וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "לא בכל יום מנצחים קבוצה פורטוגלית"

28.7.2009 / 21:29

מאמן בני יהודה התמוגג מהניצחון על פאסוס והסביר: "עטר יודע למה הוא לא פתח". פאולו סרג'יו: "מאמין שנעלה לשלב הבא"

ברני ארדוב

צילום וידאו: נועם כהן, עריכה: רן צימט

בני יהודה עשתה הערב (שלישי) צעד קטן לעבר סיבוב המוקדמות הרביעי של הליגה האירופית כשניצחה בביתה 0:1 את פאסוס דה פריירה הפורטוגלית. אלירן עטר פתח על הספסל, נכנס בדקה ה-52 וכבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-55. בסיום, חגגו הזהובים עם 4,000 הצופים שהגיעו לבלומפילד. המגן עוז ראלי ספג כרטיס צהוב שני במפעל והוא לא יוכל לשחק בגומלין בפורטוגל.

הבלם דין מורי שנפצע בידו בסביבות הדקה ה-70 לאחר היתקלות עם שחקן פורטוגלי ויצא לקבל טיפול יישלח מחר לצילום, על מנת לאבחן את חומרת הפגיעה וכדי להסיר כל ספק שהוא לא סובל משבר.

המאמן גיא לוזון סיכם את הניצחון והחמיא ליריבה: "מי שראה את המשחק, ראה קבוצה פורטוגלית טובה מאוד, קבוצה פיזית מאוד עם שחקני הגנה חסונים והמון כישרון בחלק הקדמי. הם פתחו את המשחק טוב מאיתנו ואחר כך השליטה עברה אלינו. עבדנו מאוד קשה בשביל זה. לא מדובר בעוד קבוצה. היינו מאוד סבלניים בהנעת הכדור, שהיה רוב הזמן בשליטתנו ודחפנו אותם לכיוון השער שלהם. יצרנו מספר הזדמנויות לכיבוש ואני חושב שבסך הכל הניצחון מוצדק. אנחנו צריכים להישאר מאופקים, שקטים ודרוכים כי עם כל הכבוד לבני יהודה, רק עברנו מחצית ראשונה".

לגבי העובדה שהקבוצה לא ספגה שער משחק חמישי ברציפות באירופה אמר לוזון: "מבחינתי, אין הבדל אם מדובר במשחק בית או חוץ כי אני בא לכל משחק כדי לנצח. אם היית אומר לי בתחילת המשחק שננצח ונספוג, לא הייתי עצוב. לא בכל יום קבוצה ישראלית מנצחת קבוצה פורטוגלית, אבל עדיין לא ניצחנו את ההתמודדות. אני מבטיח לכם שניסע לשם במטרה אחת - לנצח. נעשה את המקסימום כדי להמשיך הלאה, אבל ברור שנצטרך לעבוד קשה מאוד גם שם ולהגביר את הקצב לעומת מה שהיה היום".

לגבי השיקול לפתוח ללא אלירן עטר אמר המאמן: "את השיקול של לפתוח עם שחקן כזה או אחר אני אומר רק לשחקנים בארבע עיניים. את השיחות שלי עם השחקנים אשאיר לעצמי. אני לא חושב מה היה קורה בידעבד. זה מה שחשבתי שצריך להיות וזה מה שקרה. מה שחשוב לי זה שהשחקן יודע למה לא פתח וזה הכל. השאר, ביני לבינו. בני יהודה כקבוצה לא מתבססת על שחקן כזה או אחר. יש לנו תבנית. כל מי שנכנס לתבנית יהיה טוב".

מאמן פאסוס משוכנע: "אנחנו נעפיל"

"מתחילת המסע באירופה, אנחנו מאמינים בעצמנו. אנחנו מאמינים בזה שבנו פה קבוצה טובה", סיכם כפיר אדרי את הניצחון. "הצטרפו אלינו שחקנים, אבל אני עדיין חושב שאנחנו לא בשיא היכולת. אנחנו הולכים ומשתפרים וצריך לזכור שהתחלנו את העונה אחרי פגרה מאוד קצרה וכלל שהזמן עובר, אנחנו משחקים יותר טוב. אנחנו חושבים משחק משחק ולא מסתכלים יותר מדי קדימה, עובדים קשה ורוצים להמשיך את קו ההתקדמות שאנחנו נמצאים בו".

אדרי נשאל אם השחקנים מרגישים פספוס מהתוצאה לאור ההחמצות: "לא מרגישים פספוס. שיחקנו טוב והגענו למצבים. הייתי קונה תוצאה כזו גם לפני המשחק. כולם ראו שזו קבוצה טובה, קבוצה אחרת מאלו ששיחקנו נגדם בסיבובים הקודמים יש לנו עוד מחצית בפורטוגל ויהיה משחק קשה מאוד".

אדרי נשאל אם הוא חולם לחזור לשלב הבתים לאחר שהיה שם עם מכבי פתח תקוה וענה: "כל מי שהיה באירופה ובמיוחד בשלב הבתים, גם גיא ואני, מנסה לדבר עם השחקנים ולהגיד שזה חלום. עכשיו זה שטויות לעומת מה שיהיה כשנגיע לבתים. מצפים לנו שלושה משחקים עד שנגיע לזה. כלומר, משחק אחד קשה בחוץ ולאחר מכן יריבה עוד יותר קשה. בכל מקרה, הסיכויים של ההתמודדות מול פאסוס הם עדיין 50-50. עברנו מחצית אחת. סיימנו בתוצאה נזילה. לא ספגנו ומבחינתנו זו אחת המטרות לפני כל משחק".

המאמן האורח, פאולו סרג'יו, הפגין אופטימיות לקראת הגומלין בשבוע הבא: "אמרתי לכם עוד לפני המשחק שהתוצאות של 0:3 או 0:4 לא יחזרו כאן. אמרתי לכם שנגדנו בני יהודה לא יכבשו הרבה שערים וכך באמת היה. אני לא אוהב את ההפסד הזה, כמובן, אבל צריך לזכור שזו רק מחצית. יש לנו צ'אנס נוסף במשחק הבא ואני מאמין שבסופו של דבר הקבוצה שלי היא זו שתעפיל לשלב הבא. אני חיובי ומאמין שננצח את המשחק הבא. השחקנים שלי עשו מאמץ אדיר במיוחד בהתחשב בתנאי מזג האוויר ובלחות האיומה שהייתה כאן. הגנו בצורה טובה מאוד וגם יצרנו מצבי הבקעה. לצערנו, ספגנו בגלל טעות בהגנה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully