וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו זכתה בכרטיס הרביעי לצ'מפיונס

שחקניו של רסינו הביסו 0:3 את אלמריה וסיימו במקום הרביעי. ויאריאל ו-ולנסיה ניצחו וישחקו בליגה האירופית. לה קורוניה-ברצלונה 1:1

אחרי ששלושת המקומות הראשונים בספרד נקבעו כבר במחזור הקודם, כשברצלונה, ריאל מדריד וסביליה הבטיחו את השתתפותן בליגת האלופות, נותרו יתר המאבקים על המקומות האחרים באירופה וכמובן מאבקי ההישארות. מי שדאגה להשלים את המשימה ולהגיע למוקדמות ליגת האלופות היא אתלטיקו מדריד, שהייתה זקוקה לניצחון כדי לסיים במקום הרביעי.

שחקניו של אבל רסינו פגשו במחזור האחרון את אלמריה הקטנה, שכבר סיימה מזמן את העונה, וניצחו אותם 0:3 בדרך להשלמת המשימה. רסינו, שקיבל את משרת המאמן במקום חאבייר אגירה בתחילת חודש פברואר, הצליח לעשות את שהוטל עליו והוביל את קבוצתו למקום באירופה.

הקבוצה ממדריד עלתה ליתרון אחרי 19 דקות כשסרחיו אגוארו כבש מקרוב את הראשון. שמונה דקות לאחר מכן ראול גרסיה נגח מקרוב לאחר הרמה של מקסימיליאנו רודריגז. את המלאכה השלים דייגו פורלאן בפתיחת המחצית השנייה כשסגר את הסיפור עם השלישי של אתלטיקו. בדקה ה-81

מאיורקה - ויאריאל 3:2

הצוללת הצהובה עשתה גם היא את שהוטל עליה וידעה שניצחון חוץ שלה על מאיורקה יסדר לה בעונה הבאה השתתפות בליגה האירופית. קאני כבש את הראשון לויאריאל בדקה ה-30, אריץ אדוריץ הישווה בדקה ה-36, אבל בויאריאל לא ויתרו ואחרי החמצת פנדל של ג'וזפה רוסי (38), הנחית חוסבה יורנטה את המכה על ראשה של מאיורקה (40, 53), שסידרה את הניצחון החשוב ואת המקום החמישי בליגה. פייר וובו (90) הצליח רק לצמק, אך זה לא שינה הרבה לצהובים.

ולנסיה - אתלטיק בילבאו 0:2

גם בולנסיה הבינו שרק ניצחון ישלח אותם לליגה האירופית בעונה הבאה. במפגש מול יריבה אחרת שהשיגה כבר את הכרטיס הנכסף בזכות ההגעה לגמר הגביע הם סימנו וי על המטרה כדי לסיים במקום השישי. דויד וייה הבקיע את השער הראשון במשחק אחרי שבע דקות לאחר בישול של חואקין והיה זה שחתום על השני עם שער ניצחון בדקה האחרונה. בדקה ה-77 ראה מיקל בלנזיאגה מבילבאו כרטיס אדום.

דפורטיבו לה קורוניה - ברצלונה 1:1

האלופה הגיעה נטולת לחץ ואחרי הזכייה החלומית בליגת האלופות היא הרשתה לעצמה לעלות בהרכב שרובו מחליפים. ללה קורוניה, שקיוותה לסיים במקום השישי שיוביל אותה לליגה האירופית, הייתה נחישות רבה יותר שהשתלמה בדקה ה-31 לאחר שאנדרס גוארדאדו מצא את הראש של רודולפו בודיפו, שהבקיע את שער היתרון שלא עזר הרבה. בארסה, שניסתה להימנע ממשחק רביעי ברציפות ללא ניצחון, נהנתה משער של סמואל אטו בדקה ה-90, שלפחות השאיר לקלטאנים נקודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully