וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מברזיל באהבה

יובנטוס נשארה מושלמת לאחר 1:3 על רומא המפוררת. דייגו (צמד) ופליפה מלו כבשו. סמפדוריה, גנואה ולאציו מושלמות

איטליה עוד לא הספיקה להירגע מה-0:4 המדהים של אינטר על מילאן בדרבי דלה מדונינה, והערב (ראשון), שלחה יובנטוס איתות רציני לליגה עם ניצחון חוץ 1:3 באולימפיקו על רומא. הביאנקונרי נותרו מושלמים עם שש נקודות משני משחקים בעוד הקבוצה של לוצ'יאנו ספאלטי בצרות צרורות עם אפס נקודות.

יובנטוס לא לבד. שלוש קבוצות נוספות שמרו בהמשך הערב על מאזן מושלם לאחר שני משחקים. סמפדוריה, עשתה את העבודה בבית עם 1:3 על אודינזה, שהעלה אותה למקום הראשון. יריבתה העירונית, גנואה, חזרה מברגמו עם 0:1 על אטאלנטה. לאציו המשיכה את פתיחת העונה הנפלאה שלה והשיגה ניצחון חוץ 1:2 על קייבו, למרות ששיחקה ב-30 הדקות האחרונות ב-10 שחקנים. ניצחונות ראשונים העונה רשמו פיורנטינה (0:1 על פאלרמו) ונאפולי (1:2 על ליבורנו).

רומא - יובנטוס 3:1

אחרי שלא הרשימה בניצחון 0:1 על קייבו במחזור הראשון, הגיעו הביאנקונרי, יריבי מכבי חיפה בבית א' של ליגת האלופות, לאולימפיקו עם הרבה חששות. עדיין ללא אלסנדרו דל פיירו הפצוע ועם דוד טרזגה על הספסל, המשחק הזה היה שייך לדייגו. הרכש מורדר ברמן סיים מתפרצת נפלאה בדקה ה-25 כשהקפיץ באלגנטיות מעל ז'וליו סרג'יו ברטאניולי, השוער השלישי של רומא, שערך הופעת בכורה בסריה A, בגיל 31.

10 דקות מאוחר יותר הגיע הרגע הגדול של המשחק. דניאלה דה רוסי הפציץ כדור אדיר מ-30 מטרים אל החיבורים של בופון בשער שיהיה מועמד לשער העונה. אלא שהמילה הבאה הייתה שייכת לדייגו. וינצ'נזו יאקווינטה מצא את הברזילאי ברחבה וזה הכניע את ברטאניולי. בדקה ה-90 חתם פליפה מלו, עוד רכש ברזילאי על הגברת הזקנה, את התוצאה הסופית כשפרץ ממרכז המגרש ובעט כדור שטוח מחוץ לרחבה פנימה. יובה שמרה על המאזן המושלם בעוד רומא, שגם בעונה שעברה רשמה פתיחה איומה, נראית רע וניכר עליה שחסר לה מחץ בהתקפה ושחקן נוסף ליד פרנצ'סקו טוטי.

קייבו - לאציו 2:1

הביאנקוצ'לסטי פתחו נפלא את העונה עם זכייה בסופרקאפ, ניצחון במחזור הפתיחה ועלייה לשלב הבתים של הליגה האירופית. אלא שהפתיחה הייתה שייכת למארחים. כבר בדקה ה-16 המשיך סרג'יו פליסייר פנימה לאחר אסיסט בנגיחה של אריון בוגדני. חלוץ הרכש של לאציו חוליו קרוז הוכשל ברחבה וכבש בעצמו מהנקודה הלבנה בדקה ה-41. הארגנטינאי הוותיק היה גם זה שביצע את המהפך עם שער בדקה ה-53, אבל שבע דקות מאוחר יותר איבדה לאציו את סנצ'ז אמילסון קריבארי שהורחק. קייבו הפעילה מכבש לחצים, אבל פרננדו מוסלרה ושחקני ההגנה שלו עמדו בפרץ וחזרו לרומא עם שלוש נקודות.

נאפולי - ליבורנו 1:3

הקבוצה של רוברטו דונאדוני, עם החוד מאיים לאבצי את קווליארלה בהרכב, הראתה ניצוצות ראשונים מהכישרון הבלתי נגמר שלה. כבר בדקה ה-10 כבש קווליארלה, חלוץ הרכש מאודינזה, את הראשון לפרטנופי, ומארק המסיק הסלובקי הכפיל את היתרון בדקה ה-36 בבעיטה מתוך הרחבה לאחר בישול של לוקה צ'יגריני. כריסטיאנו לוקארלי צימק בנגיחה בדקה ה-48, וקווליארלה סגר עניין עם שער שני במשחק בדקה ה-83. מירקו פיירי האורח הורחק בתוספת הזמן.

פיורנטינה - פאלרמו 0:1

באמצע השבוע נכנס סטבן יובטיץ' כמחליף וכבש את שער השוויון ששלח את הויולה לליגת האלופות. הערב, פתח המונטנגרי בהרכב וכבש את שער הניצחון בדקה ה-29, אחרי בישול של ג'אנלוקה קומוטו. השער הזה הספיק לויולה לרשום ניצחון ראשון העונה, במשחק שהתנהל בשליטה מוחלטת של המקומיים. עוד לפני המשחק, עצרה המשטרה 60 אוהדי פאלרמו שהתפרעו במרכז פירנצה.

משחקים נוספים:

סמפדוריה - אודינזה 1:3
לסמפדוריה: ג'מפאולו פאציני (11), דניאלה מאניני (45), אנטוניו קסאנו (83). לאודינזה: אנטוניו די נטאלה (56)

פארמה - קטאניה 1:2
לפארמה: דניאלה גאלופה (13), אלברטו פאלושי (47). לקטאניה: מרקו ביאג'נטי (15)

אטאלנטה - גנואה 1:0
לגנואה: אמיליאנו מורטי (45)

קליארי - סיינה 3:1
לקליארי: ג'דה (76, פנדל). לסיינה: עמנואלה קלאיו (52, 70), פריירה רג'ינאלדו (89)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully