וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "נתנו לשחקנים של חיפה יותר מדי חופש פעולה"

הצגה של חיפה? יכולת שיא של קטן? יוסי אבוקסיס עדיין בטוח שאם הפועל ת"א הייתה מציגה את משחקה הרגיל, זה היה נגמר אחרת

ביום שלאחר ההפסד הצורם למכבי חיפה במשחק העונה, בהפועל תל אביב מנסים לצאת מההלם ולהבין איפה הם טעו ומדוע הם לא תפקדו אתמול. עוזר המאמן יוסי אבוקסיס מנסה לתת הסבר לחולשה הכללית במשחקם של האדומים אתמול. "זה לא סוד שזה היה אחד המשחקים החלשים שלנו העונה", אומר אבקוסיס. "הכנו את הקבוצה כרגיל והרגשנו בטוחים לפני המשחק, אבל יש משחקים שכלום לא הולך, ואתמול היה אחד כזה. האמת, אין לי הסבר ליכולת. אני יכול להגיד בוודאות שכל השחקנים רצו ובאו בכדי לנצח, אבל עם זאת אנחנו לא מבינים איך אפשר להיות כל כך חלשים".

אבקוסיס גם דוחה הביקורת את לגבי השטחים הרבים שקיבל קטן אתמול. "לאורך כל השבוע נתנו את הדעת עליו והזהרנו את השחקנים ממנו", אומר אבוקסיס, "ביקשנו מכל שחקן שקטן נמצא באזור שלו להפעיל עליו. צריך לזכור שקטן לא היה בכושר טוב בתקופה האחרונה, ואם היינו שומרים עליו אישית, היו מבקרים אותנו. בסופו של דבר זה לא רק היה קטן שניצח את המשחק. נתנו לכל השחקנים של חיפה יותר מדי חופש פעולה אם זה רפאלוב, כיאל ואחרים, וזה מה שהפסיד לנו את המשחק אתמול".

אבוקסיס מנסה לתאר את תחושותיו מהספסל אתמול וכאבו כלפי האוהדים. "בכל קבוצה יש משחקים שפשוט כלום לא הולך, חבל שזה קרה אתמול", אומר אבוקסיס, "אבל יחד עם זאת, אי אפשר למחוק עונה שלמה בגלל משחק אחד. השחקנים נתנו כל העונה את הכל ועשינו דרך יפה, חבל לי שאתמול כולם תפסו יום חלש. אי אפשר לבוא אליהם בטענות לאחר עונה שכזו. הכי כואב לי באופן אישי זה על הקהל הנפלא שלנו, שאתמול עודד במשך 90 דקות. אנחנו הכי מאוכזבים בשבילם. קשה היה לי לראות אותם חוזרים עצבניים ועצובים מהמשחק".

לגבי העונה הבאה אמר אבוקסיס: "אנחנו לא מתעסקים בעונה הבאה. עוד לא ישבו איתי ועם אלי ולכן אין לנו עדיין תוכניות ולא גיבשנו סגל. אני מאמין שבסיום העונה זה יקרה ואז נוכל לדבר על העונה הבאה".

באותו נושא, הנהלת הפועל תל אביב התכנסה היום (רביעי) לדון בתקציב ומחנה האימונים לעונה הבאה. בהפועל דוחים את הפרסומים כי הדיון התכנס בעקבות ההפסד למכבי חיפה ואומרים שהפגישה תוכננה מראש. לגבי עתידו של גוטמן, המאמן מקבל גיבוי מלא ובמועדון מתכוונים לשבת איתו ועם אבוקסיס בעתיד הקרוב.

איפה היה יבואה?

בתוך כך, שחקני הפועל מתקשים לצאת מהלם מאתמול בקרית אליעזר. הביקורת שהיתה על סמואל יבואה עדיין ממשיכה לטפטף החוצה: "ביכולת הזו הוא יכול לשכוח מאירופה", אמר אחד האדומים, "אתמול זו היתה הבמה הכי טובה לשחקנים גדולים, כמו שקטן ואניימה הוכיחו, בעוד הוא שוב לא הגיע למשחק. אבל לבוא בטענות רק אליו זה יהיה מגוחך. אף אחד מאיתנו לא קיים במגרש חוץ מוינסנט, שמנע תבוסה".

במשחק נכחו סקאוטים של קבוצת אספניול הספרדית, שהיו מרוצים מאוד מהופעתו של השוער הניגרי, אבל פנייה רשמית בעניינו עדיין לא בוצעה להפועל תל אביב. באספניול, העוקבת אחרי אניימה כבר זמן רב, ממתינים כרגע שהקבוצה תבטיח את הישארותה בליגה ואז יתפנו לרכש לעונה הבאה. משא ומתן בין הצדדים יחל כנראה בשבוע הבא.

את המסקנות בהפועל מהמשחק כבר מתחילים להפנים. אם גוטמן ואבוקסיס ימשיכו הם ידרשו מהבעלים חיזוק משמעותי בקישור והתקפת הקבוצה. בקבוצה יעשו חושבים גם לגבי עומרי קנדה ודימיטאר טלקיסקי לקראת העונה הבאה, ואם לא יקרו דברים מפתיעים השניים ישוחררו מהקבוצה. הפועל, שמחזיקה בכרטיס השחקן של קנדה, תנסה להשאילו.

בכל אופן, גוטמן ידרוש קשר שמאלי טבעי ועוד חלוץ בעל נוכחות בהתקפה. המועמדים לאייש התפקיד הזה הם סלים טועמה, מיכאל זנדברג ויובל אבידור, שאותו גוטמן מאוד רוצה לראות באדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully