וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את מ.ס. אשדוד

הצהובים, אחרי עונה קשה ומאכזבת, חתמו סיבוב שלישי טוב מבחינתם עם ניצחון על אשדוד, משורותיה פרש שי הולצמן במשחק רווי החמצות

בשעה טובה הגיעה ליגת העל שלנו למחזור הנעילה של העונה, ורגע לפני שהמאבקים הלוהטים בתחתית יצאו לדרך נפגשו היום (שבת) מכבי תל אביב ומ.ס. אשדוד בבלומפילד למאבק ישיר על המקום השישי. מי שציפה לכדורגל משוחרר ולמשחק פתוח ועמוס בשערים, קיבל התגוננות אשדודית מול ניסיונות עקרים של הצהובים, שהשיגו את שער הניצחון ב-0:1 שוב בזכות מצב נייח.

בדקות הפתיחה עוד עשתה אשדוד רושם כאילו היא תזכיר נשכחות מתחילת העונה, אך עם חלוץ אחד בדמותו של עידן שדה קשה להשיג שערים. מכבי תל אביב, מנגד, הניעה את הכדור בצורה יפה והגיעה למצבים, אך חסרה רגל מסיימת בחוד. כמו במספר מקרים העונה, דווקא הבלם משה מישאלוב סידר את הניצחון עם נגיחה אחרי קרן של מאור בוזגלו.

הצהובים הבטיחו את המקום השישי ויוצאים לפגרה בתקווה שהעונה הבאה, חרף הקיצוצים המסתמנים, תהיה הרבה יותר טובה, ולא רק בגארב'ג טיים כמו בשנים האחרונות. הקבוצה של יוסי מזרחי סיימה סיבוב שלישי מסויט והוכיחה גם העונה כי האופי הנאיבי עומד בעוכריה. אולי עם שי הולצמן כעוזר מהמאמן כבר מפתיחת העונה הבאה, לאחר שהיום תלה סופית את הנעליים, תצא אשדוד לדרך חדשה.

מהלך המשחק

דקה 3: רביבו מסר לזוהר שבעט כדור טוב שנעצר בקורת שערו של סולומון.

דקה 13: בוזגלו כידרר ונכנס למרכז הרחבה, אך אחרי שהטעה שחקן בעט מעל השער.

דקה 21: רביבו מצא בכדור עומק את ראובן, שבעט דווקא ברגלו השמאלית החלשה והחטיא בגדול מחמישה מטרים.

דקה 30: אוחיון הפציץ מ-30 מטרים, אך סולומון התעופף וחילץ מהחיבורים.

דקה 39: רומן הגביה מצוין משמאל, שבחון הגיח מאחור ונגח חזק לפינה, אבל סטויקיץ' רשם הצלה נהדרת והדף לקרן, בעקבותיה נגח יבוריאן לעבר השער ורביבו הרחיק מהקו.

דקה 68: בוזגלו ניסה את מזלו מ-20 מטרים והחטיא במעט את המסגרת.

דקה 70: הולצמן, במשחק הפרידה שלו, חלף על פני סולומון ובעט לעבר השער החשוף, אך טומאסיץ' הגיע בגלישה וחילץ שער.

דקה 76: יבוריאן השכיב שני שחקנים, הטעה שוב ובעט בשמאל לעננים מכמה מטרים.

דקה 77: גול! בוזגלו הגביה קרן מימין, והקפטן מישאלוב עלה מעל כולם ונגח פנימה. 0:1 למכבי ת"א

דקה 78: מאיוקה בעט שטוח מזווית אלכסונית, סטויקיץ' הדף בקושי.

דקה 83: הולצמן עבר את טומאסיץ' ובעט כדור שחלף סמוך לקורה.

דקה 90: יבוריאן החופשי בעט חזק משישה מטרים, אך הכדור חמק החוצה.

מכבי תל אביב: גיא סולומון, דור מלול, איגור טומאסיץ', משה מישאלוב, חיים מגרלשווילי, דן רומן, שרן ייני (עמנואל מאיוקה, 76), יוסי שבחון (ציון צמח, 66), מאור בוזגלו, סקוט סילי (ליאור ז'אן, 46), איליה יבוריאן.

מ.ס אשדוד: דראגן סטויקיץ', עידן ציון (מור סיאני, 80), כריסטיאן גונזאלס, שי מימון, רחמים צ'וקול, ליאור ראובן, מאור זוהר, משה אוחיון, ברוך דגו (שי הולצמן, 67), דוד רביבו, עידן שדה (תימור אביטן, 46).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully