וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיימו תואר ראשון

ברצלונה דרסה ללא קושי את אתלטיק בילבאו 1:4 בגמר גביע המלך, והניפה את הגביע הראשון שלה לעונה, בדרך לטרבל אפשרי

אפשר להתחיל לשנן את המילה שהולכת לחזור על עצמה שוב ושוב, בנוגע לברצלונה: טרבל. העונה החלומית של הקאטלנים ממשיכה לקרום עור וגידים, והערב (רביעי) זכו שחקניו של גווארדיולה להניף את התואר הראשון לעונה, לאחר שהביסו בגמר גביע המלך את אתלטיק בילבאו 1:4, ועתה נותרו להם עוד שני תארים בקנה (האליפות בספרד, וליגת האלופות). בדיוק כמו במרבית העונה, ברצלונה עשתה זאת בסטייל, כשהיא מציגה עליונות מוחלטת מול יריבתה, והניפה את הגביע בו לא זכתה מזה 11 שנים.

הקאטלנים פתחה עם הרבה אנרגיה במטרה למצוא את שער היתרון, אבל דווקא בילבאו היתה זו שעקצה ראשונה: בדקה ה-9 הגיע הכדור לגאייזקה תוקרו שלא התבלבל ונגח נהדר כדי להעלות את קבוצתו ליתרון מדהים. לברצלונה לקח 22 דקות למצוא את השיוויון, ואיזה שיוויון זה היה. יאיא טורה לקח את הכדור ממחצית המגרש, עבר שלושה מגינים ושחרר בעיטה מצויינת שהסתיימה ברשת. קבוצתו של גווארדיולה לא הורידה את הרגל מהגז גם במחצית השניה, ובדקה ה-55 עלתה ליתרון, כשבעיטה של סמואל אטו נהדפה על ידי השוער, ומסי היה במקום כדי לכבוש.

לא עברו 4 דקות, ובוז'אן קרקיץ' נעץ את המסמר השלישי בארונה של בילבאו בדקה ה-58, אחרי שקיבל כדור גדול ממסי, הגיע יחד עם אטו מול השוער ובחר לגלגל את הכדור בעצמו, 1:3. הדריסה של הקאטלנים נמשכה בדקה ה-64, עם כדור חופשי כ-20 מטרים מצד שמאל, אותו שלח צ'אבי בבעיטה נהדרת אל העמוד ופנימה. עתה רחוקה ברצלונה רק 2 משחקים מעונה היסטורית, שעשויה להסתיים עם 3 תארים מדהימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully