וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוזגלו נותח וייעדר חצי שנה

30.6.2009 / 16:22

ההערכות בקרב מכבי ת"א התאמתו, והשחקן ייחסר לצהובים ברוב העונה הבאה. יבוריאן הסכים לקצץ בשכרו, יובל אבידור סיכם עקרונית

במכבי תל אביב ממתינים בדריכות להודעתו של הבעלים, אלכס שניידר, על גובה התקציב ולהחלטתו בעניין כניסת שותף נוסף לבעלות במועדון. בתוך כך, ממשיכים ראשי הקבוצה במאמצים להגיע להסכמה עם השחקנים שנדרשו לקצץ 30 אחוז משכרם. לוואלה! ספורט נודע בנוסף ליוסי שבחון ולאיגור טומאסיץ', שכבר הסכימו לקצץ את הסכומים הנדרשים, הגיעה הנהלת הקבוצה להבנות גם עם החלוץ, איליה יבוריאן, שיקצץ 30 אחוז משכרו.

כעת נותר לנהל מו"מ עם גיז'רמו ישראלביץ' ויניב עזרן. בשלב זה, השניים הסכימו לקצץ בין 15 ל-20 אחוז משכרם. שניידר העביר מסר חד משמעי ליו"ר אביב בושינסקי ולמנכ"ל עוזי שעיה לפיו שחקן שלא יסכים לדרישות הקיצוץ, לא יהיה חלק מסגל הקבוצה לקראת העונה הבאה.

כמו כן, ממתינים ראשי המועדון לאור ירוק מהבעלים בכדי לסכם באופן סופי ולהגיע לשלב החתימה עם שחקני הרכש שעומדים על הפרק והם: לירן שטראובר, אריק בנאדו או זאב חיימוביץ', רוני גפני (שסגר את תנאיו במועדון), עמנואל בנאיני (שסגר גם הוא את תנאי שכרו).

לגבי יובל אבידור מקרית שמונה, הרי שבעניינו הושגו הסכמות עקרוניות עם איזי שרצקי לגבי תנאי העברתו. הצהובים סגרו עם שרצקי את תנאי ההשאלה של השחקן וכן סגרו על אופציה עתידית לרכישתו. ראשי הקבוצה נפגשו עם השחקן והעו"ד שלו קרן שטיינפלד והשיגו עימו סיכום עקרוני.

בנוגע לקשר דוד רביבו, הנהלת מכבי מסרה כי עניין הבאתו תלוי במספר גורמים: משך החלמתו של מאור בוזגלו והדרישות הכספיות של ג'קי בן זקן, בעלי מ.ס אשדוד. במכבי גם מצפים שרביבו יוריד את דרישות השכר. בכיר במועדון אמר היום: "מבחינתנו, הדברים בנוגע לרכש מאוד ברורים. הסקנו מסקנות מהעונה שעברה ועבדנו בצורה מהירה. אנחנו את שלנו כבר סיימנו ונותר רק לחכות ולשמוע משניידר מה יהיה גובה התקציב. אפשר לומר שכחלק מהסקת המסקנות, צפויה להיות במכבי קבוצה טובה בחצי מהתקציב של העונה שעברה".

בוזגלו ייעדר חצי שנה

החששות במכבי תל אביב לגביו של מאור בוזגלו התאמתו היום כאשר השחקן ער בדיקת ארתרוסקופיה בברכו הפגועה. לאחר הבדיקה הוחלט לנתחו במיידי, והוא עבר ניתוח לשחזור הרצועה הצולבת הקדמית. זמן ההחלמה המשוער הוא חצי שנה, מה שאומר שבוזגלו צפוי להחמיץ את מרבית העונה הקרובה.

עוד לפני הניתוח אמרו במועדון: "הדבר היחיד שעומד לנגד עינינו הוא בריאותו של בוזגלו. תקופת ההחלמה היא משנית ואנחנו רוצים שהוא יקבל את הטיפול הטוב ביותר שבסופו הוא יבריא לחלוטין, גם אם זה ייקח יותר זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully