וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו פורלאן זכה בתואר נעל הזהב

32 שעריו של החלוץ האורוגוואי של אתלטיקו מדריד, שזכה כמובן גם בתואר הפיצ'יצ'י, הקנו לו בפעם השנייה בקריירה את התואר היוקרתי. טאפיה פורש ממלאגה

חלוצה של אתלטיקו מדריד, דייגו פורלאן, 30, זכה הערב (ראשון) בתואר נעל הזהב האירופית. זו הפעם השנייה שהאורוגוואי המצוין של הקולצ'ונרוס עושה זאת. הפעם הראשונה שלו הייתה בעונת 2004/5 אז עשה זאת במדיה של ויאריאל, וזכה בתואר בצוותא עם תיירי הנרי, ששיחק בארסנל.

חלוץ זלצבורג האוסטרית מארק יאנקו לא הצליח לכבוש שער בניצחון קבוצתו 1:4 על אלטץ', וכך 32 שעריו של פורלאן בליגה הספרדית היוקרתית הקנו לו את התואר בעפעם השנייה בקריירה שלו.

לקראת סופה של העונה פורלאן הפציץ ברצף, כאשר במחזור האחרון של הליגה ביום שבת כבש החלוץ את שערו ה-12 בשמונת המשחקים האחרונים של הקבוצה. אתלטי ניצחה 0:3 את אלמריה והבטיחה לעצמה בכך את המקום הרביעי שמקנה כרטיס למוקדמות ליגת האלופות.

"קודם כל, אני מאושר שהגענו לליגת האלופות עונה שניה ברציפות. אני רוצה להודות לכולם במועדון, האפקט של הפרס הזה על הקבוצה הוא מאוד חשוב. ננוח כמו שצריך, ונתכונן לפתוח את העונה הבאה בשיא הכוח", אמר פורלאן המאושר.

אחרי פורלאן, שזכה מן הסתם גם בתואר הפיצ'יצ'י (מלך השערים של ספרד), ניצב סמואל אטו, חלוצה הקמרוני של ברצלונה שכבש העונה 30 שערים. דויד וייה מוולנסיה סיים את העונה עם 28 כיבושים, לאו מסי הבקיע 23 ואילו גונזאלו היגואין מריאל מדריד חורר 22 פעמים את רשתות היריבות.

טאפיה יסיים את דרכו במלאגה

מאמנה של מלאגה, אנטוניו טאפיה, פרש מהקבוצה בסיומה של העונה. "לא אהיה מאמן הקבוצה בעונה הבאה", הכריז טאפיה, במסיבת עיתונאים לאחר הפסד הקבוצה לאספניול. "עשינו עונה נהדרת ואני סבור שזו העת לסגור את המעגל הזה".

ואכן, מלאגה, עשתה השנה עונה נהדרת. טאפיה הוביל את הקבוצה לסיים במקום השמיני בליגה. טאפיה קודם לקבוצה הראשונה של המועדון כשהחליף את גרגוריו מנזאנו שפוטר בינואר 2005, אבל לא הצליח להשאיר את הקבוצה בליגה הראשונה והוא סיים את הקדנציה הראשונה שלו בקבוצה. שנתיים לאחר שמלאגה נשרה היא הצליחה לשוב לליגה הבכירה ב-2008. בתחילת העונה מונה טאפיה שוב ועשה עימה את העונה השנייה בטיבה בתולדות המועדון, מבחינת מיקומה בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully