וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למפארד: "מתנת פרידה נהדרת עבור הידינק"

אחרי הניצחון על אברטון והזכיה בגביע האנגלי, התרגש קשר צ'לסי בעיקר עבור מאמנו. הידינק: "לנצח ב"מכה" של הכדורגל, זה פשוט לא ייאמן"

צילום: רויטרס
עריכת וידאו: יאיר דניאל

קל זה לא הלך לצ'לסי. במשך כל הימים שקדמו לגמר הגביע האנגלי נגד אברטון, הכין חוס הידינק את שחקניו, אבל ספק אם גם הידינק עצמו דמיין פתיחה כל כך מוחצת מצד הטופיז. עשרים וחמש שניות בלבד לקחו ללואיס סאהה להעלות את אברטון ל-0:1, ומשם והלאה זה היה משחק של אופי נטו. ואם יש דבר אחד שצ'לסי לימדה אותנו העונה, על אף אותו שער שהיא ספגה מברצלונה בחצי גמר ליגת האלופות, זה שאופי יש לה - ולא מעט ממנו.

שער של דרוגבה, ולאחר מכן אחד נוסף של פרנק למפארד הפכו את התוצאה, והעניקו להידינק תואר נוסף לארון - הפעם הגביע האנגלי, שישמש כמתנת פרידה ראויה מהמאמן ההולנדי הכל כך אהוב ומוערך על ידי המועדון והאוהדים. הבלוז, שלא לקחו תואר מאז ז'וזה מוריניו, יכולים סוף סוף לחגוג, בתקווה שבעונה הבאה הם לא יזדקקו לחילופי מאמנים בפברואר על מנת להציל את המולדת. ללא הידינק, הכל פתאום יהיה קשה יותר.

כולם מפרגנים לחוס

אין ספק כי האיש המאושר ביותר עם השריקה לסיום היה מאמן הכחולים, חוס הידינק, שנפרד מהמועדון עם תואר נאה. "היינו מאוד קשוחים והראנו שאנחנו יכולים לחזור מפיגור, וזה דבר שאני תמיד אוהב. "האווירה בחדר ההלבשה היתה מאוד אמוציונאלית, אספתי את השחקנים והצוות הטכני ונאמתי בפניהם במשך חמש דקות, בהן הודתי להם על הדרך בה עבדנו ביחד", אמר ההולנדי, ומיהר לסכם את תקופתו במועדון. "נהנתי מאוד מהחודשים בצ'לסי, אהבתי לעבוד עם הכוכבים הגדולים אבל הם ידעו לכל אורך הדרך מה צריך לעשות. גם בליגה, גם בליגת האלופות וגם היום הם הראו המון אופי. זה אחד ההישגים הכי הגדולים שלי, לזכות בגביע האנגלי ב"מכה" של הכדורגל. זה לא ייאמן".

קפטן מחזיקת הגביע, ג'ון טרי, שמח סוף כל סוף לחוש צלחת מקרוב. "שנתיים ללא תואר, זה יותר מדי. ראינו את מנצ'סטר יונייטד לוקחת גביעים, וזה טוב לקבל את ההרגשה ההיא בחזרה. למפארד הבקיע שער מצוין, והוא ואשלי קול היו השחקנים הכי טובים שלנו העונה". לאחר מכן התפנה טרי, כמו רוב שחקני צ'לסי, לפרגן למאמנם הגדול והאהוב. "הידינק דירבן אותנו בחדר ההלבשה ומגיע לו קרדיט. הענקו לו חולצה חתומה על ידי כל החבר'ה, והוא מאוד התרגש".

דידייה דרוגבה, שהחזיר את צ'לסי למשחק בדקה ה-21, היה גם הוא מבסוט מהדרך בה סיימה קבוצתו את העונה. "זה פנטסטי, אני פשוט מאושר לסיים את העונה בצורה הזאת. התחלת המשחק היתה קשה, אבל החוזק שלנו הוא באמונה העצמית. שיחקנו עם הרבה ביטחון - בזכותו ניצחנו היום".

"הוא מאמן נפלא ואדם נפלא", הצטרף למפארד למחמאות על מאמנו העוזב, חוס הידינק. "זוהי מתנת פרידה נהדרת עבורו ואנחנו מאושרים להעניק לו גביע. גם כשהיינו בפיגור 1:0 ידעתי שאנחנו יכולים לזכות בגביע, ואני מאושר שעשינו זאת".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully