וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: מורי סובל משני סדקים בידו

29.7.2009 / 20:41

הבלם עבר צילום בעקבות הפציעה, אבל צפוי להיות כשיר לגומלין נגד פאסוס פריירה. צעירי: "אנו נהנים במשחקים האלה"

שחקני ההרכב של בני יהודה שנטלו אמש (שלישי) חלק בניצחון 0:1 על פאסוס דה פריירה הפורטוגלית, קיבלו יום חופשי למנוחה מהמאמן גיא לוזון. בצוות המקצועי והרפואי של הקבוצה עושים הכל בכדי להקל בעומס על סגל השחקנים, שכזכור נהנה מפגרה של שבועיים בלבד בתום העונה שעברה. בקבוצה מודעים לקושי שיש על השחקנים בכל הקשור לטיסות לאירופה וחזרה ומבינים שאם לא יחלקו את העומסים בצורה חכמה, הדבר יפגע בהמשך תפקודם של השחקנים ככל שהעונה תלך ותתקדם.

משחק הגומלין נגד הפורטוגלים יערך ביום חמישי הבא ויתקיים באצטדיונה של קבוצת גימארייש, שכן האצטדיון של פאסוס מכיל רק 4,100 מקומות ולא אושר על ידי אופ"א למשחקים בליגה האירופית. עוד לפני הטיסה לפורטוגל תפתח בני יהודה את עונת המשחקים כאן בישראל כשתארח ביום ראשון הקרוב אצל הפועל תל אביב בבלומפילד במסגרת המחזור הראשון של גביע הטוטו.

הבלם דין מורי שנפגע אמש בכף ידו סבל מכאבים במשך הלילה ובצילום שעבר הערב התברר שהוא סובל משני סדקים בידו. יחד עם זאת, כרגע נראה שמורי יהיה כשיר למשחק הגומלין נגד פאסוס, כשייתכן שהוא ישחק עם סד מיוחד. בכל מקרה, מורי לא ישותף במשחק גביע הטוטו ביום ראשון מול הפועל תל אביב בבלומפילד.

צעירי: "נבוא מרוכזים כדי להשלים את המשימה"

"אנחנו צריכים להמשיך ולעבוד קשה גם לקראת הגומלין כי עברנו רק את חצי הדרך מול הפורטוגלים", אמר היום קשר הקבוצה, לירוי צעירי. "היה משחק מאוד קשה אתמול, מול קבוצה חזקה ופיזית שלא מוותרת על שום כדור וברור לנו שבגומלין זה לא יהיה קל יותר. חשוב מאוד שלא ספגנו ואני מקווה שזה ייתן לנו מקדמה לגומלין. נבוא מרוכזים ונעשה הכל בכדי להשלים את המשימה".

צעירי התייחס לעובדה שהזהובים פתחו את העונה עם חמישה ניצחונות באירופה ולא ספגו עדיין אפילו שער אחד: "זה באמת תענוג, זה נותן לנו הרבה כוח ובטחון להמשך. כולם משתפרים ממשחק למשחק ונהנים בכל פעם מחדש. גם הקהל שלנו נהנה וזה לא פחות חשוב. כיף לשחק לעיני הקהל שלנו בבלומפילד, הוא נותן אווירה מצוינת ומכניס אותנו לטירוף. זה עוזר מאוד שהסגל נשאר כמעט זהה לשנה שעברה כי כולם כבר מחוברים ומכירים אחד את השני. זה גם מתבטא במשחקים עצמם כי אנחנו משחקים טוב ומציגים צירופים יפים על המגרש".

הקשר וחבריו הצעירים לא מסתירים את ההנאה וההתרגשות מהמשחקים במפעל האירופאי: "אנחנו מאוד נהנים במשחקים האלה, בא קהל וזה כיף, החוויה של אירופה זה פשוט תענוג והלוואי שזה יימשך עוד ועוד. התנסינו בזה השנה בפעם הראשונה וזה פשוט כיף אדיר, כולם נסחפים לתוך החוויה הזו וכמובן שזו גם גאווה לייצג את המועדון ואת מדינת ישראל. אני באמת מקווה שנוכל להמשיך ולשמח את האוהדים שלנו ואת כל המדינה".

עדכון ראשון: 29.7 14:49

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully