וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדהאר עשוי לנחות בחמישי בישראל

במכבי ת"א מקווים שההסכם עם הבעלים החדש מיטש גולדהאר ייחתם, כשהוא עצמו עשוי להגיע למשחק נגד סכנין בליגה

התקדמות גדולה עם אגודת מכבי תל אביב הושגה ביממה האחרונה במו"מ על מכירת קבוצת הכדורגל, ובמועדון מקווים שעסקת ההעברה לידי מיטש גולדהאר תיחתם כבר הערב. כזכור, לפני כיומיים העבירו ראשי אגודת מכבי את הערותיהם בנוגע לטיוטת מסמך ההסכם שנשלח אליהם מעורכי דינו של גולדהאר, ושלחו את החוזה חזרה לעיונם של הקנדים. כעת נראה כי נסללה הדרך לחתימה סופית בין הצדדים, דבר שיאפשר את הזרמת הכספים על ידי המיליארדר הקנדי, הן לבטחונות בבקרת התקציבים והן עבור רכש לקבוצה. במידה שההעברה תושלם על פי התכנון, עשוי גולדהאר לנחות בישראל כבר מחר, ולהגיע לבלומפילד למשחק מול סכנין במחזור הפתיחה של ליגת העל.

הקבוצה, מוליכת בית ב' בגביע הטוטו, תגיע הערב (רביעי, 19:20, ספורט 5+ לייב) למשחק מקדים עם סכנין עם מאזן מושלם של שלושה נצחונות בשלושה משחקים במפעל. הצהובים יודעים שנצחון יבטיח לקבוצה את המקום הראשון לקראת השלב הבא במפעל. עבור שתי הקבוצות זו תהיה חזרה גנרלית מצוינת לקראת המשחק ביניהן ביום שבת בבלומפילד, במסגרת מחזור הפתיחה של ליגת העל.

המגן רוני גפני שנפגע בברכו במשחק מול הפועל רמת גן בוינטר בשבת, יקבל מנוחה מהצוות המקצועי כאשר אורי שטרית יפתח במקומו בעמדת המגן השמאלי. שחקן נוסף שעשוי לקבל מנוחה הוא הבלם איגור טומאסיץ', וזאת במטרה של חלוקת עומסים לקראת משחק הליגה בשבת.

הקשר הסלובני אנדריי קומאץ', שסיכם את תנאיו בקבוצה אך עדיין לא חתם על חוזהו, יערוך את הופעת הבכורה שלו במדים הצהובים. עדין לא ברור אם הסלובני יפתח בהרכב או ישולב בהמשך המשחק.

החלוץ הפצוע יניב עזרן, שנפצע בברכו וסיים ככל הנראה את העונה, המריא אמש יחד עם הקשר מאור בוזגלו לברצלונה. אתמול עבר עזרן את הניתוח בהצלחה, ולגבי בוזגלו נמצא כי הוא מחלים כמתוכנן וצפוי לחזור למגרשים בחודש דצמבר. השניים, מלווים ברופא הקבוצה עומר מידן, טסו למרפאתו של רופא מועדון הכדורגל של ברצלונה, שניתח לפני חודש וחצי את בוזגלו בברכו.

הרכב משוער: לירן שטראובר, יובל שפונגין, ניסו קפילוטו , ליאור ז'אן, אורי שטרית, שרן ייני, גיז'רמו ישראלביץ', תמיר כחלון, ציון צמח (יוסי שבחון) יובל אבידור (עמנואל מאיוקה), איליה יבוריאן

קוליק מתכונן לשבת

באהים חמידי בן ה-21, חלוץ מחוף השנהב, אמור לנחות בהמשך השבוע בארץ ולהצטרף לאימוני בני סכנין. אם חמידי ירשים את המאמן ערן קוליק הוא יחתום בסכנין לעונה אחת. יחד איתו אמורים להיבחן שני חלוצים נוספים, האחד מסלובניה והשני מספרד, ואם יחתמו הם יילחמו על מקום בסגל של סכנין. גם החלוץ הסרבי פבלה דליבסיץ' (31) צפוי לנחות למבחנים בסכנין ואם יגיע בזמן, צפוי להשתתף במשחק. דליבסיץ' שיחק בעונה שעברה בלוקומוטיב פלובדיב הבולגרית וכבש 10 שערים. בעבר שיחק בקליתיאה היוונית ובליפאן הסינית.

לאחר שסכנין ויתרה על אופציית ברק בדש, ושחררה את שלושת הקונגולזים שנבחנו במועדון, בדוחה מקווים להחתים בקרוב חלוץ. הצוות המקצועי לא לחוץ מהעובדה שכרגע יש לסכנין רק שלושה זרים בסגל. הערב, סכנין סיימה את הכנותיה למשחק מחר מול מכבי תל אביב. המאמן ערן קוליק יתרגל את ההרכב שאמור לפתוח בשבת במשחק הליגה הראשון נגד מכבי תל אביב, ממנו ייעדרו מאיר כהן, עלי עותמאן ומהראן אבו ריא המורחקים.

הרכב משוער: מוחמד קנדיל, מוחמד זבידאת, יא יא פטי, טל חן, בסאם גנאים, חיים בנון, עבאס סואן, חאלד חלאילה, חאמד גנאים, קאדו, ג'קו ערפאת.

עדכון ראשון: 18.8.09, 19:58

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully