וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר וויגאן: "אנטוניו ולנסיה יהפוך לסנסציה במנצ'סטר יונייטד"

יו"ר וויגאן מנסה להעלות את ערך הסחורה שלו לקראת מכירה אפשרית ליונייטד: "הוא הטוב בעולם בתפקידו". גורם במנצ'סטר: "נסתער על בנזמה"

הבעלים של וויגאן אתלטיק כנראה יודע איך לעשות עסקים. בראיון היום (ראשון) לתקשורת הבריטית טוען דייב ווילאן כי שחקן הקבוצה, אנטוניו ולנסיה, הוא השחקן הטוב בעולם כיום בתפקידו, ומעבר שלו למנצ'סטר יונייטד יהיה סנסציוני. וכמה שנאמר, מה לא עושים כדי להגדיל את המחיר של הסחורה ולהרוויח עוד כמה דולרים?

"אנטוניו הוא שחקן האגף הימני הכי טוב בעולם, וזה כולל את פרנק ריברי", אמר הבעלים של וויגאן על האקוודוריאני, שנמצא על הכוונת של היונייטד כבר תקופה ארוכה, "אם הוא יגיע ליונייטד, הוא יהפוך שם לסנסציה. אנחנו עוקבים אחריו בכל שבוע, והוא בהחלט שחקן ברמה הגבוהה ביותר. הוא לא נוצץ כמו רונאלדו, אבל אי אפשר לקחת ממנו את הכדור, כי פשוט אי אפשר להתקרב אליו. כל סכום שדובר עליו בנוגע לאנטוניו יהווה פשוט גניבה עבור היונייטד".

בינתיים, 15 ימים לפני החזרה לאימונים, ביונייטד מספרים שהם הולכים להתמקד בימים הקרובים ברכישת כוכב ליון קארים בנזמה. "יש לו את כל מה שדרוש כדי לשחק ביונייטד", אמר גורם באלופה האנגלית, "עכשיו, אחרי שקרלוס טבס קיבל החלטה לעזוב, אנחנו הולכים להתמקד באופן רציני בהחתמה של בנזמה".

בליברפול נושמים לרווחה

בשורה מרגיעה מעט לאוהדי ליברפול: הבעלים של הקבוצה, ג'ורג' ג'ילט, שיפר במעט את תזרים המזומנים בחשבון הבנק שלו, לאחר שמכר את קבוצת ההוקי שבבעלותו, המונטריאול קנאדיאנס, תמורת 330 מיליון ליש"ט.

לאחרונה התבשרו אוהדי ליברפול על מצבה הכלכלי הקשה של הקבוצה, ולא רק שהקבוצה לא הצליחה לעשות רכש מרשים בפגרה עד עתה, הדיווחים באנגליה מבשרים על עזיבה אפשרית של צ'אבי אלונסו, חאבייר מסצ'ראנו, אלברטו ריירה, אלברו ארבלואה ואולי אף פרננדו טורס. בניטז, כידוע, התעקש כי אין החמרה במצב הכלכלי של ליברפול, ובקבוצה הביעו התעניינות בגלן ג'ונסון ובדויד סילבה. עתה אולי יימצאו למהלכים הללו מקורות כספיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully