וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרף: "הלוואי שהיו לנו עוד 4 שחקנים כמו הלפרין"

מאמן הנבחרת שיבח במסיבת עיתונאים את הרכז שלו. לגבי קרואטיה: "הם ינסו לנקום בנו". המתאזרח של מקדוניה: מאסי

יח"צ - חד פעמי

צילום וידאו: אור שקדי
עריכת וידאו: גדי וינסטוק

אחרי שנחתה אמש (שישי) בפולין, ערכה הבוקר נבחרת ישראל אימון ראשון לקראת אליפות אירופה, כאשר לפני אימון הערב דיבר מאמן הנבחרת, צביקה שרף, על הטורניר שיתחיל ביום שני. "לאט לאט נכנסים לאווירה של אליפות אירופה, על כל המשמעויות שבה. כרגע אנחנו מתרכזים רק במשחק הראשון נגד קרואטיה. הם ינסו להוציא מכלל פעולה את אליהו והלפרין, ואנחנו נעשה את הכל כדי שהם יהיו הכי טובים שאפשר", אמר שרף במסיבת העיתונאים. לגבי היריבה עצמה, אמר המאמן: "הם רוצים לנקום בנו על הניצחון שלנו עליהם בספרד. כולם מכירים את האיכויות של ניקולה וויצ'יץ' והכישרון של רוקו אוקיץ', שחזר מה-NBA והיה המצטיין של קרואטיה במשחקי ההכנה".

לאחר מכן התייחס שרף לאליפות עצמה, ואמר: "זה מאבק של 3 ימים, וצריכים הרבה סבלנות. עבדנו קשה ואנחנו מגיעים במצב הכי טוב שיכולנו, עם כל התקלות שאולי היו לנו בדרך".

לבסוף דיבר שרף גם על הכוכב שלו, יותם הלפרין, וכרגע נראה שמאמן הנבחרת עומד לגמרי מאחורי הרכז שלו, על אף, ואולי בגלל הביקורת לה זכה בעבר. "אני לא מקבל את התדמית שהוציאו לו. הוא עשה עבודה נהדרת בנבחרת והיה שותף לכל הנצחונות הגדולים שלנו. זה שהוא בא בשקט ולא מאיים להחרים את אימוני הנבחרת, אז פתאום מתעלמים מקיומו. הוא שחקן מפתח, והלוואי שהיה לנו עוד ארבעה שחקנים כאלה".

מאסי ניצח את וושינגטון

לאחר לא מעט תהיות והתלבטויות, נענתה השאלה המרכזית שהטרידה את צביקה שרף בימים האחרונים: מי יהיה המתאזרח של מקדוניה באליפות אירופה. והתשובה? ג'רמיה מאסי. הפורוורד המוכשר ניצח בקרב בינו לבין דריוס וושינגטון, וינסה להוביל את הנבחרת המקדונית הצנועה לניצחון מול הישראלים, שעשוי להעלות אותם אל השלב הבא.

הסגל המלא של המקדונים: ורביצה סטפנוב, פרו בלזבסקי, טודור גצ'בסקי, פרו אנטיץ', פדראג סאמארז'יסקי, ריסטה סטפנוב, אלכסנדר מירקובסקי, דימה טסקובסקי, דימיטאר מירקובסקי, דארקו סוקולוב, ווידאן סטויאנובסקי, ג'רמיה מאסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully