וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דואני חזר לסגל הפועל ת"א

הבלם שהושאל לפני שנה לכפ"ס, שוחח עם גוטמן וישוב לאימונים. הראל על שריקות הבוז: "מוציא את החשק מכדורגל"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: נועם אשל

קשה שלא לתהות מה היה קורה אמש (ראשון) בבלומפילד אם הפועל תל אביב היתה יורדת עם הפסד במשחקה הראשון בבית למכבי פתח תקוה. על אף שלא הפסידה (1:1), דברים לא טובים התרחשו בין כותלי המועדון האדום.

לחץ, תנו לו לצאת

שריקות הבוז שליוו את שחקני הפועל בסיום המשחק וגם בחלקים ממנו, העידו יותר מהכל על כך שהקהל האדום רוצה העונה תוצאות וכדורגל אטרקטיבי ולא יהיה מוכן להתפשר רק על ניצחון בדרבי. מעבר לבכי של ביברס נאתכו אתמול בחדר ההלבשה כתוצאה ישירה של שריקות הבוז, גם הלחץ במגרש גבר כבר במחצית הראשונה, כאשר דגלאס דה סילבה התפרץ פעמיים וצעק על עמרי קנדה. הפעם הראשונה שהתרגז הבלם על המגן היתה לאחר השער אותו ספגה הקבוצה, ופעם נוספת הייתה עם הירידה למחצית, כשקנדה בעט מ-30 מטר לשער, דבר שהרגיז את דה סילבה שצעק לעברו "מה אתה עושה?" וסינן מילים נוספות.

בעלי הקבוצה מוני הראל התייחס היום (שני) באתר הרשמי של הקבוצה לקריאות הבוז לנאתכו: "גם לשחקנים הכי טובים יש ימים פחות טובים, לא מגיע לשחקן בית שגדל במועדון מגיל צעיר לספוג שריקות בוז בגלל משחק פחות טוב, זה מוציא את החשק מהכדורגל. אני מגנה את שורקי הבוז, אף שברור לי שלא מדובר בכל הקהל".

בתוך כך היום החליט אלי גוטמן להחזיר לסגל את רמי דואני, ששייך לקבוצה ושהשואל בשנה שעברה להפועל כפר סבא. דואני אמר לאתר הרשמי עם חזרתו לקבוצה: "מאושר ללבוש אדום, מקווה לתרום לקבוצה כמה שיותר". גוטמן חיפש לאחרונה בלם נוסף כדי שתהיה לו את האופציה להשתמש בדה סילבה בתפקידים נוספים כמו בעמדת המגן הימני ולא רק בעמדת הבלם. דואני כבר הספיק להשתתף באימון השחרור של הקבוצה הערב, אימון אליו הגיעו אוהדים של הקבוצה ותלו שלטי תמיכה בבירס נאתכו.

בעניין הבלמים, בהפועל עדיין לא משוכנעים סופית כי תומר בן יוסף הוא הפתרון לבעיות ההגנה של הקבוצה. בכל אופן, אם האדומים ירצו לקנות את בלם בית"ר ירושלים הם יצטרכו להוציא לפחות כ-150 אלף דולר, סכום שאותו תדרוש בית"ר ככל הנראה. סוכנו של השחקן רונן קצב אמר: "יש משא ומתן, אולם דבר לא סוכם".

מה יהיה עם הרכש?

באופן כללי, להפועל יש בעיה עם רכש וכפי הנראה היא תיאלץ להסתפק ברכש ישראלי בלבד, וזאת מכיוון, שבניגוד לפרסומים, גביראל דוס סנטוס, שחתום על חוזה בקבוצה עד 2011, נחשב לזר החמישי של הקבוצה והוא לא קיבל את הצעת הפועל לפני כשלושה שבועות לקבל את כרטיס השחקן שלו.

חוזהו של דוס סנטוס מעורך ב-200 אלף דולר לעונה, ולכן אם הפועל תרצה להביא חיזוק זר, הדבר יבוא על חשבונו של הגיאורגי המאכזב עד כה, זוראב מנטשאשוילי. בהפועל מנסים בימים האחרונים להביא קשר זר ואף הוצעו למועדון מספר מעומדים מדרום אמריקה, אבל החתמתו של זר ראשית כל תלויה אם מנטשאשוילי יוותר על החוזה עד ינואר ויעזוב את הקבוצה. בכל מקרה, להפועל נשאר עד יום רביעי להביא רכש שיוכל לשחק עם הקבוצה באירופה.

בימים הקרובים ועד המנוחה הצפויה בסוף השבוע, יעבוד גוטמן באימונים על הליקויים במשחק הקבוצה. השחקנים עצמם יודעים שיש להם חלק גדול באשר ליכולת הלא טובה מאז המשחק נגד גטבורג אבל לא יכולים להתעלם מביות ההתקפה בקבוצה.

"יש כמה דברים שאלי יהיה חייב לתקן", אמר הבוקר אחד משחקני הקבוצה. "התיאום בין יבואה לשכטר פשוט לא עובד. לא הגיוני שחלוץ כמו שכטר לא יבעט לשער כל המשחק. מעבר לזה, חסרה לנו פיזיות במרכז השדה. קשה לדעת אם מנטש הוא הפתרון, אבל שווה לנסות אותו אם לא ימצאו לו מחליף".

מנגד, בקבוצה זוכרים ש"גם את העונה שעברה פתחנו לא טוב ואחר כך הגיעו הניצחונות, ככה שאני לא מודאג ממצב הקבוצה. עם זאת אסור לשכוח שבעונה שעברה לאף אחד לא היו ציפיות מאיתנו, ואתמול כבר במשחק הראשון הרגשנו טוב מאוד את הלחץ מהקהל. הפגרה של הנבחרת באה לנו בזמן. ננוח, נעבוד על הליקויים ואני מאמין שכבר במשחק הבא נדע לנצל טוב יותר את הזדמנויות ליד השער".

(עדכון ראשון: 11:59)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully