וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "בשלב הזה של העונה אני לא מודאג"

מנג'ר יונייטד לא התרגש מהמעידה מול בארנלי. בניטז התפעל מגלן ג'ונסון: "זה בדיוק השדרוג שחיפשנו"

מנצ'סטר יונייטד ספגה אתמול (רביעי) את הפסדה הראשון העונה כשהופתעה 1:0 על ידי בארנלי במחזור השני. אלופת שלוש העונות האחרונות, שלא הרשימה גם במחזור הפתיחה למרות הניצחון על בירמינגהאם (0:1), עלתה בהרכב משני שלא הצליח להוכיח את עצמו מול העולה החדשה, שנהנתה משער מוקדם של רובי בלייק בדקה ה-19, ומהחמצת פנדל של מייקל קאריק.

בסיום המשחק סירב אלכס פרגוסון לייחס חשיבות רבה לשמיטת הנקודות המוקדמת של קבוצתו. "בשלב הזה של העונה אני לא מודאג", אמר המנג'ר הסקוטי. "היו לנו כמה מצבים שלא ניצלנו, אואן היה יכול לכבוש במחצית הראשונה וגיגס במחצית השנייה, ואני חושב שהיינו מנצחים אם קאריק היה מכניס את הפנדל, אבל אסור לקחת את הקרדיט מבארנלי. השחקנים שלהם עבדו קשה מאוד על המגרש והאוהדים ביציעים היו פנטסטים ותמכו בהם ללא הפסקה".

מנגד צהל המאמן המנצח, אואן קויל, שהתקשה לדבר לאחר המשחק מרוב התרגשות ופלט: "הבקענו שער נפלא ובגדול אנחנו פשוט מאושרים מהכל. השקענו המון במשחק בצד ההתקפי ונטלנו חלק במשחק אדיר. אני בטוח שכל מי שהביט על לוח המשחקים שלנו חשב שנהיה עם אפס נקודות אחרי חמישה מחזורים, אבל אנחנו ניאבק בכל פעם וננסה לשחק כדורגל".

בניטז: "חיפשנו מגן כמו ג'ונסון"

בליברפול דווקא חגגו אתמול, כשאחרי המבוכה במחזור הפתיחה עם ההפסד לטוטנהאם הגיעה סגנית האלופה לאצטדיונה הביתי ודרסה את סטוק סיטי עם 0:4 מוחץ. פרננדו טורס פתח את הדלת בדקה החמישית, ולאחר מכן התכבדו גלן ג'ונסון, דירק קויט ודויד א'נדונג ביתר השערים.

בסיום בחר רפא בניטז לפרגן במיוחד לג'ונסון, הרכש הטרי שלו מפורטסמות: "חיפשנו מגן עם איכויות כמו שלו שמסוגל גם לצאת קדימה. הוא יצר לנו הרבה מצבים, איים על השער ואפילו הבקיע. כך בדיוק רצינו לשדרג את משחק האגפים שלנו". גם את לוקאס לייבה שיבח המנג'ר הספרדי: "הוא צעיר אבל מנוסה, ואני בטוח שהיום כולכם השתכנעתם שמדובר בשחקן טוב מאוד".

חגיגה נוספת נרשמה על ידי טוטנהאם, שמחצה את האל 1:5 בחוץ וטיפסה זמנית למקום הראשון בטבלה. ג'רמיין דפו הלוהט הוביל את התרנגולים עם שלושער פרטי, והארי רדנאפ שפע נחת מהחלוץ הפורה שלו בסיום: "ג'רמיין פשוט מעופף כרגע, הוא חזק יותר מבעבר וכרגע הוא בלתי ניתן לעצירה. אני חושב שזו הייתה תצוגה פנטסטית שלנו, והדרך בה הנענו את הכדור הייתה נהדרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully