וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ריקי רוביו ייצא לדראפט הקרוב"

למרות שהיה אמור לחכות עד 2010, סוכנו של הרכז הספרדי הנהדר, דן פייגן, מאשר שרוביו צפוי להכניס את שמו לרשימה כבר השנה

בעוד שבוע תסתיים ההרשמה לדראפט 2009, והסיפור החם ממשיך להיות ריקי רוביו. העילוי הספרדי בן ה-18, שעד לפני מספר חודשים בכלל היה אמור להירשם לדראפט 2010, ככל הנראה יחליט לקפוץ למים העמוקים עוד בעונה הקרובה.

התקשורת בספרד פרסמה אתמול (שני), כי משפחתו של הרכז הצעיר תומכת בהחלטה של רוביו לצאת לדראפט הקרוב. כרגע, שחקן בדאלונה עדיין צריך להסדיר את סכום הפיצויים שיעמוד בחוזהו (לרוביו חוזה בבדאלונה המוערך ב-6 מיליון יורו עד 2011), וייתכן שגם יישאר באירופה אפילו אם יחליט לצאת לדראפט ולהיבחר בו.

סוכנו של ריקי רוביו, בכל אופן, מאשר כבר כי הספרדי הכישרוני יעשה את הצעד. "ריקי יהיה בדראפט הקרוב", אישר דן פייגן, "הוא שחקן מיוחד. אין הרבה שחקנים בגיל הזה עם תנועה כל כך יפה על המגרש. הוא פשוט יודע איך לשחק".

המועד האחרון לרישום בדראפט הוא ביום ראשון הקרוב, ה-26 באפריל, אבל לרוביו תהיה האפשרות לבטל את מועמדותו עשרה ימים לפני הדראפט, שייערך ב-25 ביוני.

"גם כשהוא משחק עם עשרה שחקנים מבוגרים ממנו, הוא נראה כאילו הוא במקום הנכון", אמר סוכנו על רוביו בן ה-18, "הוא יצטרך לעשות כמה התאמות, אבל הוא כבר מוכן ל-NBA".

אתרי הדראפט המובילים צופים לרוביו את אחת משלושת הבחירות הראשונות, כשהוא כמובן גם האירופאי הבכיר שצפוי להעמיד את שמו ברשימה. "אני מדבר עם הורי והסוכן שלי, ועדיין צריך לעבור על כל הפרטים", אמר רוביו. "הכל אפשרי כרגע, אבל אני חייב להודות לבדאולנה, אותם אני אוהב מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully