וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדבאיור: "לא עברתי לסיטי בשביל הכסף"

עמנואל אדבאיור מתעקש שהוא לא רודף בצע: "הגעתי בגלל השאיפות של המועדון". ונגר רומז: אוהדי ארסנל הבריחו אותו

ארסנל מתחילה להתרגל לחיים בלי עמנואל אדבאיור. אחרי שהחלוץ הטוגולזי עזב את לונדון וחתם במנצ'סטר סיטי, ארסן ונגר סבור שהגורם העיקרי שדירבן את החלוץ לעזיבה היה ההתנהגות העוינת אליו מצד אוהדי התותחנים, שלא אהבו לשמוע בקיץ הקודם על שאיפתו לעבור לברצלונה ולמילאן.

ונגר, שהודה כי חלוץ בורדו מרואן שמאק הוא אחד המועמדים להחליף את אדבאיור, נפרד מחניכו: "אנחנו מאחלים לו בהצלחה, אחרי שהצליח יפה מאוד במועדון. אני חושב שבעונה שעברה הוא לא קיבל מספיק תמיכה. אני שמתי לב לזה כל הזמן, וללא ספק היה לזה חלק גדול בהחלטה שלו.

"אני סבור שהוא רצה להצליח, אבל לא קיבל את הביטחון הדרוש כדי לשחזר את ההצלחה מהשנה שלפני. הייתה תחושת מרמור ממנו, שניתן היה להרגיש אותה בקיץ שעבר.

"הוא שחקן מצוין, שצפוי להצליח ולהוכיח זאת במנצ'סטר סיטי", אומר ונגר, ומבטיח: "מועדונים גדולים מאבדים שחקנים גדולים. מילאן איבדה את קאקה, ותמשיך להיות בצמרת. כך גם ארסנל".

גם אנדריי ארשבין נותר אופטימי לגביי סיכויי ההצלחה של התותחנים על אף עזיבת אדבאיור. "אנחנו עדיין רוצים לזכות בליגת האלופות", אומר הרוסי, שעלה למועדון 15 מיליון ליש"ט בעונה שעברה, "אדבאיור היה שחקן גדול, אבל עדיין יש לנו את ארסן ונגר".

אדבאיור: "לא באתי בשביל הכסף"

אדבאיור, מנגד, טוען שהוא לא עבר לסיטי תמורת בצע כסף או חמדנות. "אנשים שחושבים שעברתי למנצ'סטר רק בשביל הכסף פשוט טועים", אמר אדבאיור לאתר הרשמי של סיטי, "אם רק כסף היה מעניין אותי, הייתי כבר עובר בקיץ שעבר לברצלונה או למילאן. הגעתי לכאן בגלל הדברים שאמר לי היו"ר לגבי השאיפות של הקבוצה, והרצון שלו להפוך את המועדון לאחד הגדולים בעולם".

האם סיטי יכולה להצליח כבר השנה, או שמא על האוהדים לכות זמן רב להבשלה של התהליך הארוך והמורכב? אדבאיור אופטימי. "למה שלא נליח כבר השנה?", שואל אדבאיור, "יש לנו את כל מה שאנחנו צריכים. עכשיו זה עדיף על עוד שנתיים או שלוש. אני שמח להיות פה, היתה לי שיחה טובה עם המאמן מארק יוז ועם היו"ר, דיברנו על העתיד שלי". כשנשאל אם השיחה עם יוז ויו"ר המועדון עזרה לו להבין שעשה את ההחלטה הנכונה, השיב אדבאיור: "זאת קבוצה, שתוך עונה אולי שתיים, תהיה אחת הטובות בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully