וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוז: "אולי לאדבאיור הייתה חסרה אהבה"

מנצ'סטר סיטי ממשיכה לנצח, מארק יוז יודע מה גורם לאדבאיור לפרוח. טוטנהאם איבדה את מודריץ' ורוצה את ואן דר וארט

לא הרבה אנשים האמינו שמנצ'סטר סיטי יכולה להצליח השנה. זה לא רק האנטגוניזם נגד המיליונים שמבוזבזים בלי חשבון או בושה, ובניגוד לכל סטנדרטים מקובלים בשוק ההעברות - ההנחה הייתה שייקח לסיטיזנס זמן להתחבר ושלמארק יוז תידרש תקופה ארוכה בניסיון להוציא קבוצה מגובשת ממקבץ הכוכבים שאסף. אבל אמש (ראשון) סיטי ניצחה 0:1 את פורטסמות ונותרה מושלמת אחרי שלושה מחזורים, ונדמה שהפרשנים ייאלצו להוריד את הכובע, ואף לאכול אותו.

הגיבור של סיטי עד עתה הוא ללא ספק עמנואך אדבאיור, שאתמול כבש את שער הניצחון ורשם את שער הליגה השלישי שלו. "בסיטי מאמינים בי", אמר החלוץ הטוגולזי, ששלח רמז וביקורת לאוהדי ארסנל, "בסיטי מאמינים ביכולת שלי, וכרגע אני עובד קשה מאוד בשביל הקבוצה. בינתיים זה מסתדר טוב גם לי וגם לקבוצה. עכשיו אנחנו רק צריכים שזה יימשך".

גם מאמן סיטי מארק יוז החמיא לאיש ה-25 מיליון ליש"ט. "זה נהדר לראות אותו כל כך מאושר", אמר יוז, "הוא נהנה לשחק עם שחקנים מצוינים, והאוהדים מאוהבים בו. אולי זה היה חסר לו בחייו הקודמים. זו יכולה להיות התחלה של משהו נפלא".

אגב, במחזור הבא אדבאיור יפגוש את חבריו לשעבר, כשארסנל תגיע למנצ'סטר למפגש מול הסיטי.

טוטנהאם מחפשת תחליף

קבוצה נוספת שבאופן מפתיע שומרת עד כה על מאזן מושלם היא טוטנהאם, שאחרי ארבעה משחקים צמודה לצ'לסי בפסגה עם 12 נקודות. לצערם של רדנאפ וקבוצתו, הקשר המצוין לוקה מודריץ' ספג תיקול קשה במהלך הניצחון על ברמינגהאם, וייאלץ להיעדר כשישה שבועות מהמגרשים. בתקשורת הבריטית מדווח שבעקבות כך התרנגולים מעוניינים לצרף את קשרה ההולנדי של ריאל מדריד, רפאל ואן דר וארט. כמו כו, דווח כי טוטנהאם גם תרצה לרכוש מפומפי את קשרה ניקו קרנצ'יאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully