וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: ספק לגבי שיתופם של רביבו וקומאץ' מול סכנין

18.8.2009 / 12:04

הסלובני יערוך בכורה בגביע הטוטו, אך במכבי ת"א פסימיים לגבי הסיכוי להעביר את חוזיהם בבקרה לפני משחק הליגה נגד סכנין

בהנהלת מכבי תל אביב ממתינים בדריכות לסיומו של הליך העברת הבעלות באופן רשמי וחתום לידיו של הקנדי מיטשל גולדהאר. אמש (שני) נשלחו טיוטות ההסכם ממשרדי עורכי הדין של אגודת מכבי תל אביב ובהן ההערות וההסתייגויות של אנשי האגודה, אל עורכי הדין הקנדיים של גולדהאר. כעת ממתינים במכבי שהבעלים המיועד ישיב בחיוב, ככל הנראה היום, על טיוטת ההסכם, דבר שיסלול את החתימה הרשמית ובכך גם יוזרם הכסף מגולדהאר, עבור הבטחונות בבקרת התקציבים וההקצאה לטובת רכש לקבוצה.

במכבי הביעו הבוקר פסימיות לגבי העובדה שיצליחו להחתים ולהעביר בבקרת התקציבים את חוזיהם של דוד רביבו, שהתנאים עמו כבר סוכמו, ושל הקשר הסלובני אנדריי קומאץ' שגם הוא סיכם את תנאיו וכבר מתאמן עם הקבוצה. לפיכך, קיים ספק רב שיתופם של דוד רביבו ואנדריי קומאץ' במשחק פתיחת העונה של הליגה נגד בני סכנין (שבת). קומאץ' יערוך את הופעת הבכורה שלו במדים הצהובים כבר מחר במשחקה של הקבוצה מול בני סכנין במסגרת גביע הטוטו. המועד האחרון להעברת חוזים בבקרה לקראת שבת הוא ביום חמישי הקרוב, ובקבוצה מודעים לעובדה שגם אם תיסגר עסקת הבעלות באופן רשמי ביממה הקרובה, יקח זמן עד שיועבר הכסף בהעברה בינלאומית מקנדה לישראל, דבר שלוקח בדרך כלל 48 שעות לפחות.

ראשי הקבוצה ממתינים לאור ירוק מגולדהאר גם בכדי להאיץ את הבאתו של הבלם המונטנגרי סאבו פאביצ'ביץ' שחקנה של אנרג'י קוטבוס הגרמנית שלמעשה סיכם את תנאיו בקבוצה וגם תנאי השאלתו מהגרמנים כבר סגורים. בתוך כך נעשים מאמצים של הרגע האחרון לנסות ולצרף בכל זאת את בלמה הדרום אפריקאי של מכבי נתניה, ביבאן פרנסמן אולם הסיכויים לכך קלושים בגלל סירובו של דניאל יאמר לשחרר את הבלם שמעוניין לעבור לקרית שלום. כתבנו דור בלך מוסיף כי מכבי תל אביב ביקשה לדעת האם היא יכולה לשאול או לרכוש את השחקן ונענתה בשלילה. הבעלים של מכבי נתניה דניאל יאמר השיב כי אין בכוונתו לשחרר שחקנים מסגל הקבוצה, והוסיף: "פרנסן לא למכירה או השאלה".

בימים האחרונים הואץ קצב מכירת המנויים במועדון ועד כה נמכרו כ-3600 מנויים. "הפתענו אפילו את עצמנו כשראינו את קצב המכירה", אמרו הבוקר במועדון לוואלה ספורט. "אנחנו מניחים שקצב המכירה הוגבר כי הכל זה פונקציה של הצלחות. כנראה שהנצחונות בגביע הטוטו וגם כל מה שקורה בקבוצה בתקופה האחרונה הביאו לכך שהאוהדים שלנו רוכשים מנויים ואנחנו מקווים שכבר בקרוב נגיע ליעד של 4000 מנויים אותו הצבנו לעצמנו לקראת פתיחת הליגה". אמרו בהנהלת הקבוצה.

החלוץ הפצוע יניב עזרן, שנפצע בברכו וסיים ככל הנראה את העונה, המריא אמש יחד עם הקשר מאור בוזגלו לברצלונה. היום עזרן עבר את הניתוח בהצלחה, ולגבי בוזגלו נמצא כי הוא מחלים כמתוכנן וצפוי לחזור למגרשים בחודש דצמבר.

השניים, מלווים ברופא הקבוצה עומר מידן, טסו למרפאתו של רופא מועדון הכדורגל של ברצלונה, שניתח לפני חודש וחצי את בוזגלו בברכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully