וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת הנוער של מכבי חיפה זכתה באליפות

רגע לפני שהקבוצה הבוגרת מקבלת הזדמנות להבטיח את התואר, עשו זאת שחקניו הצעירים של איתי מרדכי עם 0:3 על הפועל פתח תקוה

מספר שעות לפני שהקבוצה הבוגרת של מכבי חיפה יכולה להבטיח זכייה באליפות ליגת העל, אירגנה קבוצת הנוער של המועדון חגיגה ראשונה לאוהדים הירוקים, כאשר ניצחה היום (שבת) 0:3 את הפועל פתח תקוה וזכתה בתואר כשנותר מחזור אחד לסיום העונה.

זוהי אליפות ראשונה של הנוער הירוק מאז 2003/04 וכמובן תואר ראשון למאמן איתי מרדכי מאז קיבל לידיו את הקבוצה. בכך משלימה מכבי חיפה עונה מצוינת של מחלקת הנוער, כאשר אליפויות נרשמו גם בקבוצות נערים א' ו-ב'.

את המשחק היום בפתח תקוה ניצחה חיפה למרות פתיחה מהוססת. בדקה ה-35 השתחרר הלחץ, לאחר שישראל זגורי בישל לסינטיהו סולליך, שניצל מיקום רע של השוער ובעט לקורה ופנימה. הקבוצה של דני ניראון חיפשה את השיוויון, אבל אור בן חמו כבש את השני אחרי כדור קרן בדקה ה-66. מוחמד גדיר סגר את הסיפור עם מבצע נאה בדקה ה-70, ונתן את האות לחגיגות בירוק.

המאמן איתי מרדכי אמר בסיום: "הוספנו קצת כבוד וזה מאוד משמח. כיף לראות את השחקנים. הייתה עונה ארוכה ומתישה, הבקענו את מספר השערים הגדול ביותר ומגיע לבחורים כל הכבוד. אני מקווה שהיום זה יסתיים גם בבוגרים ואז החגיגה תהיה מושלמת. יש עוד שניים שלושה שחקנים שמתוכננים להצטרף לסגל הבוגר בעונה הבאה".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully