וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "זה לא הקהל שאני מכיר"

משבר אמון בין גוטמן לאוהדים? מאמן הפועל ת"א זעם על יחס הקהל. "אם נאתכו מקבל שריקות, משהו לא טוב קורה. כנראה שמישהו בלבל אותם". גם זנדברג לא אהב את השריקות. בן חיים דווקא היה מרוצה

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הפועל תל אביב קיוותה לנחיתה רכה בליגה אחרי ההצלחה באירופה והגרלת שלב הבתים של ליגת האירופית, אך בניסיונה להשיג ניצחון ליגה ראשון נתקלה הערב (ראשון) במכבי פתח תקוה וביום טוב של טל בן חיים, שכבש את שער השיוויון בדרך ל-1:1 בסיום. הפועל אמנם הוליכה משער מוקדם של דדי בן דיין, אך המתפרצות של פתח תקוה העמידו אותה בסכנה לא פעם, ואם זה לא מספיק גם השוער וינסנט אניימה, שהחליט לבלות במשחק הזה בעיקר הרחק משערו, הורחק בדקה ה-90 אחרי נגיעת יד מחוץ לרחבה.

בהפועל לא קיבלו את שריקות הבוז של הקהל כלפי ביברס נאתכו ולגבי אלי גוטמן, שניסה בסיום המשחק למחוא כפיים לאוהדים. בנוסף, זרקו אוהדי הקבוצה חפצים לכיוונו של המאמן, כשנאתכו עצמו ירד מאוכזב ומירר בבכי בחדר ההלבשה, שם קיבל עידוד מחבריו לקבוצה. גם גוטמן עצמו נכנס ועודד את השחקנים כשאמר: "אני גאה בכם".

גוטמן לא מזהה את הקהל שלו

בסיום המשחק יצא מאמן הפועל תל אביב אלי גוטמן בקריאה די נרגשת שכוונה בעיקר לקהל האדום, אותו קהל שהוא ידע לפאר ולהלל לא מעט. "אני גאה בבחורים שלי. אנחנו משחקים בתדירות גבוהה ובקצב משחק גבוה, שלטנו ברוב דקות המשחק, אבל זה לא העניין. יש היום משהו סביב המועדון שלא היה פעם, ואני חייב לשים את הדגש", אמר גוטמן.

"אני מכיר את המועדון כמעט שנתיים, ואני זוכר את המשחק שהיה לנו לפני שנה וחצי בהרצליה, כשהיינו מקום אחרון בליגה והקהל דחף אותנו. היום, כשביברס נאתכו עשה שני פסים לא טובים שרקו לו בוז. זה לא הקהל של הפועל תל אביב שאני מכיר. אם שחקן כמו נאתכו, שהוא שחקן משמעותי, עושה שני פסים לא טובים ושורקים לו בוז משהו לא טוב קורה.

"אנחנו נעמוד ברמת הציפיות שלנו. שיחקנו טוב הגענו למצבים. החמצות זה חלק מהמשחק, בעתיד נגיע למצבים דומים ונבקיע. לא יימשכו אותי בלשון. אנחנו יודעים בדיוק איזה קבוצה אנחנו, יש לנו אופי. שיחקנו היום מצוין והיכולת הזו תוביל אותנו למקומות טובים בסוף העונה. הגעתי להפועל במצב הרבה יותר קשה והקהל עודד אז ללא הרף, כנראה שמישהו בלבל אותם. אם מישהו חושב שניקח אליפות בקלות זה לא נכון. למכבי חיפה, בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב יש סגלים מצוינים ותקציב גבוה יותר, ונתמודד איתם עד הסוף. הקבוצה לא בלחץ, אנחנו בסך הכול במחזור השני", חתם גוטמן את דבריו.

מיכאל זנדברג אמר: "ברור שאחרי שני משחקים ציפינו להיות עם יותר נקודות, אבל יחד עם זאת הגענו להרבה מצבים שהחמצנו. אני מרוצה בסך הכל מהמשחק של הקבוצה. אם לא היינו משחקים טוב, הייתי חושב שצריך להפוך פה משהו ולעשות שינוי. לפעמים דברים חורקים בהתחלה, לא תמיד מתחילים עם עשרה ניצחונות. אני מסכים עם אלי שהקהל לא היה צריך לשרוק בוז לנאתכו. אי אפשר לשרוק בוז אחרי שני פסים לא טובים. זה קהל של קבוצה גדולה, מי שלא יודע להתמודד עם זה כנראה שאין לו מקום בקבוצה גדולה".

בן חיים רוצה פלייאוף עליון

במכבי פתח תקוה העדיפו להסתכל על חצי הכוס המלאה ולא לחשוב מה היה קורה אילו החלוצים היו מנצלים את אחד מהמצבים המצוינים אליהם הגיעו במחצית השנייה. "אני לא מאוכזב", אמר המצטיין במשחק, טל בן חיים. "שיחקנו נגד הקבוצה עם הכושר הכי טוב בליגה, אולי חוץ ממכבי חיפה. אין מה להיות מאוכזב. התוצאה די משקפת את המשחק, שיחקנו טוב, כך שאנחנו די מרוצים".

לגבי עצמו אמר: "ספגתי במהלך המשחק מכה באף, המשכתי לשחק זה קצת השפיע עליי, אבל עשיתי משחק טוב כמו שאר הקבוצה ואני מרוצה. מיותר כרגע לדבר על ציפיות אחרי המחזור השני, אבל אנחנו רוצים להגיע לפלייאוף העליון".

המאמן רוני לוי דווקא חשב אחרת: "קשה מאוד להיות מרוצה מתוצאת תיקו, במיוחד במשחק כמו זה של היום שהיו לנו הרבה מצבים לעשות 1:2 ואפילו 1:3. אני בהחלט יכול להגיד שאני מאוכזב מהתוצאה. גם להפועל תל אביב וגם למכבי חיפה בזמני יש קהלים מהטובים בארץ. יש פעמים שזה מדרבן וש פעמים שזה מלחיץ. הפועל קבוצה חזקה מאוד שתיאבק עד הסוף. לגבי הקהל של מכבי פ"ת, אמר: "יש לנו קהל שאם ינתן לו סיבות להוא ולראות את הקבוצה הוא יבוא".

אבי יחיאל אמר: "כרגיל בתיקו, אתה לא יודע איך להרגיש. באנו במטרה לנצח ויכולנו לעשות זאת, אבל יש לנו עוד הרבה על מה לעבוד. יכול להיות שהקהל של הפועל תרם לנו עם הלחץ על השחקנים שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully