וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ממשיכה לתגבר את ההתקפה

29.6.2009 / 12:02

אחרי שצירפו את עמנואל בנאיני, קרובים הצהובים לסגור גם עם יובל אבידור. גם רוני גפני, איתו קיים סיכום עקרוני, מתקרב לקבוצה

במכבי תל אביב ממשיכים לנסות ולחזק את חוליית ההתקפה. אחרי שאמש (ראשון) סגר החלוץ הגנאי עמנואל בנאיני את תנאיו במועדון, נראה שגם חלוץ עירוני קרית שמונה יובל אבידור יעשה את דרכו לקרית שלום בימים הקרובים.

גורם בכיר במכבי אישר כי ראשי המועדון הגיעו לסיכום עקרוני עם איזי שירצקי, הבעלים של קרית שמונה, על השאלתו של אבידור עם אופציה לרכישת כרטיסו בתום תקופת ההשאלה. עוד נמסר כי ההסכם עם שירצקי כפוף להסכמות עם השחקן עצמו. בימים הקרובים ייפגשו ראשי מכבי עם אבידור על מנת להאיץ ולסיים את המשא ומתן.

שחקן נוסף שנראה קרוב למדים הצהובים הוא המגן רוני גפני שקיבל החלטה סופית לעזוב את מכבי חיפה. סוכנו עו"ד עידן כסיף ביקש אישור לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות בליגה. כסיף אישר הבוקר כי "אנחנו עובדים בצורה מסודרת. קיבלנו אישור בעל פה, אנחנו מחכים לאישור בכתב".

בהנהלת מכבי תל אביב אישרו הבוקר כי קיים סיכום עקרוני עם גפני בכפוף לשחרורו ללא עלות דמי העברה ממכבי חיפה. גפני עדין לא סיכם את תנאיו הכספיים בקרית שלום, אולם בין הצדדים קיימות הבנות בסיסיות לגבי העובדה שהמגן יאלץ לקצץ בשכרו לעומת מה שהרוויח בחיפה.

בינתיים, המגן השמאלי היהודי, איליץ' קנדוב, שנבחן בסיום העונה שעברה במכבי תל אביב אך נפצע ועזב, צפוי לנחות בישראל השבוע, במטרה להתחיל תקופת התרשמות נוספת בקרית שלום. מדובר בשחקן ממוצא לטבי, שמשחק בריגה והוא מחזיק גם בדרכון גרמני.

בתוך כך, ממתינים ראשי מכבי תל אביב להודעתו של הבעלים אלכס שניידר בנוגע לתשובתו הסופית של איש עסקים קנדי שהובא בתיווכו של היו"ר אביב בושינסקי, והוא אמור להחליט האם הוא מצטרף לשניידר כשותף בבעלות על המועדון. במכבי מקווים שעוד הערב ימסור שניידר את הודעתו לגבי גובה התקציב ואז יוכלו להגיע במועדון לשלבים סופיים בכל הקשור לסגירת חוזה עם שחקני רכש שעומדים על הפרק.

אמש נערכה פגישה עם השוער לירן שטראובר אולם לא הושגה הסכמה סופית. אף על פי כן מאמינים במועדון כי חוזהו של השוער ייסגר סופית במהלך הימים הקרובים ושטראובר יהיה זה שיעמוד בין הקורות בעונה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully