וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד -הפועל פ"ת: חלוצים פצועים, חלוצים חסרים

בעוד שמקרייב הפצוע בספק בשורות המארחת, שמחפשת ניצחון ראשון מזה חודשיים, אבוחצירה לא יהיה בסגל היריבה, שרוצה הישארות (שבת, 18:45)

שחקני מ.ס. אשדוד סיימו ביום שישי את ההכנות לקראת המשחק בו יארחו את הפועל פתח תקווה (שבת, 18:45, אצטדיון הי"א). המאמן יוסי מזרחי, שסיכם השבוע לעונה נוספת במועדון, ינסה להחזיר את שחקניו למסלול הניצחונות וזאת לאחר ששחקניו צברו רק 3 מתוך 24 הנקודות האפשריות בשמונת המחזורים האחרונים בליגה. הניצחון האחרון של אשדוד הושג לפני יותר מחודשיים בבית מול עירוני קרית שמונה במחזור ה-23. האשדודים ינסו לשפר את מקומם בטבלה כאשר היעד הוא המקום השישי, המקנה מענק דירוג בסך של 800 אלף שקל למועדון בסיום העונה.

עידן שריקי וקובי דג'אני כבר סיימו את העונה בגלל פציעות וייעדרו מהסגל של המאמן מזרחי, כמו גם הבלם מתן אוחיון שפצוע בקרסולו. מזרחי ייאלץ להסתדר ככל הנראה גם ללא אדיר טובול ולובומיר קוביצה הפצועים שצפויים להעדר מהמשחק.
החלוץ דימיטאר מקרייב שסובל גם הוא מפציעה ברגלו, עדיין בספק למשחק. במקרייב מעוניינות מספר קבוצות באירופה, אולם עד כה לא התקבלה במועדון אף פנייה רשמית לגביו.

הרכב משוער: דראגן סטויקיץ', ליאור ראובן (מאור זוהר), כריסטיאן גונזאלס, שי מיימון, רחמים צ'וקול, יוסי אופיר, משה אוחיון, ברוך דגו, דוד רביבו, עידן שדה (אמיר לביא), דימיטאר מקרייב.

אוהדי פ"ת נגד אבוחצירה

בינתיים, בהפועל פתח תקוה מקווים להישאר בליגה באופן רשמי וסופי כבר השבוע, כשתוצאת תיקו ומעלה מול מ.ס אשדוד תבטיח זאת. גם אם קריית שמונה לא תנצח את בני יהודה, הכחולים יישארו בליגה הבכירה עונה נוספת, ללא קשר לתוצאה נגד האשדודים. לפתח תקוה חמש נקודות יתרון על הכח עמידר רמת גן ועירוני קריית שמונה, אך יחס שערים טוב בהרבה.

מאמן הקבוצה, זאב זלצר, ביקש מהשחקנים להיות מפוקסים ומרוכזים על מנת שהקבוצה לא תיקלע למצב בו היא צריכה ניצחון במחזור האחרון של העונה. כזכור, הניצחון האחרון בדרבי קטע רצף של תשעה משחקים ללא ניצחון לשחקניו של זלצר.

כפי שהיה ברור כבר אתמול, החלוץ שמעון אבוחצירה לא יפתח בהרכב. אבוחצירה הגיע היום לאימון הקבוצה כדי להיפרד מהשחקנים, אך חבריו לקבוצה וזלצר לא דיברו איתו, ייתכן ובהוראת ההנהלה. זלצר מתלבט כעת האם לעלות בהרכב שכולל שלושה קשרים בעלי אופי הגנתי (קוני דג'קארידג'ה, אייל שן ויוסי רוזן) ושניים בעלי אופי התקפי (ג'וניור ויסה וחייאר סספדס), כשפטי נימבה יפתח כחלוץ בודד, אם עם החלוץ הצעיר ארמון בן-נעים במקום רוזן, ובכך לעבות את ההתקפה.

אוהדי הקבוצה שיגיעו למשחק מתכוונים לקרוא בגנותו של אבוחצירה, מאחר והוא לא אמור להתייצב למשחק. במהלך העונה קראו האוהדים לא פעם נגדו ובאחת הפעמים החלוץ הגיב וננזף על ידי המועדון.

הרכב משוער: שניר דורי; אורי אוזן, גל כהן, איציק כהן, אבי ריקן; אייל שן, יוסי רוזן (ארמון בן-נעים), קוני דג'קארידג'ה, ג'וניור ויסה, חייאר סספדס; פטי נימבה.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully