וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "מחוייבים ל-100%, ולא משנה חשיבות המשחק"

28.5.2009 / 12:44

מאמן בני יהודה לא מתחשב בצרות של סכנין ורוצה לכבוש בשבת (19:15) את המקום הרביעי: "נבוא לנצח בכל מחיר". חמד יפתח בקישור

"בלי שום קשר למיקום בו נסיים את העונה אנחנו קודם כל מחוייבים לעצמנו, לבוא ולתת בכל משחק 100%, ולא משנה בכלל מה חשיבות המשחק", אמר מאמן בני יהודה גיא לוזון, לקראת המפגש מול קבוצת תחתית של בני סכנין (שבת, 19:15). "יש לנו מטרה אחת ויחידה וזה לבוא ולנצח את המשחק הזה בכל מחיר", הוסיף לוזון לקראת משחק החוץ.

"המשחק האחרון היה מול יריב מאוד עיקש והיה קרב מאוד רציני במרכז השדה, הם לא ויתרו, אנחנו לא ויתרנו וכך זה הסתיים", התייחס לוזון למחזור הקודם, בו סיימה קבוצתו בתיקו 0:0 את מפגשה עם קרית שמונה, יריבתה של סכנין בתחתית. "אנחנו לא מחוייבים לתת הצגה בכל משחק, אבל אנחנו כן מחוייבים לתת את המקסימום וכשאנחנו באים מחוייבים, אנחנו תמיד לוקחים נקודות, ולא משנה אם זה אחת או שלוש. המטרה בשבת היא לעשות את המקסימום בכדי לנצח. צריך לזכור שעשינו סיבוב שלישי טוב מאוד ואנחנו רוצים להפוך אותו למצוין, ולכן צריך לנצח", הוסיף לוזון. "המשחק הזה חשוב במיוחד נוכח מצבה של סכנין בתחתית, הוא אתגר גדול מאוד בשבילנו. אני מאוד אוהב אתגרים ונבוא בכדי לחלוף בשלום על פני האתגר הזה", סיים המאמן, שיקווה לנצחון קבוצתו ובמקביל להפסד של מכבי נתניה, תרחיש שיעניק לזהובים את המקום הרביעי המכובד בסיום העונה.

בני יהודה, שכבר הבטיחה את מקומה באירופה בגלל פסילתה של בית"ר ירושלים בגין בעיות תקציביות, רוצה להעפיל את המקום הרביעי, כאשר בנוסף למענק המיקום שייגדל בעוד 400 אלף שקל בסיום העונה, תתאפשר לשחקנים מנוחה נוספת של שבועיים. המשחק הראשון באירופה יתקיים ב-16 ביולי, ולא ב-2 ביוליף התאריך בו מתחיל סיבוב המוקדמות הראשון. לוזון ייחסר בשבת את הבלם מילאן מרטינוביץ', שסיים את דרכו ונמצא בחופשת מולדת בסרביה, וכן את הקשר המוצהב פדרו גלבאן, שהמריא לארגנטינה בכדי לעסוק בסידורים לקראת חתונתו.

על פי האימון הטקטי שנערך ביום חמישי נראה כי תומר חמד יהיה זה שימלא את מקומו של גלבאן בקישור, כאשר משה ביטון צפוי לפתוח לצידו של אלירן עטר, שאמנם לא השלים אימון מלא ביום חמישי, אולם יהיה כשיר למשק בשבת. ארגון האוהדים "אריות יהודה", ארגן הסעה ללא תשלום עבור האוהדים שירצו לנסוע למשחק בסכנין. האוטובוס ייצא בשבת בשעה 16:15, מרחוב האצ"ל בשכונת התקווה.

גד עמוס, שוערה של מכבי חיפה ממשיך להיבחן בקבוצה, והוא עשוי להצטרף לקראת העונה הבאה כשוער שני לניגרי דלה איינוגבה, שמחזיק בחוזה לשתי עונות נוספות במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully