וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "אואן יתמודד עם עול החולצה"

אואן כבש את שער הניצחון ב-2:3 של מנ' יונייטד על מלזיה והמנג'ר בטוח שיצליח עם המספר 7. 2:2 לארסנל נגד בארנט

אחרי תחלופת השחקנים והשחרור של כריסטיאנו רונאלדו, העונה שהולכת לעבור מנצ'סטר יונייטד היא בעיקר בגדר חידה. לפחות במשחקה הראשון העונה במשחקי קדם העונה, השדים האדומים ניצחו, אך זה היה קשה. מנצ'סטר יונייטד נזקקה לשער ניצחון של מייקל אואן בדקה ה-85 נגד כוכבי מלזיה כדי לחגוג ניצחון ראשון העונה בקואלה לומפור שבמלזיה.

כבר אחרי תשע דקות יונייטד עלתה ליתרון כשווין רוני כבש. נאני סידר לאלכס פרגוסון את השער השני בדקה ה-27 כאשר כדור חופשי של יונייטד אחרי עבירה שבוצעה על דימיטאר ברבאטוב תורגמה לשער של נאני. המלזים חזרו למשחק עם שני שערים בדקות 44 ו-52 של עמיר עמארי, ואז הגיע הרכש של פרגוסון, מייקל אואן, שנהנה ממסירה של ריאן גיגס בדרך לשער הניצחון. אואן עלה כמחליף בדקה ה-59, במקום דימיטאר ברבאטוב.

"זה היה שער טיפוסי שלו", החמיא פרגוסון לאואן. "הוא היה הראשון להגיב והסיומת היא בדיוק מה שניתן לצפות ממנו. אני מרוצה מהתוצאה ומצורת המשחק של הקבוצה". פרגי התייחס גם לעול ההיסטורי של חולצה מספר 7, אותה לבשו בעבר ג'ורג' בסט, בריאן רובסון, אריק קאנטונה, דייויד בקהאם וכריסטיאנו רונאלדו, ולסיכויי ההתמודדות של אואן: "החולצה הזו נלבשה על ידי שחקנים גדולים בעבר וזה כבוד עבור שחקן לקבל כזו הזדמנות. גם מייקל הוא שחקן מהטופ העולמי, והוא יתמודד עם האתגר".

* צ'לסי לא התקשתה לנצח את סיאטל סאונדרס מליגת ה-MLS 0:2 במשחקו הראשון של קרלו אנצ'לוטי כמאמן הקבוצה. דניאל סטארידג' הצעיר והנהדר, שהגיע ממנצ'סטר סיטי, כבש ראשון בדקה ה-12 ופרנק למפארד הכפיל וחתם בדקה ה-35.

* גם ארסנל ערכה היום ניסוי כלים, כאשר סיימה בתיקו 2:2 עם בארנט. התותחנים הופיעו עם תומאס רוזיצקי המתאושש, ולזכותם הבקיעו אנדריי ארשאבין (43) והצעיר נאסר בראזיט (51).

* אסטון וילה הביסה 0:3 את פטרבורו, משערים של אנדראס וימן (25), קרטיס דייויס (53) וסטיב סידוול (71). גם אברטון ניצחה בקלות, 1:4 את רוצ'דייל, כשהיא נהנית מצמד של ז'ו, החלוץ הברזילאי המושאל ממנצ'סטר סיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully