וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבס סיים דרכו במנצ'סטר יונייטד

אלופת אנגליה הודיעה רשמית כי החלוץ לא ימשיך לשחק בשורותיה: "הצענו לו חוזה חדש, אך הוא החליט לעזוב". טוסיץ' חושף סודות

אחרי אינספור שיחות ודיונים עם נציגיו של קרלוס טבס בשבועות האחרונים וכשנראה היה כי מנצ'סטר יונייטד תעשה הכל על מנת להשאירו במועדון, הודיעה היום (שבת) האלופה האנגלית באופן רשמי כי החלוץ הארגנטינאי סיים את דרכו בקבוצה.

בהודעה שפירסם המועדון נאמר: "בעקבות שיחות עם יועציו של קרולס טבס ובהתאם למועד שנקבע על ידי המועדון לסיום המגעים, מנצ'סטר יונייטד החליטה שהשחקן לא יוחתם על חוזה חדש".

"המועדון הסכים לנצל את אופציית הרכישה בגובה 25.5 מיליון ליש"ט והציע לטבס חוזה לחמש שנים שהיה הופך אותנו לאחד המרוויחים העיקריים במועדון, אך לאכזבתנו הודיעו אנשיו כי הוא מעדיף לעזוב. אנו מודים לשחקן על שירותיו בשתי העונות האחרונות ומאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו".

טוסיץ' חושף סודות מחדר ההלבשה

המעבר של כריסטיאנו רונאלדו ממנצ'סטר יונייטד לריאל מדריד הותיר לא מעט חובבי כדורגל פעורי פה - חלקם בגלל סכום 94 מיליון היורו ואחרים בשל הנטישה הפתאומית - אך בקרב אנשי האלופה האנגלית מסתבר שהיו מודעים לעניין עוד לפני גמר ליגת האלופות מול ברצלונה.

"דיברתי עם כריסטיאנו לפני המשחק מול ברצלונה והוא אמר שהשיג את כל התארים עם מנצ'סטר יונייטד, כך שמבחינתו זה הזמן לנסות משהו אחר", אמר הסרבי הצעיר זוראן טוסיץ' בראיון ל"סאן". "אני חושב שבמדריד הוא יהיה שוב השחקן הטוב בעולם".

טוסיץ' בן ה-22 התייחס גם לעובדה שהוא עשוי לקבל הזדמנות מאלכס פרגוסון במצב שנוצר: "העזיבה של רונאלדו יכולה להועיל לי, אבל אני חושב שבכל מקרה יגיע מישהו במקומו. אני מאושר להיות במנצ'סטר יונייטד ולעבוד עם מאמן כמו פרגוסון, למרות שאני לא מבין מה הוא אומר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully