וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: סיטי עדיין מושלמת

אדבאיור שוב הבקיע ומנצ'סטר סיטי המשיכה את הפורמה המצוינת עם 0:1 מול פורטסמות. ניצחונות לאברטון ואסטון וילה

אחרי שהמחזור הרביעי נפתח אמש (שבת) בצל משחק העונה הנהדר בין מנצ'סטר יונייטד וארסנל, המשיכה אנגליה להתחמם גם הערב, ולהראות שככל הנראה נצטרך לקבל קבוצה חדשה למועדון ארבע הגדולות: מנצ'סטר סיטי. שחקניו של מארק יוז השיגו ניצחון שלישי בשלושה משחקים, הפעם 0:1 קטן על פורטסמות, משער נוסף של עמנואל אדבאיור המצוין. לאחר מכן השיגה אברטון ניצחון בכורה העונה, אחרי 1:2 דרמטי במיוחד על וויגאן וגם אסטון וילה לא מעדה עם 0:2 ביתי מול פולהאם.

פורטסמות - מנצ'סטר סיטי 1:0

בין ארבעת הנצחונות של צ'לסי וטוטנהאם, יש קבוצה נוספת שמחזיקה במאה אחוזי הצלחה עד כה בפרמיירליג, על אף ששיחקה משחק אחד פחות משתי הקבוצות הנ"ל - מנצ'סטר סיטי. אחרי מסע רכש גרנדיוזי במיוחד בקיץ החולף, נשמעו ספקות רבים באשר ליכולת האמיתית של הסיטיזנס לאיים על מועדון ארבעת הגדולות העונה. אם אפשר לשפוט על פי שלושת המחזורים הראשונים, נדמה כאילו החבורה של מארק יוז בהחלט בכיוון הנכון.

הערב (ראשון) פגשה סיטי את פורטסמות, שהגיעה למשחק ממעמקי המקום ה-19 בטבלה וללא ניצחון, ושבה למנצ'סטר עם שלוש נקודות נוספות. האורחת פתחה בצורה עדיפה, ובדקה ה-30 הרים גארת' בארי, רכש נוצץ אחד, קרן לרחבה, אותה נגח עמנואל אדבאיור, רכש נוצץ שני, אל הרשת כדי לקבוע 0:1.

החלוץ הטוגולזי הנהדר שהגיע מארסנל בקיץ ממשיך לשמור על מאזן מושלם: שער בכל משחק עד כה. פומפי ניסתה לשוב למשחק, אך מספר החמצות של חלוציה, בראשות דייויד נוג'נט, מנעו ממנה לעשות כך. זה הסתיים ב-0:1 לסיטיזנס, שמטפסים למקום הרביעי בטבלה, עם משחק פחות מצ'לסי, טוטנהאם, והיריבה המושבעת - מנצ'סטר יונייטד.

אברטון - וויגאן 1:2

אם שיבחנו והיללנו את מנצ'סטר סיטי בפסקה הקודמת כקבוצה שעדיין לא הפסידה, הרי שאברטון יכולה להוות את האנטי-תיזה. הטופיז, שהיוו את הפתעות העונה הקודמת, ניצבו ערב המחזור במקום האחרון בטבלה, עם שני הפסדים משני משחקים. הפתיחה המשיכה ללכת נגד הליברפולים, כאשר אחרי מחצית ראשונה מאופסת העלה פול שארנר את האורחת ל-0:1 כשנגח מבישול של צ'ארלס אנזוגביה. אלא שחמש דקות מאוחר יותר הגיע תורו של לואיס סאהה לנגוח כמו שצריך, הפעם מהגבהה של לייטון ביינס, והקהל בגודיסון פארק נשם לרווחה. ואז, בפעם הראשונה העונה הראתה אברטון אופי, ועמוק בתוספת הזמן הכשיל אמרסון בויס את ז'ו, ואת הפנדל לקח ביינס הצעיר, שבישל את הראשון, כדי לקבוע 1:2 דרמטי וחשוב לטופיז.

אסטון וילה - פולהאם 0:2

אחרי ההדחה המוקדמת מאירופה על ידי ראפיד וינה, רצו שחקניו של מרטין אוניל להתאושש בליגה ולהשיג ניצחון שני העונה. מולם התייצבה פולהאם עם מאזן זהה של ניצחון והפסד, ושיחקה לידיים שלה. כבר בדקה השלישית סידר המגן האורח ג'ון פנטסיל, שחקן מכבי והפועל תל אביב לשעבר, שער יתרון לאסטון וילה כשנגח מקרוב לשערו הוא אחרי קרן של אשלי יאנג. בדקה ה-59 הגיע השני, כשגבריאל אגבונלהור, ממש משום מקום, לקח כדור מחוץ לרחבה ובשמאל הכניע את מארק שוורצר.

עדכון ראשון: 17:26

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully