וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "ברצלונה הכי ראויה לזכות בליגת האלופות"

3 ימים לפני גמר ליגת האלופות צ'אבי יודע מי ראויה לגביע: "שיחקנו את הכדורגל הכי טוב באירופה". רונאלדו: "רוצים להיכנס להיסטוריה"

צילום: רויטרס
עריכת וידאו: יאיר דניאל

שלושה ימים לפני גמר ליגת האלופות, ובברצלונה ובמנצ'סטר כבר מתחילים להרגיש את המתח לקראת הקרב המסקרן בין שתי הקבוצות הטובות באירופה. אבל בעוד רוב חובבי הכדורגל עדיין מתלבטים לגבי לאיזו קבוצה מגיע יותר לזכות, לצ'אבי אין ספק.

"אני חושב שזכייה בגביע תהיה גמול הולם עבורנו על הכדורגל ששיחקנו השנה", אמר הקשר המצוין של הדאבליסטית הספרדית, "הקבוצה ללא ספק ראויה לזה, שיחקנו את הכדורגל הכי טוב באירופה, ולכן זה מגיע לנו. אבל זה גמר, והכל יכול לקרות במשחק הזה".

צ'אבי גם ביטל את הדעה שחברו לקבוצה לאונל מסי לא מסוגל להתמודד עם ההגנות הקשוחות של קבוצות הפרמיירליג. "הוא הכדורגלן הטוב בעולם, ואני בטוח שהוא יראה את זה כי הוא התבגר ויודע שהוא הטוב מכולם", אומר צ'אבי, "אנחנו מלאי ביטחון, וזו פריבילגיה גדולה עבורנו לקחת חלק במשחק הזה, שיוכיח מי הקבוצה מספר אחת".

גם בוז'אן קרקיץ' כבר מפנטז על הגביע. "זכייה בליגת האלופות היא התואר היוקרתי ביותר, וכולם רוצים אותו", אומר הילד, "לזכות בגביע הזה בגיל 18 יכול להיות מדהים מבחינתי. אבל ליונייטד יש שחקנים מצוינים, שרוצים לזכות בגביע בפעם השנייה ברציפות. זו קבוצה מושלמת".

יונייטד: כבר חושבים על העונה הבאה

האלופה האנגלית טרם סיימה את חלקה בפרמיירליג, וכמובן שעוד נותר לה המשחק הגדול של העונה מול בארסה, אבל ביונייטד כבר חושבים על העונה הבאה. כריסטיאנו רונאלדו הרגיע את האוהדים כשביטל את כל השמועות על מעבר אפשרי שלו לריאל מדריד, והצהיר כי הוא נשאר במנצ'סטר. "זה הבית שלי", אמר רונאלדו, "אבל גם כשאני אומר שהלב שלי פה, אנשים עדיין ידברו וימציאו דברים".

רונאלדו חשף את הטירוף במנצ'סטר לקראת המשחק ביום רביעי. "לפי הכדורגל שאנחנו משחקים והתארים שאנחנו זוכים, אנחנו חלק מקבוצה שעומדת להיכנס להיסטוריה של המועדון", יודע רונאלדו, "הבוס מאמין ביכולת שלנו לעשות את זה, וגם אני. זה המקום שבו אני רוצה להיות. מנצ'סטר יונייטד זה הבית שלי".

ומה בנוגע לקרלוס טבז? "המצב מורכב יותר עם קרלוס", הודה המאמן אלכס פרגוסון, "אבל אנחנו מנסים לטפך בזה. אין לנו הרבה מה לעשות אם מחליט לעזוב. זה תלוי באיזו קבוצה תציע לשחקן את הסכומים שהנציגים שלו דורשים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully