וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר גלאקטיק

הנראזורי הלמו וחבטו במילאן עם 0:4 בדרבי לה מדונינה ורשמו ניצחון ליגה ראשון העונה. הרוסונרי נראים רע מאוד

בשבוע שעבר, רגע אחרי שהמחזור הראשון באיטליה הסתיים, ניתן היה לדמיין שהעונה הקרובה תהיה מעט שונה. מילאן גברה 1:2 על סיינה כשרונאלדיניו ופאטו מככבים, אינטר התקשתה מול בארי ונפרדה ממנה ב-1:1 ביתי ונראה היה שהמגמה עשויה להמשך גם בדרבי דלה מדונינה.

אלא שהמציאות בישרה הערב (שבת) על סיפור שונה בתכלית, כשעל המגרש נראתה כמעט רק קבוצה אחת - האלופה. הקבוצה של ז'וזה מוריניו שיחקה כדורגל סבלני ועקצה כשהייתה צריכה כדי לכבוש פעמיים, ואחר כך כשנהנתה מיתרון של שחקן, הלמה ביריבתה העירונית פעמיים נוספות כדי לנצח 0:4 גדול.

ווסלי סניידר, שזה עתה הגיע לסן סירו, פתח בהרכב כשמלפניו דייגו מיליטו וסמואל אטו בחוד, ובסך הכל ב-11 של מוריניו שיחקו ארבעה ברזילאים ושלושה ארגנטינאים, ללא איטלקי אחד. הפתיחה הייתה מהוססת, ההמשך נצבע בכחול-שחור.

הראשון הגיע בדקה ה-29, כשטיאגו מוטה שהגיע מהקו השני, קיבל כדור באין מפריע בתוך הרחבה הרוסונרית ובעט חזק מימין לשמאל כדי להכניע את מרקו סטורארי. שבע דקות חלפו, סמואל אטו קיבל כדור בצד ימין של הרחבה והוכשל על ידי ג'נארו גאטוסו שזכה לראות כרטיס צהוב. דייגו מיליטו כבש מהנקודה הלבנה והעלה את אינטר ל-0:2.

מילאן נקלעה לפיגור גדול, אבל המשחק לא היה גמור, או לפחות לא בארבע הדקות הבאות. בדקה ה-40 זה כבר נחתם אחרי שגאטוסו ירד לגלישה מיותרת בתוך עיגול האמצע, לרגליו של סנידר, ראה צהוב שני והורחק. הרוסנרי היו שבורים ואינטר דאגה להעניש אותם פעם נוספת רגע לפני הירידה למחצית, אז החליפו דייגו מיליטו ומייקון מסירות כפולות ובסיומן כבש הברזילאי את השלישי.

היתרון הגדול, על לוח התוצאות ועל הדשא, לא גרם לאינטר לשנות את צורת המשחק שלה. הנראזורי המשיכו לשחק כדורגל סבלני, סיכנו את השער בדיוק כפי שעשו גם כשמילאן עוד שיחקה עם 11 שחקנים ובדקה ה-67 מצא דז'אן סטאנקוביץ' את הרשת של סטורארי בפעם הרביעית, עם הפצצה מ-22 מטרים לחיבור של השוער האומלל. זה היה גם השער האחרון במשחק שייזכר עוד זמן רב. האם יהיו לו השלכות מרחיקות לכת? בימים ובשבועות הקרובים נדע.

במשחק שפתח את המחזור השני בסרייה A נפרדו בולוניה ובארי ב-0:0.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully