וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל: "אתן 200 אחוז כדי להיות כשיר לווימבלדון"

עם זאת הוסיף אלוף הטורניר מאשתקד, הסובל מפציעה בברכו: "לא אגיע לשום מגרש, גם לא לווימבלדון, אם לא אהיה כשיר במאת האחוזים"

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: רן צימט

אלוף ווימבלדון רפאל נדאל הודיע היום (שלישי) כי יעשה כל שביכולתו על מנת לקחת חלק בטורניר היוקרתי ולשחזר את זכייתו מהשנה שעברה. נדאל, שפרש מטורניר קווינס בגלל הפציעה בברכו, סבור כי הוא יוכל לקחת חלק בטורניר.

"אתן 200 אחוז כדי להיות כשיר ב-100 אחוז לטורניר הכי חשוב בטניס", אמר נדאל, שכבר איבד את תוארו כאלוף הרולאן גארוס לרוג'ר פדרר, ולא ירצה לאפשר לשוויצרי לקחת לו בקלות גם את התואר על הדשא הלונדוני. נדאל, שציין כי מצפים לו שבועיים קשים של שיקום לקראת הטורניר, יגיע ללונדון ב-16 ביוני. האליפות תיפתח ב-22 ביוני.

"שיחקתי עם כאבים בברכיים במשך מספר חודשים ובאופן אישי אני לא יכול להמשיך ככה", הוסיף הספרדי. "הכאב הזה מגביל אותי מבחינה פיזית במספר תנועות, מה שגורם לי לסבול מזה גם מנטלית. אני לא אגיע לשום מגרש, גם לא לווימבלדון, אם אני לא אדע שאני מאה אחוז".

"לא הייתי רוצה לראות אותו פורש מהטורניר", אמר רוג'ר פדרר בהתייחסו לפציעה של יריבו, "אתה תמיד רוצה לראות את הגדולים ביותר משחקים בטורנירים הכי גדולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully