וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלקיסקי זעם על חבריו: "למה הגענו לפה בכלל?"

שחקן הפועל תל אביב כעס אחרי ההפסד 1:0 למכבי חיפה במשחק העונה. גוטמן: "חיפה ראויה להיות בפסגה". קטן: "המשחק הטוב ביותר שלנו"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

עם תפאורה נהדרת ולאחר אינספור התעסקויות ותרחישים אפשריים למשחק העונה, עלתה מכבי חיפה לכר הדשא בקרית אליעזר ושיחקה, אולי לראשונה העונה במשך 90 דקות, כאלופה ראויה וגאה, כשעל המקהלה בירוק מנצח בעילאיות יניב קטן הנפלא. חיפה ניצחה 0:1 את הפועל תל אביב האנמית משער מצוין של קטן בדקה ה-61, והגדילה את הפער בפסגה על פני האדומים לחמש נקודות, כשבקופה נותרו שש בלבד. כעת, יש סיכוי לא קטן שבעוד שבועיים פחות או יותר, יחגוג אלישע לוי דאבל בעונת הבכורה שלו במכבי חיפה.

אוהדי חיפה החלו בחגיגות אליפות

בצד הירוק שמחה וצהלה. שחקני מכבי חיפה רצו להודות לקהל אוהדיהם על התמיכה לאורך 90 הדקות, וחגגו בצוותא על המגרש. גם מחוץ לאיצטדיון נמשכו החגיגות, כשהאוהדים בירוק כבר פצחו בסוג של חגיגות אליפות והוסיפו זיקוקים כדי להעצים את המאורע. האירוע היחיד שאולי מעט העיב על החגיגות הוא פציעתו של גוסטבו בוקולי, שנמצא בספק למשחק הליגה הקרוב נגד מכבי נתניה. בצוות הרפואי של המועדון יעקבו אחר מצבו ובמהלך השבוע תתקבל החלטה האם יוכל ליטול חלק במשחק. במידה ויהיה בספק, בחיפה לא יסכנו אותו כדי לשמור אותו למשחק הגביע נגד בית"ר ירושלים ביום שלישי הבא.

גורמים בקבוצה טענו כי היה זה משחקה הטוב ביותר של מכבי חיפה העונה ומסרו כי ברגע שתוכתר כאלופה באופן רשמי, תוציא הקבוצה הודעה מסודרת לגבי המשך דרכו של המאמן אלישע לוי, שזכה הערב לשלל מחמאות על צורת המשחק והחילוף של שלומי ארבייטמן על חשבון ליאור רפאלוב. "הוכח כי חיפה יותר מראויה לזכות באליפות", אמרו בקבוצה.

אלישע לוי אמר בסיום: "הקהל שלנו הוכיח היום שצריך אותו, הוא דחף אותנו מהרגע הראשון. עשינו צעד משמעותי, אפשר לשמוח, צריך להשלים את המשימה ונעשה את זה. בלי קשר לגודל התקציב, כשאתה מגיע לשלב שאתה יכול לקחת דאבל, יש משהו ייחודי במועדון הזה. היום באנו נחושים ואני מקווה שנוכל לגמור את זה".

"במכבי חיפה תמיד מצפים ממך לנצח בכדורגל אטרקטיבי. במשחק החשוב של העונה, נגד קבוצה מצוינת, ידענו ללחוץ אותם מהרגע הראשון. שיחקנו מהר עם הרבה שחקנים בהתקפה, כדורגל אטרקטיבי. הגענו להמון מצבים לעומת הפועל שכמעט לא הגיעה לשער. אני חושב שהשחקנים עשו עבודה מצוינת".

בסיום המשחק נכנס הבעלים של חיפה, יעקב שחר לחדר ההלבשה ושוחח עם השחקנים. בקבוצה העידו כי שחר יצא מגדרו בעקבות הניצחון, ואמר: "עשינו ניצחון מאוד חשוב היום. אתם צריכים לחגוג אבל לא יותר מדי, יש לנו משחק חשוב נגד מכבי נתניה, ומשחק עוד יותר חשוב נגד בית"ר בגביע. אנחנו רוצים לקחת גם את הגביע".

יניב קטן, המצטיין במשחק: "אני חושב שיש לי השפעה לא קטנה על הקבוצה. בסך הכל יש כאן קבוצה טובה וכולם משתדלים לעשות את המקסימום. נצטרך לנצח את נתניה בשבוע הבא כי לא ניצחנו אותם העונה, ואז נוכל לחגוג. זה היה כנראה המשחק הטוב ביותר שלנו העונה. היום לא הפסקתי לרוץ ולדעתי שמרתי על יציבות לאורך כל העונה". הקפטן גם החמיא למאמנו: "מגיעות לאלישע מחמאות על כך שהאמין בדרך שלו לכל אורך העונה. לא הרבה מאמנים עושים זאת. אני מקווה שנזכה בגביע, מעולם לא זכיתי בו".

גוטמן: "רק אניימה הופיע למשחק"

בקרב אנשי הפועל תל אביב נרשמה אכזבה גלויה מהנפילה דווקא ברגע השיא של העונה, כאשר מלבד השוער וינסנט אניימה שהציל את הקבוצה מתבוסה כבדה, שאר השחקנים פשוט לא הופיעו למשחק הערב והקבוצה לא ממש איימה על העליונות של המארחת.

בחדר ההלבשה של הפועל תל אביב שררה דממה, אותה הפר וינסנט אניימה שגער בחברים שלו: "היינו צריכים להילחם יותר, איפה הייתם היום?". בהתקפה האחרונה של המשחק ביקש אניימה מהשחקנים לעשות לחץ וצעק בחדר ההלבשה על ויקטור מרעי. גם דימיטאר טלקיסקי השתולל בחדר ההלבשה, העיף כוסות לרצפה, וצעק על חבריו: "למה הגענו לפה בכלל?"

מלבד אניימה, אף שחקן לא הוציא מילה והפנים של השחקנים אמרו הכל. האכזבה על אבדן האליפות חלחלה קשות בלבם. שחקן בקבוצה אמר: "אין לי הסבר למה שהיה היום, מכבי חיפה השתלטה על כל כדור ראשון ולא עמדנו בלחץ. כואב לי מאוד, אבל יחד עם זאת אסור לשכוח שעשינו עונה יפה ואפשר להתנחם גם בזה. אנחנו מודים לאוהדים שתמכו בנו לאורך העונה". בתוך כך, הסקאוטים של אספניול שבאו לצפות באניימה היו יותר ממרוצים מהופעתו ההרואית של השוער וכבר בימים הקרובים יחל משא ומתן על כרטיסו. בהפועל ככל הנראה ידרשו שני מיליון יורו עבורו ואולי אפילו יותר. מעבר לכך, ביקורת הושמעה במיוחד על השחקנים המנוסים של הקבוצה כמו יגאל אנטבי, וואליד באדיר שפשוט לא סחבו את הקבוצה, כשאת עיקר הביקורת תפס החלוץ סמואל יבואה.

המאמן אלי גוטמן הודה שלקבוצתו לא הגיע לנצח: "לא שיחקנו טוב היום. כל הכבוד למכבי חיפה, בכל הפרמטרים הם היו הרבה יותר טובים מאיתנו. לא הגענו לשום מצב מתוכנן ומסודר. יש ימים שזה לא הולך ולצערי זה נפל ביום הזה. זה היה יום משמעותי עבורנו, אבל דווקא ביום כזה אני יודע להעריך את מה שעשינו העונה. אני לא מסכם את העונה, אבל בפער 5 נקודות אני יודע בדיוק מה השחקנים הוציאו מעצמם עד עכשיו. מי שנמצא במקום הראשון, ראוי להיות שם".

"חוץ מאניימה, שחקנים לא הגיעו, ובלעדיו התוצאה לבטח הייתה הרבה יותר גבוהה. אני רוצה להודות לקהל הנפלא של הפועל תל אביב, לבעלים ולמועדון, על התמיכה שנתנו לנו במשך כל העונה. ביום כזה, ששום דבר לא הולך, אני לא יכול לבקר את השחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully