וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתי סופרמן יתחיל להיות דומיננטי?

אורלנדו יודעת שכדי לנצח את משחק מספר 3 (4:00, ערוץ 5) מול הלייקרס היא חייבת שהווארד יתעורר. טורקוגלו: "הוא לא מתוסכל, הוא עצבני"

אורלנדו ידעה עוד לפני פתיחת סדרת גמר ה-NBA שצפוי לה אתגר לא פשוט בדמותה של לוס אנג'לס לייקרס, אבל עכשיו, כשהיא כבר מפגרת 2:0, האתגר של אורלנדו גדול פי כמה. המג'יק כבר הוכיחו בפלייאוף הנוכחי שהם לא מוותרים בקלות, כשניצחו גם את בוסטון וגם את קליבלנד ללא יתרון הביתיות. עכשיו, כשהם חוזרים הביתה לאורלנדו, הם עדיין מאמינים שהמצב יכול להתהפך, אבל בשביל זה הם יהיו חייבים לנצח את משחק מספר 3, שייערך הלילה ב-4:00 שידור ישיר בערוץ 5).

"היה לנו ברור שנהיה חייבים לנצח משחק אחד בלוס אנג'לס כדי לנצח את הסדרה הזאת, בדיוק כמו שעשינו בבוסטון ובקליבלנד", יודע המאמן סטן ואן גנדי, "מבחינה מנטלית המצב שונה, כי בסדרות הקודמות ניצחנו את המשחק הראשון. עכשיו, אחרי שכבר הפסדנו את שני המשחקים הראשונים ולא עמדנו במשימה, נהיה חייבים לתת משחק מספר 3 גדול".

רק שלוש קבוצות חזרו מפיגור 2:0 בסדרת גמר של ה-NBA, אבל האחרונה עשתה את זה רק לפני שלוש שנים, כשמיאמי ניצחה ארבעה משחקים ברציפות מול דאלאס וזכתה בתואר. המפתח, כאמור, יהיה לנצח במשחק השלישי ולשנות מעט את המומנטום בסדרה.

"אנחנו לא יכולים לסמוך רק על הקהל שלנו", אמר גארד המג'יק ג'יי ג'יי רדיק, "אנחנו לא יכולים להיות רגועים ולחשוב שהניצחון מובטח רק כי אנחנו חוזרים הביתה. כמה שנלחמנו במשחק השני, כך נהיה חייבים להיאבק גם במשחק השלישי".

כמובן שהמג'יק יודעים שעם כל הכבוד לשיפור שהם מקווים שיחול אצלם, המשחק תלוי לא מעט ביכולת של הלייקרס. "בואו נהיה כנים עם עצמנו, גם הלייקרס יידעו לעשות את ההתאמות שלהם למשחק שלנו, וגם הם ייעשו יותר טובים", ממשיך רדיק, "לכן אנחנו נהיה חייבים להיות אפילו טובים יותר רק כדי להישאר במשחק".

חייבים את סופרמן

אורלנדו תהיה חייבת לקבל דווייט הווארד אקטיבי הרבה יותר כדי לנצח, אבל הבעיה היא שהלייקרס למדו איך לעצור אותו. בניגוד לסדרה הקודמת מול קליבלנד, הפעם הוא נתקל במאסות משמעותיות הרבה יותר מאשר ורז'או ואילגאוסקס (בדמותם של גאסול, ביינום ואודום), ובנוסף, הלייקרס גם לא מהססים להציב עליו שמירות כפולות.

"קשה לו, אנחנו שולחים אליו בכל פעם שניים או שלושה שחקנים", יודע אנדרו ביינום, והידו טורקוגלו מוסיף: "אני לא יודע עד כמה הוא מתוסכל, אבל אני יודע שהוא כועס. אין לו מספיק מרחב בצבע בשביל להיות דומיננטי. נהיה חייבים לעזור לו כדי להפוך את העבודה שלו לקלה יותר".

הבעיה הגדולה של אורלנדו היא שבסדרה הנוכחית, קלעי החוץ לא מצליחים לנצל את הזריקות הפנויות שלהם ולהעניש את היריבה על השמירות הכפולות על סופרמן. "הגארדים שלנו מקבלים מספיק זריקות", יודע ואן גנדי, "הלייקרס לא שומרים עליהם, הם שומרים רק על שלושה שחקנים שלנו. אני לא יודע איך לפתור את המצב הזה".

כל הלחץ, כאמור, על הכתפיים של המג'יק, שיודעים שהפסד במשחק הלילה יכול לסיים את הסדרה בסוויפ לא נעים. רשארד לואיס מנסה להרגיע את העניינים. "זה לא מצב חדש עבורנו", אמר הפורוורד המצוין, "אנחנו קבוצה שיודעת להתאושש". מנגד, אנדרו ביינום יודע: "זה המשחק שיכול לשבור את רוחם".

* רשת ABC מדווחת על ירידה קטנה ברייטינג של משחק מספר 2 יחסית לעונה שעברה. ניצחון הלייקרס על אורלנדו גרף 8.2 אחוזי רייטינג, לעומת 8.5 אחוז ממשחק מספר 2 מאשתקד, בסדרה בין הלייקרס לסלטיקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully