וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומיים לגמר האלופות: וידיץ' מדבר התקפה

הבלם הסרבי של מנצ'סטר יונייטד מבהיר: "לא נתגונן מול ברצלונה, יש לנו את הרצון והכלים לתקוף. הנרי ואינייסטה נכללים בסגל של הקטלאנים

יומיים לפני גמר ליגת האלופות הקלאסי בין ברצלונה למנצ'סטר יונייטד (רביעי, 21:45, ערוץ 2) , ומי שתהה לגבי הסגנון בו תנקוט הקבוצה האנגלית, קיבל מהבלם נמניה וידיץ' הבהרות בנושא. "כשאנחנו צריכים שערים, אנחנו יודעים להבקיע אותם", אמר וידיץ' בראיון ל'ספורטינג לייפ'. "היו משחקים שפיגרנו בשער או שניים וידענו להבקיע ולהראות את היכולת ההתקפית שלנו. אנחנו לא קבוצה שתגיע רק כדי להתגונן. יש לנו רצון להתקיף".

גם ההייפ סביב משחק הגמר לא מרגש את וידיץ' יותר מדי. "כל קבוצה שמגיעה לגמר היא טובה וכל גמר הוא מעניין, אי אפשר להגיד שזה הגמר הגדול מכולם", טען הסרבי הבינלאומי. "ברצלונה קבוצה מצוינת ויש לנו כבוד רב אליהם, אבל אנחנו חושבים רק על הגביע".

בצד השני, בברצלונה, שמו סוף לספקולציות באשר לכשירותם של תיירי הנרי ואנדרס אינייסטה. השניים נכללו בסגל שפירסם המאמן פפ גווארדיולה, וכעת יגבירו את המאמצים להביאם בכשירות מלאה לגמר ביום רביעי, כדי שיוכלו אפילו לפתוח בהרכב הראשון.

בוסאקה ישפוט בגמר

מאסימו בוסאקה השוויצרי יהיה זה שינהל את גמר ליגת האלופות בעוד יומיים בו ייפגשו ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד, כך הודיעה היום אופ"א. קווניו יהיו ביו ארצו מתיאס ארנט ופרנצ'סקו בוראגינה.

עבור השופט בן ה-40 יהיה זה גמר ליגת האלופות הראשון אותו הוא מנהל ויהיה זה מעמד השיא שלו, אחרי שבקיץ האחרון כבר שפט בחצי גמר יורו 2008 בין גרמניה לטורקיה. בוסאקה כבר שפט העונה במשחק של הקבוצה האנגלית בשלבי ההכרעה, כשניהל את משחק הגומלין שלה נגד פורטו בפורטוגל.

בוסאקה שפט בעברו ב-32 משחקי ליגת האלופות, כולל שישה העונה. הוא גם נבחר לסגל השופטים לטורניר הקונפדרציות שיתקיים בדרום אפריקה בין ה-14 ל28 ביוני השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully