וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר פרש מטורניר האלה

השוויצרי, שאמור היה לפגוש את הראל לוי בטורניר הגרמני, החליט לפרוש בגלל עומס. ורדאסקו הודח. רודיק בשמינית הגמר בקווינס

זה אולי היה צפוי, אך עכשיו זה רשמי: האלוף הטרי של הרולאן גארוס, רוג'ר פדרר, החליט לפרוש מטורניר האלה בגרמניה בשל העומס עליו. המשמעות הישראלית היא שבכך השוויצרי, שאמור היה לפגוש את הראל לוי בפתיחת הטורניר, הציל את הישראלי מעימות ישיר. לוי יפגוש בסיבוב הראשון את לוקאס לאקו הסלובקי (217 בעולם).

"אני מצטער להודיע שהחלטתי לפרוש מהטורניר בהאלה", הודיע פדרר. "אני לגמרי מתנצל בפני מארגני הטורניר ובפני המתחרים שלי והאוהדים שלי בגרמניה. אני רק מקווה שהם יבינו שאני עדיין מרגיש המום מבחינה רגשית ומותש מהאירועים בימים האחרונים. "קשה לי להודות בזה, אבל אני פשוט לא יכול לדמיין את עצמי נותן את המאמץ המיטבי בטורניר אחר כרגע ואני לא רוצה להסתכן בפציעה אם אני לא מוכן במאה אחוז. אני זקוק למנוחה ולהחלמה".

האמריקאים דוהרים בלונדון

שבועיים לפני פתיחת טורניר ווימבלדון, עדיין מנסים הטניסאים הבכירים בעולם לשייף את עצמם משאריות החימר ולהתרכז בעונת הדשא שנפתחה. מי שהצליח לעשות את זה טוב מאוד הוא אנדי רודיק, שהעפיל היום (שלישי) בקלות לסיבוב השלישי בטורניר קווינס בבריטניה (פרסים בסך 750 אלף יורו).

האמריקאי פגש את כריסטוף ולייגן הבלגי (89 בעולם) והשאיר אותו מחוץ לתחרות לאחר ניצחון 1:6, 4:6 תוך פחות משעה. רודיק, שהעפיל כעת לשמינית הגמר, עשוי לפגוש בשלב הבא את לייטון יואיט. אמריקאי נוסף שהעפיל לרבע הגמר הוא ג'יימס בלייק, שניצח 2:6, 6:7 את איבן ליוביצ'יץ'.

מרדי פיש, אמריקאי אחר, נאלץ לעבוד הרבה יותר קשה מול מיכאל לודרה הצרפתי, כדי לטפס לשלב הבא. פיש הפסיד 7:5 במערכה הראשונה, אך 6:7 ו-3:6 בשתי המערכות הבאות סידרו לו גם כן מקום בין 16 האחרונים. איבו קרלוביץ', שפגש את טיימורז גבאשוילי הרוסי, ניצח אותו 3:6, 6:7 ועלה לסיבוב השני. גאל מונפיס, המדורג 4 בטורניר, ניצח את אנדריי גולובב 3:6, 6:3, 6:7. ארנסט גולביס לעומת זאת הפסיד במפתיע 7:6, 6:4 לאלברטו מרטין.

גם בטורניר האלה בגרמניה, שם יחל מחר הראל לוי את הופעתו, מתחיל להתקדם, כאשר נובאק דג'וקוביץ', שאיכזב ברולאן גארוס, ניצל את הדשא כדי לצבור ביטחון ולנצח את סימונה בוללי 5:7, 2:6 בדרך לסיבוב השני. ג'ו-וילפרד צונגה ניצח בדרבי הצרפתי את פאבריס סנטורו 5:7, 2:6 בדרך לאותו שלב בדיוק.

יורגן מלצר הפסיד את המערכה הראשונה לארנו קלמן 6:1, אך התאושש עם 3:6, 2:6 וניצח גם הוא. פרננדו ורדאסקו, לעומת זאת, הפסיד כבר בפתיחת הטורניר. הספרדי שפגש את פיליפ פצ'נר הגרמני דווקא ניצח 3:6 במערכה הראשונה, אך בהמשך הוא התקשה מול המדורג 59 בעולם, שניצח 6:7, 4:6 בדרכו לסיבוב השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully