וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוראטי: "השחקנים שלי ריחמו על מילאן"

הבעלים של אינטר, מאסימו מוראטי, ניצל את ה-0:4 הגדול בדרבי כדי לעקוץ את היריבה העירונית: "מילאן לא קבוצה"

הדרבי הייצרי והלוהט של מילאנו הפך בשבת לחד צדדי בלבד. מי שדימה לשמוע חריקות במכונה של אלופת איטליה אינטר, אחרי שהתקשתה במחזור הפתיחה מול בארי, מצא את הנראזורי ממוקדים מול היריבה הגדולה מילאן. בעזרת כדורגל סבלני ותכליתי אינטר הביסה 0:4 את הרוסונרי, במשחק שתוצאתו היא מהבולטות בהיסטוריית המאבקים בין השתיים. שערים של תיאגו מוטה, דייגו מיליטו, מייקון ודיאן סטנקוביץ' הכריעו את שחקניו של לאונרדו, אבל יש מי שחושב שהיה אפשר יותר. ז'וזה מוריניו כמובן.

המאמן הפורטוגלי משכונע שההצגה הגדולה של קבוצתו הייתה יכולה להיות גדולה ומרשימה יותר. "קשה להשיג תוצאה טובה מזאת, אבל אני חושב שאנחנו יכולים לשחק יותר טוב", אמר מוריניו במסיבת העיתונאים. "היינו מצוינים בהכל, אבל עדיין יש לי כמה סימני שאלה בקשר לעצמנו. לא בכיתי אחרי התיקו עם בארי ואני לא אשתגע עכשיו, כשאנחנו מנצחים אני נשאר עם הרגליים על הקרקע". מוריניו פתח עם ווסלי סניידר, למרות שזה עבר זה עתה מריאל מדריד וטרם התאקלם בקבוצה. "הוא שחקן גדול, חזק פיזית, ובגלל שניצחנו אני גדול, אם היינו מפסידים אז היו אומרים 'מוריניו הוא טיפש'".

הבעלים של אינטר מאסימו מוראטי לא פספס הזדמנות לעקוץ את היריבה העירונית. "אני חייב לברך את השחקנים שלי, ולא רק בגלל המשחק המצוין שלהם", אמר מוראטי, "במחצית השנייה הם לא רצו לתקוף כי הם ריחמו על מילאן. אנחנו חבורה מגובשת, בעוד שנדמה שמילאן היא לא קבוצה. הם איבדו את כל תהליך ההמשכיות שהם התהדרו בו במשך שנים".

לאונרדו: "בפתיחה היינו בסדר"

בשבוע שעבר מילאן הרשימה בניצחונה על סיינה, אבל היכולת שהתאימה לקבוצה מטוסקנה הייתה רחוקה מלהספיק מול האלופה. ב-16 הדקות האחרונות של המחצית הראשונה, בהן אינטר הבקיע שלושה שערים, אולם לאונרדו חושב שהוא וקבוצתו לא ביצעו טעויות. "היינו בסדר בחצי השעה הראשונה, היה שווה כוחות והגענו למצבים", אמר הברזילאי, "לדעתי היינו יותר טובים מאינטר בפתיחה, אבל השער הראשון שהם כבשו שינה הכל. היו חמש דקות שבהן קרה הכל, וזה היה המפתח לניצחון שלהם. אנחנו לא יכולים לדעת כרגע מה המצב שלנו. שיחקנו רק שני משחקים והיו לנו גם רגעים חיוביים".

בשלהי המחצית הראשונה ג'נארו גאטוסו הורחק בצהוב שני שגרר כרטיס אדום. גאטוסו, ששיחק פצוע, נשאל אם הוא רוצה לצאת, אולם הורחק בטרם הספיק קלרנס סיידרוף להתחמם כדי להחליפו. מילאן הודיעה כי לאחר בדיקה רפואית, התגלה כי גאטוסו סובל מפציעה בקרסול וכי הוא עשוי להיעדר כשבועיים. המשמעות היא שגאטוסו יחמיץ את משחקי אלופת העולם איטליה במסגרת מוקדמות המונדיאל. האזורי ישחקו ב-5 בספטמבר בגאורגיה, וב-9 בספטמבר יארחו את בולגריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully