וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: בני יהודה ניצחה 0:3 את סימורג

גלבאן הבקיע צמד בבעיטות חופשיות בניצחון על האזרים, ביטון קינח. הזהובים עברו לסיבוב המוקדמות השני בליגה האירופית

בני יהודה תל אביב הייתה הקבוצה הישראלית הראשונה שפתחה את עונת 2009/10 והיא גם הראשונה שיכולה להתגאות במעבר לשב בליגה האירופית החדשה. לאחר ניצחון 0:1 על סימורג באזרבייג'אן משער של דין מורי, הזהובים אירחו הערב (חמישי) את יריבהם למשחק הגומלין והשלימו את המשימה עם ניצחון 0:3 בבלומפילד. הייתה זו הפעם הראשונה בה בני יהודה שיחקה במסגרת אירופי על אדמת ישראל, ולשמחתה זה הסתיים עם ניצחון מוצדק.

אחרי פתיחה מהוססת בה הציגה הגנה די מבולבלת מול מתפרצות בודדות של האזרים, החלה בני יהודה להשתלט על המשחק ולסכן את השער. פדרו גלבאן הנפלא היה האיש שניווט את המשחק עבור הקבוצה של גיא לוזון וגם התכבד בשער בכדור חופשי שעבר בין כולם והטעה את השוער ראוף מחדייב בדקה ה-27. לאחר השער הגיעו המאחרים למספר מצבים נהדרים, אך שחקני החלק הקדמי החמיצו ברשלנות.

למחצית השנייה, בדיוק כמו בפיתח המשחק, עלתה בני יהודה רגועה ושחקניה לא ביצעו תנועה על כר הדשא. שוב היה זה גלבאן שהעיר את חבריו אחרי רבע שעה, עם בעיטה נהדרת מהאוויר ומצבים נייחים שסידרו רגעי לחץ עבור ההגנה האזרית. בדקה ה-66 גלבאן סגר למעשה את הסיפור עם בעיטה חופשית נהדרת מצד שמאל לקורה הרחוקה ופנימה, כשהוא מותיר את השוער האורח והגנתו בהלם מוחלט. לאחר החלפתו של גלבאן התנהל משחק רגוע, ומשה ביטון המחליף ניצל זאת כדי לנעוץ את השלישי בדקה ה-86.

גיא לוזון יכול להיות שבע רצון בסיכום צמד המפגשים מול סימורג. הקבוצה שלו נכנסה למעגל המשחקים במועד מוקדם מאוד וללא שחקני רכש, ועשתה את העבודה ללא בעיות מיותרות. בשלב הבא תקבל הקבוצה יריבה קצת יותר רצינית בדמות דינאבורג הלטבית, ואז ניתן יהיה ללמוד בצורה טובה יותר על הצפוי לזהובים בהמשך העונה.

מהלך המשחק

דקה 19: מורי איבד את ממדוב ונזהר לא להכשילו, אך החלוץ בעט לידיו של איינוגבה.

דקה 21: גלבאן איים על שערו של מחדייב בכדור חופשי מסובב, השוער הדף.

דקה 27: גול! שוב גלבאן בעט כדור חופשי לעבר פקעת השחקנים, הכדור קיפץ על הדשא והטעה את מחדייב בדרך לרשת. 0:1 לבני יהודה, שמתקרבת עוד יותר לשלב הבא.

דקה 29: צעירי נותר לבדו מול השוער עם לחץ ממגן שרדף אחריו, אך הוא בעט חלש בשמאל החוצה.

דקה 33: עטר נותר חופשי מול מחדייב, אבל סוקולוב גלש מצוין וחילץ ברגע האחרון.

דקה 34: קרן של גלבאן הגיעה לבלדוט, שנגח וראה את השוער הודף בקושי למשקוף.

דקה 60: הגנת סימורג הדפה רע כדור חופשי של גלבאן, אבל צעירי החופשי בעט דרדל'ה בשמאל החוצה.

דקה 61: גלבאן בעט מהאוויר וסחט הצלה ממחדייב, שהדף גם את הריבאונד שירה צעירי מזווית קשה.

דקה 63: גלבאן מצא את בלדוט, שהעביר כדור ימינה לצעירי וזה שוב נתקל בשוער האזרי.

דקה 66: גול! גלבאן סובב כדור חופשי, אלכסונית מצד שמאל לקורה הרחוקה ופנימה, מחדייב נותר המום. 0:2 לבני יהודה.

דקה 86: גול! המחליף משה ביטון קיבל מסירה מאמסיס, חלף על פני מגן והקפיץ בקלות מעל השוער. 0:3 לבני יהודה

דקה 89: איינוגבה הדף לא טוב ופופוביצ'י נותר מול שער חשוף, אבל לא השתלט על הכדור.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי (איציק עזוז, 80), חסן אבו זייד, מהראן ראדי, לירוי צעירי (ג'ורג' אמסיס, 83), פדרו גלבאן (משה ביטון, 70), אסי בלדוט, אלירן עטר.

הרכב סימורג: ראוף מחדייב, יורי בוליצ'ב, אלכסנדר מליגין, סרגיי סוקולוב, קחאבר שחטיאני, אלשן ממדוב (גנאדי סולוניצ'ין, 67), רוסלן הונצ'ק, רומן אחלקאצי (אלכסנדרו פופוביצ'י, 77), דוד בולקבדזה, סרגיי ארטיוח, ניקולאי פטרוב (ולדימיר מויאר, 46).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully