וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקלה מהתחלה

מנצ'סטר יונייטד ספגה הפסד ראשון, כשנוצחה 1:0 ע"י בארנלי. ליברפול-סטוק 0:4, 90 דקות לבניון. טוטנהאם הביסה את האל

המחזור השני בפרמיירליג המשיך היום (רביעי) עם ארבעה משחקים, באחד מהם נפלה הפתעה גדולה, כשבארנלי ניצחה בביתה 0:1 את מנצ'סטר יונייטד. האלופה האנגלית, שהגיעה למשחק לאחר ניצחון דחוק בבית על בירמינגהאם, נוצחה כבר במחזור השני, ונראה שמה שהלך באופן די קל יחסית בעונה שעברה יהיה קשה הרבה יותר לסגנית אלופת אירופה השנה.

לעומת היונייטד, מי שכן הצליחה לנצח ולהתאושש לאחר ההפסד במחזור הראשון היא ליברפול. הקבוצה של רפא בניטז הביסה באנפילד 0:4 את סטוק. יוסי בניון פתח והשלים משחק מלא. טוטנהאם הביסה את האל סיטי 1:5, ואילו בירמינגהאם ניצחה 0:1 את פורטסמות.

בארנלי - מנצ'סטר יונייטד 0:1

אין ספק שעל הנייר זו הפתעה, אבל ייתכן שתוצאות כאלו, כלומר הפסדים, יגיעו השנה בצורה תדירה יותר לחבורה של אלכס פרגוסון. השדים האדומים פתחו את העונה עם ניצחון ביתי דחוק על בירמינגהאם (0:1), אלא שהפעם בחוץ הם כבר לא יכלו לעולה החדשה.

בדקה ה-19 הגיע הרגע של רובי בלייק, שכבש את שער הניצחון במשחק. בלייק שלח בעיטה חזקה מהצד הימני של הרחבה, בעיטה שהכניעה את בן פוסטר. בארנלי משיגה את שלוש הנקודות הראשונות שלה בליגה.

האל - טוטנהאם 5:1

הגיע הזמן באמת שאוהדי הספרס יזכו לקצת עדנה. אחרי הניצחון של התרנגולים על ליברפול במחזור הראשון, הביסה הקבוצה של הארי רדנאפ את האל. ג'רמיין דפו פתח את מסכת ההבקעות כבר אחרי 10 דקות, כשארבע דקות לאחר מכן ווילסון פאלאסיוס הרשית את השני. סטיבן האנט צימק (25), אבל דפו השלים שער שלישי לטוטנהאם עוד לפני השריקה להפסקה. רובי קין (78) ודפו (90) עם השלישי שלו, גמרו את הסיפור והפכו את הניצחון לגדול.

ליברפול - סטוק סיטי 0:4

האדומים של רפא בניטז פתחו את העונה בצורה רעה עם הפסד לטוטנהאם, אבל הפעם האדומים הצליחו להתאושש עם ניצחון על סטוק. לאחר שנכנס כמחליף בדקה ה-66 במחזור הראשון, פתח יוסי בניון בהרכב והשלים 90 דקות.

כבר אחרי חמש דקות העלה פרננדו טורס את ליברפול ליתרון, ועשה את החיים של האדומים הרבה יותר קלים. רגעים לפני שריקת הסיום של המחצית הראשונה, כבש ג'לן ג'ונסון, שהגיע הקיץ לאנפילד, את שער הבכורה שלו בקבוצה. בדקה ה-78 כבש דירק קויט, בדקת הסיום הבקיע דויד נ'גוג את האחרון וחתם את התוצאה.

בירמינגהאם - פורטסמות 0:1
ג'יימס מקפאדן (90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully