וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בינתיים הפולנים מתעניינים יותר בחתונות

סיור בפוזנן גילה שהמקומיים טרם נכנסו לאווירת היורובאסקט. בנבחרת דרוכים לקראת ההחלטה לגבי זהות המתאזרח המקדוני

נבחרת ישראל יצאה הבוקר (שבת) לאימון ראשון על אדמת פולין לאחר הביקור המרגש שנערך אמש במחנה ההשמדה אושוויץ-בירקנאו. שחקני הנבחרת פגשו בארוחת הבוקר את נבחרת קרואטיה, אותם יפגשו במשחק הראשון שיערך ביום שני, והשחקנים החליפו חוויות עם ניקולה וויציץ', שחקן מכבי תל אביב לשעבר, שחזר לנבחרת קרואטיה הקיץ, לראשונה מאז אליפות אירופה 2005.

אימון הבוקר של הנבחרת הוא אימון מיוחד, אותו הזמינה הנבחרת מבעוד מועד, והחל מאימון הערב יכנסו הנבחרות לסדר האימונים שנקבע על ידי המארגנים. אימוני הנבחרת סגורים לקהל ולתקשורת, והשחקנים יערכו מפגש עם התקשורת אחר הצהריים.

בנבחרת דרוכים לקראת הישיבה של הוועדה הטכנית שתיערך מחר בשעה 9 שעון ישראל במלון הנבחרות. בין היתר ידע המאמן הלאומי צביקה שרף, מי מבין המתאזרחים דריוס וושינגטון ג'וניור או ג'רמייה מאסי, ישחק בסגל של יוביצה ארסיץ במקדוניה. סוגיה נוספת שתידון בישיבה היא החלפת סדר המשחקים ביום הראשון, שכן הנבחרת היוונית מפעילה לחצים כבדים על המארגנים להעביר את המשחק שלהם מול מקדוניה לשעה 19:15 שעון פולין, בשל זכויות שידור. בישיבה אף יקבע שיבוץ השופטים למשחקים.

מזג האוויר שקיבל את פני השחקנים הבוקר הוא קודר במיוחד וכלל טפטופים של גשם שצפויים להימשך כאן עד לערב יום ראשון. ברחובות פוזנן עוסקים יותר בחתונות שיערכו הלילה בעיר, ובקניות בכיכר המרכזית. עד כה לא נרשמו סימנים לאוהדים שבאו לבקר באליפות. בעיתוני פולין הבוקר מתייחסים ברצינות רבה ובהיקף גדול למשחק של נבחרת הכדורגל מול צפון אירלנד ורק בעמודים האחוריים נמצא דיווח על הכנות נבחרת פולין בכדורסל, אותה מאמן מולי קצורין, לקראת המשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully