וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "יש לי סגל בלתי רגיל"

מאמן ברצלונה, גווארדיולה, פירגן לשחקנים לאחר הזכייה בגביע המלך: "יש לי סגל בלתי רגיל". רשמית: פרז ירוץ לנשיאות ריאל מדריד

9 דקות גדולות הספיקו לברצלונה כדי להבטיח אתמול (רביעי) זכייה בתואר ראשון העונה: גביע המלך. הקטאלנים נחלצו מפיגור 1:0 מול אתלטיק בילבאו, וירדו למחצית בשוויון 1:1 בזכות שער ענק של יאיא טורה, אבל במחצית השנייה חזרו לדרוס ולהיות אותה בארסה המוכרת לכולם. שחקניו של פפ גווארדיולה פתחו את המחצית השניה נהדר עם שלושה שערים מהירים והניפו את גביע המלך אחרי 1:4 על הבאסקים.

"אתה אף פעם לא יודע איך הקבוצה תגיב כשהיא בפיגור בשלב מוקדם בגמר נגד יריבה כזו, אבל יש לי סגל פנטסטי ובלתי רגיל ואני מעריך כל אחד, ולא רק את השחקנים", הרעיף גווארדיולה שבחים במועדון. "אנחנו מאוד שמחים ואני מרוצה כי הקבוצה נראה רצון לעבוד קשה כמו שצריך כדי להצליח, לא רק על הדשא אלא גם באימונים לפני ואחרי משחקים קשים".

ובזמן שהדיבורים על טרבל רק מתגברים, יש מי שמנסה להרגיע את האווירה. ג'רארד פיקה חושב צעד צעד ואמר לאחר המשחק: "אנחנו לוקחים את זה צעד כל פעם וביום ראשון אנחנו ננסה להשיג את התואר השני". הקשר סרג'יו בוסקטס אמר לאחר החגיגות: "עכשיו אנחנו קוצרים את הפירות על העבודה הקשה שעשינו במהלך העונה. אני מקווה שבסוף השבוע הזה נוכל להבטיח את התואר השני שלנו".

פרז רוצה את כיסא הנשיאות בחזרה

פלורנטינו פרז הודיע היום (חמישי) רשמית כי יתמודד על משרת נשיא ריאל מדריד, בבחירות שייערכו בחודש יוני. לא דיברתי במהלך העונה, כי לא רציתי להפריע לפעילות המועדון", אמר פרז, אבל לאור ההתפתחויות האחרונות בקבוצה, אני מודיע רשמית על החלטתי לעמוד לבחירה".

פרז נבחר בשנת 2000 לנשיא ריאל, ובהמשך הוביל את פרויקט הגלאקטיקוס השאפתני, שבשיאו שיחקו בקבוצה זינאדין זידאן, רונאלדו, רוביניו ודייויד בקהאם. פרז כיהן בתפקיד עד פברואר 2006, אז התפטר וטען שהמועדון חייב רענון.

"מה שקרה במועדון השנה גרם לקשיים, וזה הגביר את תחושת הדחיפות והרצון להתערב", הוסיף פרז. בפברואר השנה התפטר ראמון קלדרון מתפקידו כנשיא המועדון, וכרגע ויסנטה בולודה משמש כנשיא זמני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully