וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ניצחה 0:2 בנתניה וזכתה באליפות

הירוקים שבו והוכיחו העונה כי הם מעל כולם, ניצחו בקלות בקופסא את מכבי נתניה וזכו באליפות שישית בעשור הנוכחי ו-11 בתולדות המועדון

אחרי משחק עונה מרשים בו ניצחו 0:1 את הפועל תל אביב תוך תצוגת כדורגל נהדרת, הגיעו הערב (שבת) שחקני מכבי חיפה לקופסא בנתניה, במטרה לחגוג אליפות 11 בתולדות המועדון ושישית בעשור הנוכחי. לשם כך הייתה צריכה מוליכת הטבלה לנצח את מכבי נתניה, לה הפסידה בשני מפגשי הליגה הקודמים, והיא עשתה זאת עם 0:2 חלק.

למרות עונה לא מבריקה, בייחוד ביחס לאליפויות קודמות תוצרת המועדון מהכרמל, מכבי חיפה הייתה היציבה מבין קבוצות ליגת העל ובמשחק העונה נתנה חותמת רשמית שהאליפות הזו צריכה להיות שלה. לאחר שתי עונות בדומיננטיות מוחלטת של בית"ר ירושלים וארקדי גאידמק, חזר יעקב שחר לפסגה והוכיח כי מינויו של אלישע לוי למאמן התאים לכיוון אליו שאף המועדון החיפאי. עבור המאמן זוהי אליפות ראשונה בקריירה, וביום שלישי תהיה לו הזדמנות לעשות את מה שעשה רק שלמה שרף במכבי חיפה - זכייה בדאבל.

אז אלישע לוי ושחקניו ידעו שעוד צפוי להם בהמשך השבוע קרב מתיש בגמר גביע המדינה מול בית"ר ירושלים, וקיוו להכריע את ההתמודדות מול נתניה מוקדם ככל האפשר ולמנוע לחצים מיותרים. בחלוף 13 דקות רוויות עצבים ואגרסיות, סידר לירן שטראובר שער קל לת'מבינקוסי פאנטני, שהקפיץ את היציעים הירוקים. חיפה הורידה הילוך ואיפשרה לקבוצה של לותר מתיאוס, במשחק הפרידה שלו מהקופסא, לשלוט ברסן המשחק, אבל ניר דוידוביץ' המצוין היה במקום פעם אחר פעם וסיכל את ניסיונות המארחים.

במחצית השנייה, כמו בלא מעט מקרים העונה, חיפה לא ממש חיפשה את השער הנוסף והתמקדה בהחזקת כדור במרכז המגרש ובהימנעות ממצבים נייחים שיסכנו את שערו של דוידוביץ', כשברקע האוהדים כבר נערכים לחגיגות. שער של הקשר בירם כיאל בדקה ה-76, לאחר מצב נייח ובישול של הקפטן יניב קטן, נתן את זריקת ההרגעה והבהיר מעל לכל ספק שהאליפות חזרה לכרמל. כעת המבחן הגדול של הירוקים, לאחר האירועים בחוף דדו וגמר הגביע, יהיה הכנת הקבוצה לקראת המשימה האירופית. בינתיים, הם יכולים לחגוג.

מהלך המשחק

דקה 13: גול! פאנטני שלח את רפאלוב, שטראובר יצא והדף רע היישר לרגליו של הדרום אפריקאי, שהרשית בקלות. 0:1 לחיפה

דקה 27: מהלך יפה של שכטר השאיר את בן דיין במצב מצוין, אך המגן בעט החוצה.

דקה 33: קינן בעט מ-15 מטרים בחצי סיבוב, שטראובר קלט.

דקה 39: פרנסמן נגח למסגרת לאחר הגבהת כדור חופשי, אבל דוידוביץ' ירד טוב וקלט. השוער זעם על ניסיונות פגיעה בו והגיב במרפק לעבר פרנסמן, אך ניצל מצהוב שני.

דקה 44: בן דיין עלה גבוה ונגח לאחר כדור קרן ישירות לידיו של דוידוביץ' העסוק.

דקה 51: כיאל ניסה את מזלו מ-25 מטרים, שטראובר שמט את הבעיטה החזקה ואז תיקן.

דקה 66: אלמוג כהן הגביה כדור חופשי, שהוסט על ידי שכטר וחמק החוצה.

דקה 73: מסיללה הגביה משמאל, פאנטני הוריד בחזה וירה מזווית אלכסונית החוצה.

דקה 76: גול! קטן הגביה כדור חופשי, וכיאל הרשית מהאוויר כשהוא בעמדת נבדל. 0:2 לחיפה, שיכולה להתחיל בחגיגות.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אלון חרזי, ליאוניד קרופניק, דקל קינן, פיטר מסיללה, ג'ון קולמה, בירם כיאל, ליאור רפאלוב (גוסטבו בוקולי, 59), יניב קטן (שלומי ארבייטמן, 80), אייל גולסה, ת'מבינקוסי פאנטני (רוני גפני, 82).

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר, קלמי סבן, גולן חרמון, ביוואן פרנסמן, זאב חיימוביץ' (אלברטו זפאטה, 46), דדי בן דיין, אלמוג כהן, רביד גזל (שלו מנשה, 67), טל מעבי, דלה ימפולסקי, איתי שכטר (שניר גואטה, 80).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully