וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרארה: "יש לנו קבוצה חזקה ושחקנים מצוינים"

מאמן יובנטוס מתלהב יותר מהיכולת מאשר משש הנקודות, לאחר ניצחון החוץ על רומא. לוצ'יאנו ספאלטי: "חסרנו רוח לחימה וכושר"

יובנטוס שמרה על מאזן מושלם בסרייה א', לאחר שני מחזורים. הביאנקונרי השיגו ניצחון חוץ גדול באולימפיקו 1:3 על רומא. אם הזברות ימשיכו בכושר המצוין שלהם, ב-21 באוקטובר יהיה למכבי חיפה קשה מאוד בטורינו נגדם במחזור השלישי של ליגת האלופות.

צ'ירו פרארה, שמוביל את הקבוצה, שמח על הפתיחה, אבל יודע שנכונה לו ולקבוצה עוד הרבה עבודה. "יש עדיין דרך ארוכה לצעוד", אמר המאמן האיטלקי, "והיא מלאה במכשולים ומשוכות. אני לא חושב ששש נקודות חשובות כמו הידיעה שיש לנו קבוצה חזקה ושחקנים מצוינים".

על המשחק אמר פרארה: "המחצית הראשונה הייתה מצוינת, מלבד השער שספגנו. במחצית השנייה רומא הכניסה מספר חלוצים נוספים כדי לגרום לנו בעיות, אבל הצלחנו להתמודד עם זה".

דייגו, שכזכור הגיע בקיץ מוורדר ברמן הצטיין במשחק, הבקיע צמד ומשך את הקבוצה לניצחון. "הוא באמת מוכשר מאוד מבחינה טכנית", העיד פרארה. "ועם זאת, הוא גם מנווט את עצמו לעשות הגנה. אנחנו צריכים שכולם יתרמו למאמץ שלנו".

ספאלטי: "לא לכולם יש את התשוקה להילחם כמו דה רוסי"

רומא שוב חווה, בינתיים, פתיחת עונה רעה מאוד. אחרי שני מחזורים לקבוצה מהבירה האיטלקית שני הפסדים, ועקב יחס שערים רע (6:3) היא שקועה עמוק במקום האחרון בטבלה. גם את העונה שעברה פתחו הג'ילארוסי רע עם 11 נקודות ב-11 המחזורים הראשונים.

לוצ'יאנו ספאלטי יודע מה חסר לקבוצתו. "נעדרנו רוח לחימה וכושר", אמר המאמן האיטלקי. "יובנטוס הראתה הרבה יותר עקביות וחוזק. מלבד מספר מהלכים שלנו, אי אפשר להתווכח על התוצאה".

מרקו קאסטי גרם במישרין לשער הראשון של יובה אחרי טעות קשה במרכז המגרש. "זה קל למצוא את האשמים בספיגת שער", סינגר ספאלטי על שחקנו. "זה מבייש אותו ויש לו הרבה רגשי אשם.

"מן העבר השני, דניאלה דה רוסי הוא המנהיג של הקבוצה. לא לכולם יש את הרצון והתשוקה להילחם כמוהו על תוצאה", החמיא המאמן לקשר. "יש לנו סגל מצוין, אבל אנחנו חייבים לשפר את כוח הסיבולת שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully