וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שטוטגארט לא מוותרת

שער ניצחון של מאריקה העניק לרביעית בטבלה 1:2 על שאלקה, והיצמדות מחודשת לצמרת. מנשנגלדבאך ניצחה את קוטבוס 0:1. המבורג - בוכום 1:3

אחרי הניצחונות של וולפסבורג, באיירן מינכן והרטה ברלין, ששמרו על הסטטוס קוו בליגה הכי מוטרפת באירופה, הושלם הערב (רביעי) המחזור ה-32 בבונדסליגה. במרכזו, הצליחה שטוטגארט להישאר במירוץ האליפות, כשניצחה את שאלקה 1:2 דרמטי. גם בתחתית הבונדסליגה רותחת. ארבע קבוצות נלחמות נגד הירידה לליגה השנייה והמקום ה-16 שמוביל למבחנים. במוקד המשחקים בתחתית, השיגה בורוסיה מנשנגלדבאך 0:1 דרמטי וחשוב על אנרג'י קוטבוס, בעוד בוכום נכנעה להמבורג 3:1, כאשר קבוצת תחתית נוספת, ארמיניה בילפלד, הפסידה 2:0 להופנהיים. ורדר ברמן, שיודעת עונה מאכזבת, דרסה את פרנקפורט 0:5.

שאלקה 04 - שטוטגארט 2:1

עם רצף של שישה ניצחונות בשבעת המחזורים האחרונים, שטוטגארט של מרקוס באבל חזרה בגדול למירוץ האליפות. תוצאות משחקי אתמול (שלישי) אמנם לא היטיבו עם הקבוצה, שידעה כי רק ניצחון ישאיר אותה בחיים לשני מחזורי ההכרעה, וזה בדיוק מה שהיא עשתה מול המארחת, לה מדובר בהפסד שלישי ברציפות.

שטוטגארט, שהיתה טובה יותר לאורך רוב המשחק, עלתה ליתרון בדקה ה-15, כשקקאו שלח בעיטה מדויקת מחוץ לרחבה כדי לקבוע 0:1. שאלקה הצליחה לחזור לעניינים בדקה ה-39, כשאיבן ראקיטיץ' שלח בעיטה חופשית מצוינת ואיזן את התוצאה, אלא שהמילה האחרונה היתה שייכת לצ'יפריאן מאריקה הרומני, שבעט ברגל שמאל כדי לקבוע את תוצאת המשחק. 1:2 גדול לשטוטגארט, ששומרת על סיכוי לתואר.

אנרג'י קוטבוס - בורוסיה מנשנגלדבאך 1:0

"זה המשחק הכי חשוב שלנו העונה. הכל או כלום", טען קפטן קוטבוס, טימו רוסט לפני קרב התחתית הלוהט באצטדיון הידידות. ערב המשחק היתה נמצאת קוטבוס במקום ה-17, המוביל לליגה השנייה, כשגלדבאך הקדימה אותה בהפרש שערים, אך נמצאה במקום ה-15, מעל הקו האדום. אחרי תשעים דקות משעממות הגיע לפתע דנטה, ובתוספת הזמן נגח לאורחת שלוש נקודות קריטיות, שעשויות להשאיר את מנשנגלדבאך בליגה. קבוצתם של אלברמן (לא שותף) וקולאוטי (הוחלף בדקה ה-90) פותחת פער בן 3 נקודות מהקו האדום ומקוטבוס.

המבורג - בוכום 1:3

המבורג סבלה מנחת זרועה של ורדר ברמן, שגמרה לה את העונה האירופאית והמקומית בשלושה ימים, ולחבורה של מרטין יול נותר לתפוס את הכרטיס לליגה האירופית. דומה כאילו אחרי הניצחון הערב, הדרך שלה לשם סלולה. פאולו גררו העלה את המארחים ליתרון כבר בדקה ה-15, ואיביצה אוליץ' הכפיל בדקה ה-33, והשלים צמד בדקה ה-58 כדי לקבוע 0:3 גדול. בוכום, הנלחמת על חייה, רק הצליחה לצמק מרגליו של פול פרייר בדקה ה-71. רצף ההפסדים הרצופים של האורחים עולה לחמישה במספר.

ארמיניה בילפלד - הופנהיים 2:0

על פניו, לבילפלד היה את המשחק הנוח ביותר מבין קבוצות התחתית. אמנם הקבוצה של מיכאל פרונצק לא ניצחה כבר חודשיים בליגה, אבל מול הופנהיים המתפוררת זו היתה נראית הזדמנות מושלמת. אלא שבפועל, המציאות ציירה תמונה אחרת - עגומה הרבה יותר עבור בילפלד. שער של וולינגטון בדקה ה-25 העלה את האורחת ליתרון 0:1, כשאת תוצאת המשחק הבקיע סיאד סליחוביץ' בדקה ה-82 - 0:2 גדול להופנהיים, שמנסה לסיים את העונה בחיוך.

משחק נוסף:

פרנקפורט - ורדר ברמן 5:0
הבקיעו לברמן: תורסטן פרינגס (51, 60), אלכסנדר ציוליס (60), קלאודיו פיזארו (62), הוגו אלמיידה (77).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully