וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יופי, יופ

באיירן מינכן רשמה ניצחון שלישי ברציפות תחת יופ היינקס עם 0:3 על לברקוזן. וולפסבורג עדיין ראשונה אחרי 0:3 על דורטמונד

המשולש הלוהט בצמרת הבונדסליגה המשיך להתחם הערב (שלישי) עם פתיחת המחזור ה-32 שהסתיים בניצחונן של שלושת המובילות והותיר את הסטטוס קוו בפסגה. וולפסבורג שמרה על המקום הראשון עם ניצחון ביתי מרשים 0:3 על בורוסיה דורטמונד, באיירן מינכן המשיכה בקו ההתקדמות שלה תחת יופ היינקנס עם 0:3 ביתי על באייר לברקוזן, ושתיהן עדיין צמודות בראשות הטבלה עם 63 נקודות כל אחת, כשהזאבים עדיין מובלים בשני שערים על פני הבווארים.

הרטה ברלין נשארה במרחק נגיעה מהן עם 1:2 בקלן שהעמיד אותה על 62 נקודות, שני מחזורים לסיום העונה. מחר תנסה שטוטגארט להיצמד אף היא לדבוקת הצמרת ולטפס ל-61 נקודות עם ניצחון בשאלקה. לא רק בצמרת יש מתח ועניין, אלא גם בתחתית. כאשר ארבע קבוצות למעשה מתחרות נגד הירידה. חשוב לציין כי בגרמניה שתי הקבוצות במקום האחרון נושרות לליגה השנייה, כאשר הקבוצה שתסיים את העונה במקום ה-16 הולכת למבחנים.

וולפסבורג - דורטמונד 0:3

בשבוע שעבר היה נדמה כי הודעתו של פליקס מגאת' על עזיבתו הקרובה הוציאה את הרוח מהמפרשים של וולפסבורג, והזאבים הובסו 4:1 בשטוטגארט, אבל רגע לפני שהפסגה בורחת להם מהידיים התאוששו שחקניו של המאמן הוותיק עם ניצחון ביתי חשוב על דורטמונד, שפינטזה בעצמה על ריצה לאליפות אחרי שבעה ניצחונות רצופים שקירבו אותה למרחק של חמש נקודות בלבד מהמקום הראשון.

המקומיים הצליחו לעצור את הקטר הדוהר של יורגן קלופ והאורחים מחבל הרוהר עם שער מוקדם של אדין דזקו הנפלא, שקיבל כדור עומק מדויק בדקה ה-15 ולא התבלבל מול השער בדרך ל-0:1 של וולפסבורג. הצהובים-שחורים ניסו לאזן, אבל ספגו את השני בדקה ה-47 כשהבוסני עבר הפעם לצד המבשל וסידר לשותפו הפורה להתקפה גראפיט עוד אחד לאוסף, ובדקה ה-85 חתם זדקו את התוצאה עם השני שלו והשלישי של וולפסבורג.

באיירן מינכן - באייר לברקוזן 0:3

ייתכן עוד כי מהעונה ההפוכה הזאת של הבווארים תצא אליפות. תזכורת הפרקים האחרונים - לפני שני מחזורים פוטר יורגן קלינסמן, כאשר יופ היינקס הובא במקומו, כאשר בינתיים הזעזוע הצליח עם שלושה ניצחונות משלושה משחקים. המאמן המנוסה המשיך לתת קרדיט ללוקאס פודולסקי שיובש אצל קלינסמן, והחלוץ המוכשר החזיר לו עם עוד משחק מצוין.

אחרי מחצית ראשונה מאופסת סיים פודולסקי מתפרצת לתפארת בדקה ה-47 עם בישול ללוקה טוני שהתגבר על שני מגינים של לברקוזן ושלח לרשת של רנה אדלר את הראשון. כעבור 12 דקות החליפו הבווארים עוד סדרת מסירות מרהיבה שבסיומה בישל פודולסקי לפרנק ריברי את ה-0:2 של באיירן, ובדקה ה-71 חתם פודולסקי בעצמו את התוצאה עם השער השלישי.

פ.צ. קלן - הרטה ברלין 2:1

הקבוצה מהבירה חזרה לעצמה בגדול בשבועות האחרונים והיא שוב מאיימת על התואר עם ניצחון רביעי בחמשת המחזורים האחרונים, הפעם מול קלן המידרדרת. הרטה עלתה ליתרון בדקה ה-42 מרגליו של סיסרו הברזילאי, והקשר הצעיר פטריק אברט הכפיל בדקה ה-53. אדיל קיחי רק צימק למקומיים בדקה ה-90.

קרלסרוהה - האנובר 3:2

אחרי שניצחה פעם אחת בלבד ב-12 משחקיה האחרונים, השלימה ככל הנראה קרלסרוהה עם נשירתה הקרובה לבונדסליגה השנייה, וייתכן שהירידה הזו תהפוך לרשמית כבר מחר עם השלמת המחזור. האחרונה בטבלה דווקא פתחה בסערה ועלתה ליתרון של 0:2 עם שערים של אלכסנדר איישווילי (11) ולארס סטינדי (32), אבל צמד בזק של סרג'יו פינטו (42) ומיקאל פורסל (45) החזיר את האנובר לשוויון עוד לפני הירידה למחצית, ובדקה ה-64 כבש האנו באליץ' את שער הניצחון לאורחים וגנז את תקוותיהם האחרונות של המארחים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully