וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעשו לנו היסטוריה

אנדי רם ויוני ארליך יכולים להביא את ישראל לחצי גמר דייויס, אם ינצחו במשחק הזוגות את מראט סאפין ואיגור קוניצין (15:00, 5)

מי האמין? מי האמין שאחרי יום המשחקים הראשון ברבע הגמר בגביע דייויס תתייצב נבחרת ישראל בעמדת זינוק מצוינת ונוחה כל כך להעפיל לחצי הגמר? מי שהאמין, שיקום. עכשיו אתה, היחיד, יכול לשבת.

אחרי האופוריה, השמחה, ההתרגשות והמחמאות שבאמת מגיעות, הגיע הזמן שהצמד של ישראל, זה שהיה נקודה בטוחה בכל כך הרבה משחקי דייויס, אנדי רם ויוני ארליך, יביא לנו את הנקודה השלישית והמיוחלת כדי להדהים ולגמור את הסיפור כבר לפני יום ראשון (15:00, שידור ישיר בספורט 5). ואז לחכות לגרמניה או ספרד בשלב הבא.

ייתכן שדווקא כעת הלחץ על הצמד גדול יותר מאשר אם התוצאה הייתה אחרת. אבל זה לא משנה את העובדה, שאם הראל לוי ודודי סלע נתנו הצגות כה גדולות, גם הם מחויבים לתת את הכול. גם כמעט אחרי שנתיים שלא שיתפו פעולה יחד יתאחדו רם את ארליך. זה לא יהיה קל נגד מראט סאפין ואיגור קוניצין ששובצו יחדיו. לסאפין, שהיה בעבר מדורג 1 בעולם ביחידים, זו שנת הפרישה והוא כבר הכריז שהוא רוצה לסיים אותה עם גביע לאומי.

יותר מניצחון אנחנו לא צריכים

יוני ארליך (גיל: 32, 91 בדירוג הזוגות) - מאזן בזוגות בדייויס: 11 ניצחונות, 4 הפסדים

אנדי רם (גיל: 29, 11 בדירוג הזוגות) - מאזן בזוגות בדייויס: 11 ניצחונות, 5 הפסדים

אז רם את ארליך, שישבו אמש במשך שעות ארוכות ועודדו את לוי וסלע, יקבלו את הדחיפה היום. הרבה מים זרמו מאז הצמד הישראלי נוסד. הרבה דברים יפים עשו השניים בדייויס ובסבב, כאשר הזכייה בגרנד סלאם באליפות אוסטרליה היא גולת הכותרת. ניצחון היום יכול להיכנס לפנתיאון הניצחונות הכי גדולים שלהם.

אחרי הניצחונות אמש נשמע רם כבר מוכן. "מי שהיה פה חווה חוויה מדהימה, כיף אדיר להיות חלק מהאירוע הזה. זה לא נגמר, אבל היום היה יום מושלם. עכשיו הלחץ עליי ועל יוני. הכל עלינו. עמדנו בלחצים גדולים יותר ואנחנו מוכנים. אנחנו בכושר טוב ומקווים לעשות את העבודה. אם נציג את היכולת שלנו, אני מאמין שנהיה בסדר".

במסיבת העיתונאים שקדמה להתמודדות התייחס יוני ארליך לשיבוץ של סאפין וקוניצין בזוגות ואמר: "אנחנו באים במלוא העוצמה ומעריכים את היריבים שלנו. השיבוץ לא הפתיע אותנו. חשבנו שזה מה שיהיה. שניהם שחקני זוגות טובים מאוד, במיוחד קוניצין שעושה את זה הרבה. לסאפין יש לנו כבוד ואנחנו מאוד מעריכים את הזוג הזה".

סאפין וקוניצין חושבים על צימוק

מראט סאפין (גיל: 29, 168 בדירוג זוגות) - מאזן בזוגות בדייויס: 10 ניצחונות, 5 הפסדים

איגור קוניצין (גיל: 27, 71 בדירוג זוגות) - מאזן בזוגות בדייויס: ניצחון אחד, 0 הפסדים

סאפין הוא חיית דייויס רעה מזה זמן רב. לענק הרוסי יש ניסיון וותק רבים הן בסבב והן בדייויס. לסאפין זו כאמור שנת הפרישה והוא לא מוכן לוותר כל כך מהר על להניף שוב את גביע דייויס, דבר שרוסיה של שמיל טרפישצ'ב עשתה פעמיים בעבר ב-2002 ו-2006. את רוב משחקיו שיחק סאפין ביחידים, 36 במספר (21 ניצחונות), אבל גם בזוגות יש לו לא מעט ניסיון.

איגור קוניצין לא היה אמור להיכלל בסגל הנבחרת למפגש נגד ישראל, אבל אחרי שניקולאי דודינקו לא הגיע וכן אחרי פרישתו של דימיטרי טורסונוב נקרא קוניצין לדגל. הוא יתייצב עם סאפין במטרה להחזיר את רוסיה לתמונה כדי לשנות את המצב ולצמק את ההתמודדות ל-2:1.

קוניצין התייחס לפני תחילת ההתמודדות למשחק: "כמובן שזה יהיה משחק קשה. אנדי ויוני הם אחד הזוגות הטובים בעולם, אבל הם לא שיחקו הרבה זמן. לי ולמראט יש ניסיון ביחד. הגענו בשנה שעברה לחצי גמר טורניר לוס אנג'לס. אני מצפה למשחק מעניין מאוד".

אחרי היום הראשון של המשחקים ניסה קפטן הנבחרת שמיל טרפשצ'ב לשמור על אופטימיות: "ברור שחשבנו שיהיה 1:1, אבל זה המשחק, עושים טעויות. יש לנו את משחק הזוגות שזה המשחק החשוב ביותר בהתמודדות. יש לנו את היכולת לנצח וזה מה שנעשה. זה יום חדש ואני אקבל את ההחלטה לגבי השיבוץ עד המשחק. אנחנו באים בראש מורם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully