וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתה תהיה גראפית'?

יניב בינו

10.7.2009 / 14:01

משלוח חדש של כישרונות מדרום אמריקה יוצא הקיץ לכיוון אירופה. יניב בינו עם השמות שאת חלקם תשננו בקרוב

רמירז

בנפיקה החליטה לחזק את הקשר שלה עוד יותר עם אמריקה הלטינית, כשרכשה הקיץ שני ברזילאיים ושני ארגנטינאיים. הקשר הברזילאי בן ה-22 מגיע כהבטחה גדולה מקרוזיירו לתקופה של חמש שנים תמורת 7.5 מיליון יורו. רמירז, שיהיה אמון על הסדר במרכז, קיבל לאחרונה זימון מדונגה לנבחרת ברזיל וערך הופעת בכורה בסלסאו במוקדמות גביע העולם. לפני שהוא עובר לבנפיקה, נותר לו רק לעזור לקרוזיירו לזכות בגביע הליברטדורס.

פרנקו סוקוליני

כאשר הקשר הארגנטינאי ינחת עם המטוס שיביא אותו מראסינג קלוב הארגנטינאית להופנהיים הגרמנית הוא לא יגיע לבד. ברונו, אחיו הצעיר ממנו בשנה, ילווה אותו. הפתעת העונה בגרמניה אשתקד רכשה גרזן צעיר (19) וקשוח למרכז המגרש שלה בעבור 4.6 מיליון דולר, אבל היא לא פסחה על אחיו שישחק בקבוצת הנוער, משתי סיבות. ראשית, כדי לנסות ולעשות עליו קופה. שנית, כדי שיהווה חברה לאחיו הבוגר בגרמניה הקרה.

כריסטיאן בניטז

אחרי שהחתמתו של אנטוניו ולנסיה במנצ'סטר יונייטד היכתה גלים באי, חלוץ אקוודורי נוסף עתיד לחזק חוד התקפה של קבוצה אנגלית. בניטז, 23, שיחק בשנתיים האחרונות במקסיקו בקבוצת סנטוס לגונה ונבחר לשחקן העונה ב-2008 במדינה. הוא אמנם נמוך קומה, 168 סנטימטרים, דבר שיכול לפגוע בו מול הבלמים האנגליים החסונים, מצד שני הוא מחפה על זה עם מהירות וטכניקה שיכולים להוציא מדעתם שחקני הגנה כבדי גוף.

מריאנו אנדוחאר

הפריצה של שוער אסטודיאנטס באה בגיל 30. בתוך פרק זמן קצר מאוד, הצליח אנדוחאר להעפיל עם קבוצתו לגמר הליברטדורס, לקבל זימון ולהשתלב כשוער ראשון בנבחרת ארגנטינה ואף לעבור לקטאניה. זו אמנם לא תהיה הפעם הראשונה שאנדוחאר יוצא לשמור על שער מחוץ לגבולות המדינה, אבל בפעם הקודמת שהוא עשה זאת, גם בסיציליה (פאלרמו 2005/6), הוא לא ממש שיחק. אפילו הוא העיד ש"הפעם זו היציאה האמיתית שלו לאירופה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

לאנדרו קאבררה

עוד אחד מהמלפפונים הדרום אמריקאים החמים של הקיץ, הבלם הצעיר של ספורטינג דפנסור האורוגוואית. את תשומת הלב של אתלטיקו מדריד משך קאבררה בן ה-18 באליפות דרום אמריקה לנבחרות עד גיל 20, והיא מיהרה להחתימו בטרם יעשו זאת אחרות. הקולצ'ונרוס רכשו מחצית מכרטיס השחקן בכ-1.5 מיליון יורו, כשהמחצית השנייה שייכת לסוכן השחקנים בהווה וחלוץ העבר הגדול בדימוס דניאל פונסקה, שכנראה יודע מה הוא מחזיק ביד.

פביאן אוריאנה

אודינזה האיטלקית ידועה בחממה שלה לגידול וטיפוח שחקנים צ'יליאנים. הרומן החל עם דויד פיזארו ומאז לא נפסק. גם הקיץ עשתה הקבוצה שוק בצ'ילה בעזרת מערך הסקאוטינג שלה הפזור במדינה, ורכשה את חלוץ הנבחרת, שמגיע מקבוצה בעלת זיקה איטלקית, אודקס איטליאנו. אוריאנה יחבור לאלכסיס סאנצ'ז ומאוריסיו איסלה, שכבר השיגו דריסת רגל באודינה, כך שההתאלקמות שלו תהיה קלה יותר. כעת הוא רק צריך להמשיך להבקיע.

פביאן ורגאס

רוב השחקנים, והרי זה ברור, יוצאים את אמריקה לאירופה בגיל צעיר, כשקבוצות דרג ב' מקוות לעשות עליהם קופה בעתיד. עם ורגאס בן ה-29 המצב שונה. הקשר הקולומביאני המצוין שמר כל העת, גם בטורניר האחרון הקטסטרופלי של בוקה, על כושר טוב, דבר שלא נעלם מעיניה של אלמריה, שלא נותרה אדישה לכישוריו וחרף גילו המתקדם רכשה אותו. ולחשוב שרק בעונה שעברה הוא היה מועמד למכבי תל אביב.

לואיס אנחלו פניה

הכדורגל הוונצואלני לא מפיק מתוכו כוכבים גדולים בתדירות רבה, אולם כעת נראה כי במדינה גדל דור זהב. הנבחרת הצעירה הדהימה עם ההעפלה למונדיאליטו, ושחקניה הצעירים תופסים אט אט עמדות מפתח בנבחרת הבוגרת הכושלת. אחד היהלומים שבכתר אם לא הראשי שבהם הוא החלוץ בן ה-19, ששיחק בקבוצת אסטודיאנטס דה מרידה ונחשב להבטחה גדולה. ספורטינג בראגה הפורטוגלית הצליחה לשים ידה עליו לתקופה של שלוש שנים.

ניקולאס ברטולו

פאלרמו האיטלקית הצליחה לבסס את עצמה בשנים האחרונות כאבן שואבת לצעירים רבים מחלקי העולם. ברטולו בן ה-23 שאוהב לשחק באגף שמאל ולחדור למרכז, גדל במחלקות הנוער של בוקה ג'וניורס וערך את הופעת הבכורה בקבוצה כשהוא בן 20. לאחר מכן הוא הושאל לנאסיונאל ועבר לבאנפילד. ברטולו יודע לעשות הגנה, ואת כישורי הכיבוש שלו הוא הפגין בבאנפילד עם שמונה כיבושים ב-28 משחקים.

חאבייר פסטורה

קבוצות רבות לטשו עיניהן אל הקשר הנהדר של הורקאן, 20, שכמעט והצליח להוביל את הקבוצה לאליפות אחרי 36 שנים, הבכירה שביניהן היא מנצ'סטר יונייטד. אלא שדווקא פאלרמו היא זו שהצליחה ללקטו לבסוף. פסטורה, שכבר קיבל זימון ממראדונה לנבחרת אך לא ערך עדיין את הבכורה, וסוכניו העדיפו להתחיל את הדרך לכיבוש אירופה בקבוצה מדרג בינוני, כזו שהוא יוכל לצבור בה דקות משחק, ניסיון וביטחון, ישיג דריסת רגל ואז יעשה את המעבר לקבוצה גדולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully