וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין-בני יהודה: יש על מה לשחק

הזהובים רוצים מקום 4 וזקוקים לניצחון (19:15, ספורט 1). אדרי: "זה המאני טיים שלנו". בסכנין, שמחפשת הישארות, בנון יתופקד כבלם

"אנחנו רוצים לסיים את העונה בטעם טוב ולהגיע לאירופה בזכות עצמנו. נשמח לסיים את העונה במקום הרביעי, שייתן לנו חופשה יותר ארוכה לפני המשחקים באירופה". כך אמר היום (שישי) מגן בני יהודה, כפיר אדרי, לקראת משחקה של הקבוצה מחר ( שבת, 19:15, ספורט 1 ) בסכנין.

"אסור לשכוח שמולנו תעמוד קבוצה שלא צריך להסביר מה חשיבות המשחק הזה בשבילה, נצטרך לבוא ולהיות מוכנים. בטוח שסכנין תבוא אגרסיבית, נצטרך להיות אגרסיביים יותר, נצטרך להיות מעליהם בכל פרמטר בכדי לנצח. זה המאני טיים עכשיו. הגענו למשחק שהוא המשחק שלנו השנה", הוסיף המגן.

אדרי הזכיר גם שאירופה הוצבה כמטרה כבר בתחילת העונה: "האמנו מתחילת העונה שאפשר להגיע למטרות שהצבנו לעצמנו כי למרות כל ההפסדים, שיחקנו כדורגל טוב. ידענו שכשהכל יתחבר, נרוץ קדימה ואחת המטרות הייתה להתמודד על מקום לאירופה. אני שמח שענינו על הציפיות".

המגן הוותיק נזכר איפה הייתה ממוקמת בני יהודה בדיוק בשלב הזה של העונה שעברה: "אין ספק שמה שקרה כאן בעונה שעברה, מסע ההישרדות המדהים שעשינו אז, גרם לעונה הזו להיראות יותר טוב. מרבית הסגל נשאר ועבר משהו שחיבר ואיחד את כולם וזה תרם המון להצלחה של העונה הזו".

בני יהודה שכבר הבטיחה את מקומה באירופה מהמקום החמישי בגלל פסילתה של בית"ר ירושלים בגין בעיות תקציביות, רוצה להעפיל מהמקום הרביעי כאשר בנוסף למענק המיקום שייגדל בעוד 400 אלף שקלים בסיום העונה, תתאפשר לשחקנים מנוחה נוספת של שבועיים מאחר שהמשחק הראשון באירופה יהיה ב- 16.7 במקום ב- 2.7 התאריך בו מתחיל סיבוב המוקדמות הראשון. לשם כך היא זקוקה לניצחון בסכנין והפסד או תיקו של מכבי נתניה מול הפועל תל אביב.

המאמן גיא לוזון לוזון ייחסר בשבת את הבלם מילאן מרטינוביץ' שסיים את דרכו במועדון וכבר נמצא בסרביה וכן את הקשר המוצהב פדרו גלבאן, שהמריא לארגנטינה בכדי לעסוק בסידורים לקראת חתונתו. דין מורי סיים לרצות עונש הרחקה ויחזור להרכב. על פי האימון הטקטי שנערך הבוקר נראה כי תומר חמד ומשה ביטון מתמודדים על מקומו של גלבאן בקישור. אלירן עטר, אמנם לא השלים אימון מלא היום, אולם יהיה כשיר למשחק.

"המשחק הזה הוא אתגר גדול מאוד בשבילנו, במיוחד לנוכח מצבה של סכנין בתחתית. אני מאוד אוהב אתגרים ונבוא בכדי לחלוף בשלום על פני זה" אמר לוזון לקראת המשחק.

ארגון האוהדים "אריות יהודה", אירגן הסעה ללא תשלום עבור האוהדים שירצו להגיע למשחק בסכנין. האוטובוס ייצא בשבת בשעה 16:15, מרחוב האצ"ל בשכונת התקווה

הרכב משוער: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, קובי מויאל (לירוי צעירי), מהראן ראדי, תמיר כחלון, אסי בלדוט, משה ביטון (תומר חמד), אלירן עטר

תיקו יספיק, אבל בסכנין רוצים לנצח

למרות שתיקו יספיק לסכנין מחר על מנת להישאר בליגה, בקבוצה מדברים רק על ניצחון, אבל יודעים שהמשימה לא תהיה פשוטה. סכנין אמנם ניצחה את הזהובים במפגש האחרון בין הקבוצות בגביע, אבל בשנתיים האחרונות הצליחה הקבוצה מהגליל לחלץ רק נקודה אחת מחמישה משחקים נגד יריבתה מחר.

עוד לפני האימון, כינס המאמן ערן קוליק את שחקניו ואמר: "מאז שהגעתי לקבוצה אני מאוד מרוצה מהשקעה שלכם והמוטיבציה שהראתם. אבל אנחנו חייבים לנצח מחר בשביל לסיים את התקופה עם טעם טוב ולהבטיח עוד עונה בליגה". קוליק ביקש לשחק בסבלנות ובחוכמה בהתקפה.

טל חן והשוער השני עומרי אלון לא יעמדו לרשותו של המאמן בגלל פציעות ואת מקומו של חן יתפוס סרחיו נובואה, כשחיים בנון ישחק לצידו של יא יא פטי במרכז הגנה. עבאס סואן וחלאד חלילה שנעדרו מול בית"ר ירושלים בשל צהובים, יחזרו להרכב.

אתמול נפצע אלון במהלך תיקול עם אבודו אוקצ'ה ופרק את מרפקו. השוער אמור לנוח כשבועיים, כשמהטרה היא לא להפעיל את ידו הפגועה. אלון אמור לחזור להתאמן עוד כחודש, קצת אחרי החזרה מהפגרה והיום אמר: "הייתה לי עונה טובה מאוד עם סוף קצת כואב. אבל למרות הכאבים, הכי חשוב לי שהקבוצה מחר תצליח להישאר בליגה. סכנין זה בית חם עבורי ואני מקווה מחר לחגוג יחד עם כולם את ההישארות בליגת העל".

הרכב משוער: מאיר כהן, עלי עותמן, יא יא פטי, חיים בנון, מהראן אבו ריא, עבאס סואן, סרחיו נובואה, חלאד חלילה, חאמד גנאים, אחמד קאסום, אבודו אוקצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully