וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקה ג'וניורס רוצה לזכות במדל

אלפיו באסילה מעוניין בקשר אוניברסידאד קתוליקה. גם ארוחו ואינסואה על הכוונת. ריבר ראשונה במכירת כרטיסים בקלאוסורה

העונה המזעזעת למדי שעברה בוקה ג'וניורס נותת אותותיה בקבוצה. כזכור, בטורניר הקלאוסורה האחרון דשדשה הקבוצה בתחתית הטבלה, כאשר גם בגביע הליבטרדורס, בו הצליחה להעפיל לשלבים הגבוהים רבות בשנים האחרונות, היא די כשלה. כתוצאה מכך, רוצים הבוסטרוס לבנות קבוצה מרתקת לעונה הבאה.

כזכור, הקבוצה איבדה הקיץ את הקשר הקולומביאני פביאן ורגאס, שעבר לאלמריה, וכעת היא רוצה למלא את החלל שנוצר לה במרכז המגרש. מי שעתיד למלא את החור, ומצוי בראש הרשימה של בוקה הוא הקשר הצ'ילאני המצוין של אוניברסידאד קתוליקה גארי מדל, המכונה גם 'פיטבול' וג'אטוסו הצ'ילאני'. נראה שמדל רוצה לעבור לקבוצה שהיא בבת עיניהם של רבים בארגנטינה, ונציגים משתי הקבוצות ייפגשו בקרוב על מנת לקדם את המשא ומתן.

בוקה עוד מקווה לצרף את קרלוס ארוחו, שנתן עונה טובה מאוד בהורקאן. גם פדריקו אינסואה, נוהאל רוסלי וסבסטאין פרדיגר על הכוונת. נראה כי הגעתו של אלפיו באסילה למועדון הצליחה לזעזע כמה פקידים לעשות שינוי.

ריבר ראשונה במכירת כרטיסים

לא תמיד הקבוצה הכי פופולרית שווה הכי הרבה כרטיסים. אישוש נוסף קיבלנו כאשר לאחרונה נודע כי ריבר פלייט היא הקבוצה שהצליחה למכור הכי הרבה כרטיסים בטורניר הקלאוסורה האחרון שנערך בארגנטינה. חרף הטורניר הנוסף הכושל של המיז'ונריוס, הרי שהם ניצבו במקום הראשון במכירות.

במקום השני, אם תהיתם, עדיין לא ניצבת היריבה המושבת של ריבר, בוקה ג'וניורס, כי אם ראסינג קלוב. בוקה רק במקום השלישי. אלופת הטורניר ולז סרספילד דורגה חמישית. מי שהקדימה אותה במקום היא סגניתה, הורקאן, שקיוותה כל כך להשיג אליפות לאחר 36 שנים שחונות, אך לא הצליחה.

במקום האחרון ניצבת לה מסכנה חימנסיה חוחוי. אם לא מספיק שהקבוצה ירדה לליגה השנייה במדינה בסיומו של הטורניר, הרי שהיא גם מדורגת אחרונה בטבלת הכרטיסים. הקשר בין הדברים כנראה די ברור.

אגב, אין מתאם בין רוכשי הכרטיסים לכמות הקהל שנוכחת באצטדיונים, כאשר ריבר מובילה גם בתחום הזה - כמות צופים במשחק - אלא שבמקום השני ניצבת בוקה. אחריהן מדורגת לפי הסדר רוסאריו סנטראל, ניואל'ס אולד בויס והורקאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully