וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "גלבאן חזר דוגמן"

המאמן החמיא לארגנטינאי, שעבד בפגרה וכבש צמד ב-0:3 על סימורג. בלדוט: "נשתפר בהמשך". היריבה הבאה: דינאבורג

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

משחקה האירופי הראשון של בני יהודה על אדמת ישראל עבר הערב (חמישי) בהצלחה. הזהובים גברו 0:3 על סימורג מאזרבייג'אן, השלימו ניצחון 0:4 בסיכום והעפילו לסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית, שם יפגשו את דינאבורג הלטבית, שסיימה בתיקו 0:0 עם נומה קאליו האסטונית, אך עלתה בזכות ניצחון 1:2 במשחק הראשון. הערב היה זה פדרו גלבאן שכיכב עם הבקעת צמד בבעיטות חופשיות ומשה ביטון המחליף חתם את התוצאה לקראת הסיום. מעבר להישג ההיסטורי עבור המועדון משכונת התקווה, צמד הניצחונות מבטיח מענק כספי של 180 אלף יורו, 90 עבור כל ניצחון.

בלדוט: "אי אפשר לוותר על משחק כזה"

המאמן גיא לוזון התלוצץ בסיום יחס לפדרו גלבאן, שכבש שני שערים נהדרים: "בניגוד לשנה שעברה, פדרו חזר מארגנטינה דוגמן. הוא התחתן והיה צריך לבוא חתיך. הוא עשה אימוני כושר וראו את זה על המגרש".

לוזון הוסיף על השבועות הקרובים: "אנחנו עובדים בכל אימון במחשבה על ההשלכות. יש לנו עוד הרבה מה להשתפר, אנחנו עדיין רחוקים מהמאה אחוז שלנו, אבל בכל שבוע שעובר אנחנו נראים טוב יותר. אני מאמין גדול בצעירים לאורך כל הקריירה ואני שמח שהצעירים כאן משחקים כמו שצריך".

גלבאן עצמו אמר לאחר המשחק: "אני מודה לכל מי שנותן לי קרדיט. אולי בגלל שהתחתנתי ואין לי דאגות, נראיתי טוב. לא משנה מי יבקיע, אנחנו נראים טוב וזה מה שחשוב".

אסי בלדוט, ששיחק 90 דקות למרות שערב המשחק הוטל ספק סביב שיתופו, הסביר: "משחק כזה חשוב קשה לפספס. עשיתי טיפולים והרגשתי טוב, פשוט אי אפשר לוותר על משחק כזה. זה הישג גדול, אבל זו תחילת הדרך באירופה ואני מקווה שנמשיך כמה שיותר. התחלנו להתאמן לא מזמן ואנחנו עדיין מתעייפים לקראת סוף המשחק, אבל עם הזמן ניראה יותר טוב והכושר הגופני שלנו ישתפר".

דינאבורג מחכה בשלב הבא

דינאבורג היא הקבוצה של העיר דאוגבפילס הממוקמת בדרום-מזרח לטביה, לא רחוק ממשולש הגבולות לטביה-ליטא-בלארוס. היא משחקת באצטדיון צ'לטניקס הממוקם בעיר ושבו קצת יותר מ-4,000 מקומות ישיבה. הקבוצה מעולם לא זכתה באליפות ואת העונה שעברה סיימה במקום הרביעי בליגה הלטבית. הישג השיא שלה היה זכייה בגביע הלטבי ב-1991.

דינאבורג תפגוש את בני יהודה אחרי שבסיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית עברה את נומה קאליו האסטונית. הלטבים ניצחו 1:2 במשחק הראשון משערים של ואלריוס אפאנסייבס ו-ואסילי גוצ'אשווילי ובמשחק הגומלין הספיק להם 0:0 בחוץ.

את הקבוצה מאמן איגור גאמולה הרוסי שאימן בעבר גם במולדתו וגם באוקראינה, והפרט הפיקנטי ביותר שמגיע מכיוון הסגל שלה הוא הימצאותם של שלושה שחקנים צפון קוריאנים. בקבוצה מספר שחקנם נוספים מרוסיה וגאורגיה, אבל רוב הסגל מורכב משחקנים לטביים. יחד עם זאת, לקבוצה אין נציגים בנבחרת לטביה.

לדינאבורג 34 משחקים משחקים במפעלים אירופאיים, אבל 26 מהם נערכו באינטרטוטו. הקבוצה מזחקיה במאזן של 12 ניצחונות (9 באינטרטוטו) ו-15 הפסדים במסגרות היבשתיות ובמאזן שערים 46:30.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully