וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודי פרננדז: "אני לא יודע אם ריקי רוביו מוכן ל-NBA"

רודי פרננדז צינן את ההתלהבות מילד הפלא שצפוי להיבחר באחד משלושת המקומות הראשונים בדראפט. כריס מאלין עזב את גולדן סטייט

ריקי רוביו צפוי להיות אחד השמות החמים בדראפט הקרוב, והרכז בן ה-18 נחשב למועמד להיבחר באחד משלושת המקומות הראשונים. בעוד שבוע בדיוק תיערך הגרלת הלוטרי שתגלה מי מבין נמושות הליגה תזכה בהתלבטות בנוגע לבחירתו של ילד הפלא הקטלאני, שמחזיק בסעיף שחרור בגובה 7.7 מיליון דולר מבדאלונה, והבאזז בספרד הולך ומתגבר.

מי שבחר דווקא לצנן את ההתלהבות היה רודי פרננדז, חברו לקבוצה לשעבר של רוביו בבדאלונה, שסיים עונת רוקי נהדרת במדי פורטלנד. פרננדז בן ה-24 ביקש להרגיע את ההמולה ואמר: "ריקי שחקן טוב מאוד, אבל אני לא יודע אם הוא מוכן ל-NBA. זו קפיצה גדולה מאוד בשבילו".

"אני אפגוש אותו פנים אל פנים כשאחזור לספרד ואדבר איתו על הכל", המשיך פרננדז. "הוא כמובן נרגש מאוד מהאפשרות להגיע לליגה הטובה בעולם, כי זה החלום של כולם, אבל הוא צריך לבחון את כל מה שטוב עבורו בטווח הארוך".

פרננדז התייחס גם לקיץ הצפוי לו ולרוביו במדי הנבחרת, שתשחק באליפות אירופה בפולין: "המטרה שלנו היא להגיע לטופ כמו תמיד. הייתה לנו הזדמנות גדולה לקחת את הזהב במדריד ביורו שעבר והחמצנו אותה, נקווה שהפעם הסיפור יהיה שונה".

מאלין עזב את גולדן סטייט, בדרך לניקס?

כריס מאלין סיים את תפקידו כסגן נשיא גולדן סטייט אחרי חמש שנים. הנהלת הווריוס הודיעה כי חוזהו של מאלין לא יוארך, ובמקומו מונה לארי ריילי. "אף פעם לא קל להיפרד", אמר נשיא המועדון רוברט ראוול. "וזו הייתה פרידה קשה במיוחד לאור העובדה שכריס סיפק לאוהדי במפרץ הרבה רגעים בלתי נשכחים לאורך השנים, כשחקן וכמנהל".

כעת עלה שמו של מאלין כמועמד להצטרף לצוות המקצועי של הניקס. מאלין, כוכב מכללת סיינט ג'ון לשעבר המוערך מאוד בתפוח הגדול, הוזכר על ידי "ניו יורק דיילי ניוז" כמועמד המוביל לתפקיד האחראי על ענייני הכדורסל במועדון. נשיא הניקס, דוני וולש, סרב להתייחס לפרסום ואמר שההחלטה לגבי איוש התפקיד תתקבל רק לאחר הדראפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully