וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א-מכבי פ"ת: אירופה תחכה, גם מנטשאשוילי

האדומים מצפים לשוב למסלול הניצחונות (20:40, ספורט 2), הגיאורגי עשוי להשתחרר. מרעי כנראה יושאל לקבוצה אחרת

הפועל תל אביב ערכה אמש (שבת) את האימון המסכם שלה לקראת המשחק הערב מול מכבי פתח תקוה במחזור השני של ליגת העל (20:40, שידור ישיר בספורט 2). שיחת היום אצל האדומים הייתה הגרלת שלב הבתים של הליגה האירופית, שזימנה להם מפגש עם המבורג, סלטיק וראפיד וינה, ובצל ההצלחה באירופה ימשיכו שחקניו של אלי גוטמן לחפש ניצחון ליגה ראשון אחרי התיקו המאופס בטדי מול בית"ר ירושלים במחזור הראשון.

מלבד העבודה שפתח תקוה נחשבת כבר שנים לכבשה השחורה של האדומים, הכחולים מאם המושבות יכולים לשאוב עדוד מכך שבחמשת משחקי הפתיחה הביתיים של הפועל תל אביב האחרונים בבלומפילד ניצחה הקבוצה רק פעמיים.

שלא כמנהגו לא ערך אמש גוטמן אסיפת שחקנים ולא תרגל באימון את ההרכב שצפוי לפתוח. גוטמן מתלבט האם להרכיב את עמרי קנדה ומהראן לאלה, כשקנדה יחליף ככל הנראה את דני בונדר, ולאלה עשוי להחליף את סמואל יבואה או את איתי שכטר בחוד. בנוסף, קיימת אפשרות שערן זהבי יחליף את מיכאל זנדברג שיקבל מנוחה. דגלאס דה סילבה, שסובל ממתיחה במפשעה, כשיר ויעלה בהרכב.

לעומתו, הקשר הגיאורגי זוראב מנטשאשוילי חולה ולא אמור להיות בסגל הקבוצה למשחק. גורמים בהנהלת המועדון מסרו כי הקשר הגאורגי עשוי להשתחרר מהקבוצה, זאת עקב חוסר שביעות הרצון מהשתלבותו המקצועית. שחרורו, ככל הנראה, תלוי בפיצוי הכספי שאותו אמור לקבל השחקן. בכל אופן, בחוזה עם מנטשאשוילי יש סעיף שחרור בינואר הקרוב, ואם לא ישוחרר עד אז הוא ישוחרר בחלון ההעברות.

"אנחנו רוצים לחזור למסלול הניצחונות", אמר שחקן בקבוצה. "זה לא סוד שאנחנו לא מציגים יכולת טובה במשחקים האחרונים, אבל אנחנו בתחילת העונה ויש עוד הרבה זמן להשתפר. מחר זה יהיה זמן להתחיל עם זה". לאחר שהבעלים מוני הראל יחליט על גובה על התקציב לרכש, יוחלט בקבוצה בימים הקרובים האם לצרף עוד זר בקישור הקבוצה, ובמקביל להתחזק גם בישראלי בכיר כשבין המועמדים נמצאים אבי סטרול ותומר בן יוסף. לגבי האחרון, נעשתה פניה של המועדון לסוכנו של הבלם, אולם הצדדים טרם נכנסו למשא ומתן. יש לציין כי בן יוסף מעוניין לעבור לשורות האדומים, בניגוד לסטרול, שעל פי סוכניו כרגע לא מעוניין לחזור לשחק בישראל. רונן קצב, סוכנו של סטרול: "בשלב זה אבי לא מעוניין לחזור לארץ, וככל הנראה לא יצטרף להפועל תל אביב".

החלוץ הצעיר ויקטור מרעי, שלא מצא את מקומו בסגל של הפועל תל אביב, עשוי להיות מושאל בימים הקרובים לקבוצה אחרת בליגת העל. ארבע קבוצות כבר הביעו הו התעניינות. מדובר בהפועל עכו, הפועל חיפה, אחי נצרת ובני סכנין. השתיים האחרונות נראות רציניות יותר וכבר פנו להפועל תל אביב בבקשות לפתוח במשא ומתן.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, עומרי קנדה (דני בונדר), דגלאס דה סילבה, וואליד באדיר, דדי בן דיין, אביחי ידין, ביבראס נאתכו, גילי ורמוט, מיכאל זנדברג (ערן זהבי), מהראן לאלה (איתי שכטר), סמואל יבואה.

מכבי פ"ת: בן חיים חוזר להרכב

במכבי פתח תקוה, המאמן רוני לוי כינס לאסיפה טקטית את חניכיו במהלכה אמר להם: "הפועל תל אביב זאת הקבוצה הכי חזקה בליגה. קחו את זה בחשבון". לוי גם הקרין קלטת של היריבה אבל לא הרבה לתת דגשים.

על פי התרגול בהרכב, טל בן חיים יעלה כקיצוני בצד שמאל והוא יחליף את רוביל סרסור, שדווקא נמצא בכושר טוב לאחרונה. הקשר האחורי ניצן דמארי תורגל בהרכב וזאת כנראה על רקע ההעדפה של לוי לפתוח איתו ולא עם הקשר רנאלדו אלדרטה, ששחרורו צפוי להגיע במהלך היום והוא יפתח כנראה על הספסל. נאור פסר ימשיך לפתוח כמגן ימני ומורד מגמאדוב כבלם. בחוד ההתקפה, טומיסלאב בוסיץ' יתורגל כחלוץ בודד, כשבן חיים ודני פרדה יתמכו בו מאחור.

הרכב משוער, מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; נאור פסר, מורד מגמאדוב, אבי יחיאל, קובי גנון; ונצ'ו טריאנוב, ניצן דמארי, עומר בוקסנבוים, דני פרדה, טל בן חיים; טומיסלאב בוסיץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully